2019-05-04, 00:57
Medlem
Är det ovanligt många debila människor med i år?
Sebastian ser ut som han är på väg att bryta ihop och verkar som om han är nyfrälst fast osäker på om han verkligen sett Månsson eller inte.
Nick surar när han inte får brev hemifrån fast han borde väl veta vad han gett sig in i och att det blir en tid utan fredagsmys.
Han kanske ska vara glad att han inte får brev det skulle ju kunna vara så att det är modern till dottern som skriver "Jag tycker att du behandlar oss fel när du drar iväg och roar dig på en söderhavsö när vi kunde semestrat ihop.
Så jag har tagit dottern, flyttat ihop med grannen och lagt in om skilsmässa.och enskild vårdnad".
Citera
2019-05-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Är det ovanligt många debila människor med i år?
Han kanske ska vara glad att han inte får brev det skulle ju kunna vara så att det är modern till dottern som skriver "Jag tycker att du behandlar oss fel när du drar iväg och roar dig på en söderhavsö när vi kunde semestrat ihop.
Så jag har tagit dottern, flyttat ihop med grannen och lagt in om skilsmässa.och enskild vårdnad".

Haha den var bra. Jag hade kollat hans instagram o de är fortfatande ihop. Finns en bild där Nick o Sebastian firar påsk ihop också. Så de verkar inte ha blivit ovänner.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-04 kl. 01:28.
Citera
2019-05-04, 01:35
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Några frågor som någon kanske vet svar på.

Vart to fisknätet vägen som gav lag nord 3 fina barracudor? första dagen?

Vem snodde tonfiskburken?

Hur kunde Fia komma undan med sin lögn om det köpta dublonerna när det blev ett himla liv efter killarnas pakatande med att få kvar Åsa? Fia ljög ju lika mycket rakt i ansiket.

1. Ingen aning, har inte sett tre fina barracudor komma upp, måste missat det.

2. Antagligen Piff och Puff dvs Emilio& Lukas.

3. Killarna hade ingenting att säga till om längre, var bara köpa läget.
Citera
2019-05-04, 01:55
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
På inrådan av produktionen, eller av egen maskin? Låter visserligen som ett mer oskyldigt sätt att skapa drama, men jag har ändå svårt att tro det. Det enda som får mig att tro att någon var inne och petade i beslutet är att han valde Linn och Bonnie som bollplank, men de kanske bara anmälde sig frivilligt.

Mycket som klipps bort vilket gör att man står som ett levande frågetecken i tid och otid.

På inrådan av produktionen. Sen klipper produktionen bort alla röster efteråt om det rätt grova skämtet, som en som Nick ska tåla, och tittarna ska fasa sig över vad det är som händer, för att sedan blomstra ut i euforisk lycka.

Ps. Är det inte så, så är Sebbe en riktig skitstövel...
Citera
2019-05-04, 03:14
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag hade frågat runt vilka som har barn, och sen gett breven till de som inte hade barn (allra helst till singlarna). Sen hade jag sagt i synken att de som åker ifrån sina ungar får skylla sig själva. Så jävla GOALS att bli Sveriges mest hatade person...

Hoppas iaf att Sebbes ansträngningar bar frukt. Han och Anna skulle ju bli ett sånt där par som är så jävla snyggt att vem som helst skulle kunna ställa upp på en trekant med dem utan att egentligen bry sig om vem man ska sätta på. Åtminstone om Sebbe trimmar till skägget och slutar punda sina djungel-valium, eller vad han nu går på.

Tycker de är fula båda två. Inte riktigt förstått vad som är snyggt med Anna. Väldigt medioker.
Citera
2019-05-04, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
nästan som samiska visdomsord direkt från Mathias........

”Don’t drink water, fish fuck in it”.
Citera
2019-05-04, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Men det borde väl ändå vara fräschare för deltagarnas röv-hygien att bajsa i havet och tvätta av sig än att göra det på land och torka sig med sandiga löv, för att sen smyga ner och låtsas bada?

Du får givetsvis tycka så men jag gör
det inte.
Citera
2019-05-04, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Men vad ska man göra med ränskita?

Fiskarna bajsar i vattnet.

Då skulle han väl förstå bättre
och inte bada.
Citera
2019-05-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
På inrådan av produktionen. Sen klipper produktionen bort alla röster efteråt om det rätt grova skämtet, som en som Nick ska tåla, och tittarna ska fasa sig över vad det är som händer, för att sedan blomstra ut i euforisk lycka.

Ps. Är det inte så, så är Sebbe en riktig skitstövel...
Javisst är det så. Det utesluter inte att Sebastian kan vara en skitstövel förstås.
Citera
2019-05-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Tycker de är fula båda två. Inte riktigt förstått vad som är snyggt med Anna. Väldigt medioker.
Okej, så hon är både osnygg och en medelmåtta. Jag håller med om medelmåtta.
Citera
2019-05-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Riktigt äckligt gjort av honom om man
nu kan tro på hans ord mao.
Varför är det så äckligt, det försvinner ju fort ut i vattnet och man slipper torka sig? Är det mindre äckligt skita ner i ett hål i sanden då så alla känner lukten inklusive en själv ? Hur ska man torka sig? med löv? Lär rispa rövhållet och göra ont.
Citera
2019-05-04, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Okej, så hon är både osnygg och en medelmåtta. Jag håller med om medelmåtta.
Anna är absolut inte snygg, skulle säga under medel. Hade hon inte haft de där persiska mattorna till ögonbryn hade hon kanske gått upp till medel men hon är verkligen inte snygg. Hennes personlighet och röst är ännu värre än hon ser ut.

Nu har ju alla olika smak givetvis men det är iallafall vad jag anser om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in