Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Bonnies barn är 9 och 11 år, Nicks barn är väl bara några år yngre än hans flickvän, stor skillnad.
"– Frågan är bara om man klarar att läsa det över huvud taget… Jag fick en dag med min dotter. Så jag flög från Hawaii till Sverige för en dag med henne, och sen hit då. Jag saknar henne väldigt mycket. Jag har inte sett henne på tre månader. Tre månader utan henne… Det är jobbigt."
Inte har han väl varit med Robinson 3 månader när breven delades ut?
Han "fick" inte en dag med sin dotter, han valde att inte ägna mer än en dag.
Han fick meddelandet om att vara med i Robinson när han var i USA. Han fick flyga direkt därifrån, via Sverige, där han stannade en dag för att träffa sin dotter, och direkt därefter vidare till Fiji. Hans vistelse i USA och den därefter påbörjade Robinson tävlingen skulle tillsammans utgöras av 3 månader.
Jag förstår att de som är föräldrar längtar efter sina barn, oavsett hur gamla dessa är (barn är alltid barn). Men att övriga hade så stort behov av att, efter relativt kort tid, höra hemmifrån och då förmodat från föräldrar, syskon och kanske en pojkvän/flickvän är klart överrivet.
Detta är vad jag minst förstår med Robinson varje år. Dvs när deltagarna sitter och gråter över brev de fått eller missat.