2019-05-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Välkommen Strof. Har vi fått fel uppgifter i tråden då att HD tog av sig ringen även under äktenskapet på grund av sitt yrke där smycken på händer är förbjudna?

Det är fullt möjligt att hon tog av sig ringen även tidigare när hon jobbade. Men inte permanent.
Citera
2019-05-01, 22:37
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Det vet jag inte och skulle enbart vara spekulationer.

Dock vet vi att HD var snabb att ta av sig ringen medan SD inte var det.

Vad gav de vardera för förklaring till skilsmässoansökan?
Citera
2019-05-01, 22:40
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Det är fullt möjligt att hon tog av sig ringen även tidigare när hon jobbade. Men inte permanent.

Tack, ja nu är det ju permanent förstås. Har du någon vetskap om det stämmer att SD varit våldsam, kontrollerande, hotfull samt stalkat LW?

Det har ju framkommit så många uppgifter i denna gigantiska tråd och flera har tyvärr blivit trådsanningar och ses som fakta numera.
De uppgifter jag har kommer också till största delen från tråden.
Citera
2019-05-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jodå, hon pratade (och chattade?) med någon/några som ingick i gruppen som skulle åka till Norge. Det finns en uppgift i tråden om hur hon hastigt avbröt samtalet. Om det var någon som pratat med denne som uppgett det och vem denne var kommer jag inte ihåg, men det är säkert fler med den minnesbilden.

Nej, hon uppgav inget skäl, så det är min egen slutsats.
Du menar att LW befann sig mitt uppe i ett telefonsamtal när nåt vid ytterdörren fångade hennes uppmärksanhet?
Då bör samtalspartnern kunna ge exakt besked om när person X anlände?

Jag har trott att det var uteslutande textat material som sändes/mottogs den där sista kvällen.
Har jag alltså totalt fel?
Citera
2019-05-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du menar att LW befann sig mitt uppe i ett telefonsamtal när nåt vid ytterdörren fångade hennes uppmärksanhet?
Då bör samtalspartnern kunna ge exakt besked om när person X anlände?

Jag har trott att det var uteslutande textat material som sändes/mottogs den där sista kvällen.
Har jag alltså totalt fel?

Ja. Det utgår polisen från som senaste tidpunkt, tror det var 23.09 (?). Har inte exakt tid i huvudet längre.
Senast redigerad av Remark 2019-05-01 kl. 22:47.
Citera
2019-05-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Tack, ja nu är det ju permanent förstås. Har du någon vetskap om det stämmer att SD varit våldsam, kontrollerande, hotfull samt stalkat LW?

Det har ju framkommit så många uppgifter i denna gigantiska tråd och flera har tyvärr blivit trådsanningar och ses som fakta numera.
De uppgifter jag har kommer också till största delen från tråden.

Enligt flera utav varandra oberoende källor så finns det massvis med material där. Extremt grova saker.
Citera
2019-05-01, 22:49
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja. Det utgår polisen från som senaste tidpunkt, tror det var 23.09 (?). Har inte exakt tid i huvudet längre.

Ja, 23.09.
Citera
2019-05-01, 22:54
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Enligt flera utav varandra oberoende källor så finns det massvis med material där. Extremt grova saker.

Jag får rysningar. Du är ytterligare en person som säger att "det finns mer".
Citera
2019-05-01, 22:55
Medlem
Citat:

Jag har förstått det.
Citera
2019-05-01, 23:28
Medlem
Citat:

Extremt grova saker, alltså ännu mer och värre saker
än man kunnat föreställa sig.
Citera
2019-05-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Extremt grova saker, alltså ännu mer och värre saker
än man kunnat föreställa sig.

Finns förmodligen en hel del personer runt SD som skulle bli chockade ja om de fick ta del utav materialet.
Citera
2019-05-01, 23:42
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Finns förmodligen en hel del personer runt SD som skulle bli chockade ja om de fick ta del utav materialet.
Gäller det enbart övergrepp mot LW? Eller även andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in