2019-05-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
> Anna inför varje tävling: "Det här är jag grym på, ska göra allt för att Sophie ente ska vinna"
> Åker sedan ut bland de första varje gång.
Håller med dig. Anna har vad jag kan påminna mig inte presterat någon gång men hon är rätt envis när hon gång på gång hävdar att hon är stark. Nej hon håller raskt på att hamna i källaren.
Otroligt stark Sebbe såg ut idag. Han såg inte ens trött ut efter segern så applåder för den insatsen
Citera
2019-05-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Hur kan inte Nick vinna lätt tävlingen så stark som han är? Läggning?

Anna för att vara kampsportare har inte visat det man hade förväntat sig av en mma-utövare i de fysiska tävlingarna.

Den tävlingen handlar inte enbart om styrka. du ska hålla upp din kroppsvikt. Dvs väger du mycket blir det tyngre. Sen är de väl mycket pannben och vem som är smärttålig.
Citera
2019-05-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Onödigt att ta ut sig för mkt när man ändå har immunitet.
Så du tror inte han gjorde sitt bästa?
Citera
2019-05-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysfack
Den tävlingen handlar inte enbart om styrka. du ska hålla upp din kroppsvikt. Dvs väger du mycket blir det tyngre. Sen är de väl mycket pannben och vem som är smärttålig.
Det är ju sant som du säger då man lutar sig bakåt. Sebastian verkar väldigt stark. Klas tycker jag ska vara stolt också, man kommer långt med att pressa sig själv. Stämmer det att Anna är MMA? Kräver inte det att man ska vara grym på sådana typer av tävlingar? Kan det vara så att hon höll på med lite karate när hon gick i 5an och kallar sig kampsportare?
Citera
2019-05-01, 22:41
Medlem
Sebastian hängde ju inte med helt raka armar, var inte det nödvändigt?
Citera
2019-05-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Sebastian hängde ju inte med helt raka armar, var inte det nödvändigt?

Tror du blandar ihop honom med Klas. Klas hade rejäl banan-hållning på armarna.
Citera
2019-05-01, 22:46
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Det är ju sant som du säger då man lutar sig bakåt. Sebastian verkar väldigt stark. Klas tycker jag ska vara stolt också, man kommer långt med att pressa sig själv. Stämmer det att Anna är MMA? Kräver inte det att man ska vara grym på sådana typer av tävlingar? Kan det vara så att hon höll på med lite karate när hon gick i 5an och kallar sig kampsportare?

Var det inte thaiboxning hon sysslade med innan blev skadad?

http://malmo.lokaltidningen.se/nyheter/2018-10-25/-Anna-fann-v%C3%A4gen-ut-ur-livskrisen-3393328.html
Senast redigerad av bagarn29 2019-05-01 kl. 22:51.
Citera
2019-05-01, 22:49
Medlem
DoktorNos avatar
Vafan, grät inte Sebastian ikväll igen. Vad är det med den där lipsillen? En synk till med honom i tårar och jag säljer tv:n.

Jag börjar irritera mig på nästan allihopa nu. Vet inte riktigt om jag vill att någon av dom ska vinna. Ska väl vara Linn eller Tobias i så fall
Citera
2019-05-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vafan, grät inte Sebastian ikväll igen. Vad är det med den där lipsillen? En synk till med honom i tårar och jag säljer tv:n.

Jag börjar irritera mig på nästan allihopa nu. Vet inte riktigt om jag vill att någon av dom ska vinna. Ska väl vara Linn eller Tobias i så fall

Äh det är nog något personligt att man stör sig på folk!
Denna säsong sa jag till mig själv att inte gnälla i onödan på Robison och inte läsa flashback för spoliers Helt klart en mycket bättre säsong! Titta och njut istället!
Onödigt och gnälla och lägga på en massa energi
Citera
2019-05-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Äh det är nog något personligt att man stör sig på folk!
Denna säsong sa jag till mig själv att inte gnälla i onödan på Robison och inte läsa flashback för spoliers Helt klart en mycket bättre säsong! Titta och njut istället!
Onödigt och gnälla och lägga på en massa energi

Bästa rådet i denna grupp
Citera
2019-05-02, 00:52
Medlem
Citat:
Så du tror inte han gjorde sitt bästa?
Vet inte, men det kan också spela in att han kanske vill vara strategisk och inte visa sig för stark.
Klas sa ju att det inte kändes bra att blotta som som stark. Annars kan det ju vara att han går in för att vinna men sedan märker att det är tuffare och inte vill slösa energi.
Citera
2019-05-02, 01:19
Medlem
Anna verkar lite slö i blicken har hon fått en hjärnblödning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in