Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Du är så tröttsamt förutsägbar när du tappar kontrollen. Suck.
Varje gång försöker du dig på detta med strypningen när det enkom handlade om svar på din egen inkompetens. Att du hade noll koll.
Försök nu återkomma på banan istället för att bete dig som desperat.
Dina attack-drama biter inte på mig.
Här är on topic:
Ser du inte allvarligt på sekretessbrott vi diskuterar?
Du förstår verkligen inte,.
Det är inte ett sekretessbrott att förtydliga de uppgifter som någon uppger sig inte förstått men som faktiskt framkom vid PT.
Då skulle alla dumma frågor inte kunna besvaras om inte orden och ordföljden exakt överensstämmer med PT eller polistidningens formulering. Och så är det naturligtvis inte tänkt.
* Jag frågade EGW i december om barnen hade några andra substanser i sig än de förnekade aktiva lugnande substanserna som nämndes på PT. Hon
förtydligade mycket klart och tydligt att barnen inte hade några andra medikament i sig - endast spår av lungnade (i FUP betecknat som sömnmedel) i ena fickan.
* Om jag hade frågat om O dött sist så skulle det
förtydligade svaret naturligtvis vara att det var så, även om det kanske framställdes något otydligt på OT
* Samma sak gäller frågan om H var mördad - det hade också redan presenterats på PT i och med att hon dött av strypning ev med inslag av kvävning -
förtydligandet var att hon var ett av de tre mordoffren i villan.
* Andra uppgifter som framkom under PT var att inga forensiska fynd på kropparna kunnat visa på två handgripliga gärningsmän vid morden på barnen - därför var man tvungen att analysera och referera fynden på avskeds/förklaringsbrevet. Detta
förtydligades av AC Arni*evski.
Detta är naturligtvis inte i något fall någon form av sekretessbrott, det är endast förtydliganden av de uppgifter som redan framkommit. Uppgifterna vilken förälder som gjort vad skulle inte lämnas ut enligt SS på PT. Det har ingen heller gjort.
Det som däremot är märkligt är att uppgifterna om barnens ME-diagnoser är maskade i avskeds/förklaringsbrevet - trots att detta faktiskt offentliggjordes på PT. Varför är det maskat?