2019-05-03, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Nej de får nog gå ut och bajsa, tror det nästan skulle vara snutt på olagligt annars mot mänskliga rättigheter? Undrar om de fått skriva något kontrakt att det är ok att bli lite förnedrad?

Det känns ju inte så väst humant att behandla människor som försöksdjur.
Citera
2019-05-03, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är ju inte säkert att det är Sebastian det handlar om. Produktionen kan ha klippt det så att det ser ut så bara. Dock var det riktigt fittigt gjort av Sebastian. Att välja att ge brev till sig och sin knulldocka, ingen av dem har barn, men inte till den som praktiskt taget sett till att man fortfarande är kvar i spelet (vilket Nick gjorde genom att välja en gren som var fördelaktig för Sebastian när han skulle duellera mot Adnilsson) och så till Bonnie, Emilio och Linn som han inte har någon koppling till alls.
Han slickar ju röv. Helt klart att han försöker smila in sig i forna lag Syd. Han inser att han är hatad i forna lag Nord, bl a av Sofie, och inser att han måste skaffa sig en ny allians om han ska klara sig. Det är ju helt tydligt. Det är ju inte en slump att förutom han själv och hans bästis så får tre pers från forna lag Syd brev. Det är precis vad han kommer säga när han letar upp Nick - "Ledsen att jag var tvungen att göra så, men vi måste hålla oss väl med dem, det kommer gynna dig också".
Citera
2019-05-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Jag läste en studie som visade det motsatta. Folk med skägg är renligare än er andra barnstjärts-ansikten.

Är du avundsjuk för att du fortfarande rakar dig med en frottéhanduk?

Inte speciellt avundsjuk. Använder pincett någon gång då och då, det räcker för min del.
Citera
2019-05-03, 18:49
Medlem
Mycket snack om breven och det får man förstå att brevutdelningen upprör. Men faktum är ju att vi inte vet mer än vad som visas om hur urvalet gick till. De kanske snackade i timmar för att komma fram till rätt personer och att valen var utomordentligt väl motiverade?
Var det fegt av Sebbe att gömma sig bakom flera andra när han gjorde sina val eller var det jätteklokt?
Var det ett straff att dela ut brev eller var det en belöning?
En sak är jag säker på efter att ha funderat över brevutdelningen i ett dygn nu och det är att Sebbe var i vilket fall rakryggad som gick för att söka upp Nick efter att han så tydligt visat sin besvikelse. Det ska han ha creed för.
Citera
2019-05-03, 19:14
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Deltagarna gör till 100 procent vad produktionsgruppen säger åt dem. Passar inte galoscherna är det bara att åka hem.

Jo, jo deltagarna är alla skådespelare och inte heller är dom på Fiji. Det är kulisser alltihop och inspelningen sker i Mastiffs filmstudio i Stockholm.
Citera
2019-05-03, 19:21
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Det ska han ha creed för.
Apollo?
Citera
2019-05-03, 19:22
Medlem
butofcourses avatar
Jag håller på Linn.
Senast redigerad av butofcourse 2019-05-03 kl. 20:20.
Citera
2019-05-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Sebastian är så jävla kåt på Anna. Ger henne immunitet och även brev hemifrån.
Sebastian gjorde fittiga val. Det enda rätta valet han gjorde var att låta Bonnie få brev. Nick borde varit ett självklart val.
Nej, istället får Linn brev från sin mamma, Anna vet jag fan inte vem hon fick brev ifrån. Emilio var ett rätt vettigt val i och med att han blivit av med alla sina kompisar och varit nere.
Men resten för fan. Hur kunde han prioritera sig själv, Linn och Anna framför Nick? Det är väl fan självklart att de som har barn ska få brev!
Hoppas Nick byter sida och tar ut Sebastians knulldocka Anna först, sen Sebastian.

När var hur?
Citera
2019-05-03, 19:32
Medlem
Citat:
Haha vilken nolla du är. Jag antar att du bara läser artiklar på svenska då det är det enda språket du kan, pissluffare.

Men tråkigt för dig att du inte har skägg, det måste innebära att du är en liten flicka. Du beter dig som en iaf.

Här får du en länk efter första sökningen. För att jag är snäll idag så hjälper jag mindre begåvade som dig.

https://www.independent.co.uk/news/science/beards-good-for-health-more-hygienic-bacteria-resistant-than-shaven-skin-study-finds-a6823461.html
Fy fan va äckligt ditt jävla hundarsle
Hipsterhora
Jag hoppas fan Sofie åker ut.
Gör hon inte det har hon sugit av Arga snickaren!
Citera
2019-05-03, 19:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
När var hur?

Emilio har ju vart en konstant glädjespridare genom hela säsongens gång. När hela gruppen gnäller och gråter på grund av råttor och spindlar så skakar han bara på axlarna och ler. Båda hans kompanjoner, Adnilson och Lucas har vart bland de (fem?) första som åkt. Det, plus annat har väl resulterat i att han har blivit lite nere på senare tid. Vi som tittare ser inte allt, förmodligen har har även vart glad även bakom kamerorna, fram tills på senare tid.
Citera
2019-05-03, 19:44
Medlem
Citat:
Haha vilken nolla du är. Jag antar att du bara läser artiklar på svenska då det är det enda språket du kan, pissluffare.

Men tråkigt för dig att du inte har skägg, det måste innebära att du är en liten flicka. Du beter dig som en iaf.

Här får du en länk efter första sökningen. För att jag är snäll idag så hjälper jag mindre begåvade som dig.

https://www.independent.co.uk/news/science/beards-good-for-health-more-hygienic-bacteria-resistant-than-shaven-skin-study-finds-a6823461.html

Kan ni ta det i pm istället för att skräpa ner tråden med off topic.
Citera
2019-05-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Emilio har ju vart en konstant glädjespridare genom hela säsongens gång. När hela gruppen gnäller och gråter på grund av råttor och spindlar så skakar han bara på axlarna och ler. Båda hans kompanjoner, Adnilson och Lucas har vart bland de (fem?) första som åkt. Det, plus annat har väl resulterat i att han har blivit lite nere på senare tid. Vi som tittare ser inte allt, förmodligen har har även vart glad även bakom kamerorna, fram tills på senare tid.

Alltså jag trodde det menades att han förlorat RIKTIGA vänner på hemmaplan, sjukdom, osams osv.

Det gällde hans låtsasvänner på ön alltså? Absolut inget brev-kriterium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in