2019-05-05, 22:18
Medlem
SurelockHomess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hennes egen utsago i Aftonbladet bekräftar spekulationerna. Hon fegade ur när hon begrep vartåt det barkade i örådet.
Läste precis, dåligt. Hon påstår att hon gjorde det för Tobias skull. Tvivelaktigt. Ah ja, vad vet vi som sitter mätta och trygga i soffan. 😉
Citera
2019-05-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Varför gråter alla om att bli kallad fitta egentligen? Är väl ingen ovanlig sak.
Nä det är inget unikt även om man kanske bör säga det lite tyst för sig själv för att inte röra om för mycket.
Men frågan är om Sofie verkligen kallat Anna för titta?
Nu har jag ibland missat lite men första gången jag hörde några deltagare prata om den incidenten lät det som klassisk ryktesspridning, att någon hade hört av någon som hade hört det.
Precis som Sofie själv gick på Piff o Puffs ryktesspridning när bostadsmäklaren kom som "krigsfånge" och dom planterade ryktet om att Sebastian vunnit en immunitet eller dublon eller vad det var i Syd-tävling där Nord dessförinnan vunnit rätten att skicka en nordare till syds tävling.
Och nord valde Sebastian som inte vann tävlingen och då lurade Piff o Puff i bostadsmäklaren att Sebastian vunnit och sedan spred hon ryktet och ingen frågade Sebastian rakt ut.
Utan en del gick och retade upp sig på Sebastian så att den Piff&Puff planen gick i lås och Seb blev utröstad.
Citera
2019-05-05, 22:28
Medlem
Tråkigt att Sophie åkte. Tror nog de hade kunnat hålla ihop hon, Tobias och Byggnadsingenjören sen locka in tjejerna och röstat ut Emilio som ju inte tjejerna tidigare satt så högt.
Citera
2019-05-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurelockHomes
Läste precis, dåligt. Hon påstår att hon gjorde det för Tobias skull. Tvivelaktigt. Ah ja, vad vet vi som sitter mätta och trygga i soffan. 😉

Nästa man att åka Tobias? Nu verkar han ganska ensam i gruppen.
Citera
2019-05-05, 22:32
Medlem
greta75s avatar
Hahaha, det kunde varit vad som helst i säcken och så var det två krabbor. Vilket jävla skämt.

Applåder till produktionen för första gången den här säsongen.
Citera
2019-05-05, 22:34
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Nej nej nej, vinner inte Nick immunitet är det HELT säkert att han åker. Ensam och oönskad är ingen bra kombination.
Citera
2019-05-05, 22:34
Medlem
SurelockHomess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Men frågan är om Sofie verkligen kallat Anna för titta?
Eller hur! Jag stör mig att man inte får veta det. Men det är också det som är problemet med årets Robinson. Man får ju inte se ett skit av det dom påstår. Man får höra massa snask på öråd etc men trots alla kameror får vi inte se något av det. Som det där matbråket mellan Nick och Bonnie, det hade väl varit roligare att se än den där jävla utposten.
Citera
2019-05-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Det hoppas jag inte! Han verkar så sympatisk och har presterat bra på tävling, för min del får han gärna vinna alltihopa!
Citera
Medlem
SurelockHomess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Hahaha, det kunde varit vad som helst i säcken och så var det två krabbor. Vilket jävla skämt.

Applåder till produktionen för första gången den här säsongen.
Och inte ens tofu-krabba var det så veganen fick äta. 😂
Citera
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Linns röv får 9/10 poäng.
Linn har snyggare röv än PT-Anna 😃

Linn? Ni måste skämta.. hon har ju bara en tjockisröv, vidrigt. Annas röv är inte heller mycket att hänga i granen, för den delen.
Citera
2019-05-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna har fan ingen röv alls. Benen sitter nog fast direkt på ryggen. Trist för Sebastian när han upptäcker att det inte finns något annat nedanför naveln än knäna
Eller kanske en fitta😁 och han inser att Sofie hade rätt (om Sofie nu verkligen kallat Anna för fitta)?
Citera
2019-05-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Nej nej nej, vinner inte Nick immunitet är det HELT säkert att han åker. Ensam och oönskad är ingen bra kombination.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in