2019-04-30, 20:05
  #2941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sebastian lät helt drogad i synken de senaste programmen speciellt i gränslandet.
Gällande torsdagens avsnitt:

Citera
2019-04-30, 20:15
  #2942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Sa Tobbe att det var Fidjis gåsrurin om vinet, eller hörde jag fel?

Sophie växte i mina öron om hon använde vokabulär fitta om Anna,
Nick tappar energi av sådant istället för att få..

Fijis finaste vin, tror jag han sade. Jag tittar med textning f.ö.

Förstår mig inte på Klas beteende. Vad håller han på med i dagens avsnitt....
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-30 kl. 20:42.
Citera
2019-04-30, 20:16
  #2943
Medlem
peterZiipens avatar
"Äter du äpple med skalet på?" - Tobias

Haha wat?
Citera
2019-04-30, 20:19
  #2944
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sebastian lät helt drogad i synken de senaste programmen speciellt i gränslandet.

Han har ju gråten i halsen hela tiden, så det är nog därför han låter konstigt. Har inte sett något i förväg men hittills de senaste dagarna har den lipsillen inte gjort mycket mer än att grina.
Citera
2019-04-30, 20:21
  #2945
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Äter du äpple med skalet på?" - Tobias

Haha wat?

Kanske en intern call-back till bananätandet under ”måndag hela veckan”; äter du banan med skalet på?
Citera
2019-04-30, 20:41
  #2946
Medlem
Ociviliserads avatar
Hoppas Linn eller Tobias vinner. Tobias är duktig på tävlingarna och verkar jävligt snäll, sympatisk och genuin. Linn också rätt bra på tävlingar men framförallt allmänt kunnig och ”redig” som person utan massa gnällande. Plus att hon verkar ha en härlig självdistans.
Citera
2019-04-30, 20:42
  #2947
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ociviliserad
Hoppas Linn eller Tobias vinner. Tobias är duktig på tävlingarna och verkar jävligt snäll, sympatisk och genuin. Linn också rätt bra på tävlingar men framförallt allmänt kunnig och ”redig” som person utan massa gnällande. Plus att hon verkar ha en härlig självdistans.

Håller med om detta. Gillade Klas i början men börjat tröttna på mycket av hans beteende.
Citera
2019-04-30, 20:44
  #2948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Han har ju gråten i halsen hela tiden, så det är nog därför han låter konstigt. Har inte sett något i förväg men hittills de senaste dagarna har den lipsillen inte gjort mycket mer än att grina.

Tror att hemlängtan spelar in, han har haft mycket tid där att tänka på nära o kära o komma fram till vad som är viktigt i livet.
Citera
2019-04-30, 20:50
  #2949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Äter du äpple med skalet på?" - Tobias

Haha wat?
Samtidigt som han själv äter tandkräm, snubben är ju minst sagt wierd.
Citera
2019-04-30, 20:52
  #2950
Medlem
mr.demons avatar
Hon är en jävla fighter den där Linn. Duktig är hon. Hoppas hon går långt. Hon är underhållande
Citera
2019-04-30, 20:53
  #2951
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Kanske en intern call-back till bananätandet under ”måndag hela veckan”; äter du banan med skalet på?

Du har nog helt rätt! Han drev lite med sig själv.
Citera
2019-04-30, 20:56
  #2952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kärringen Sofie hade man också velat se i Utposten. Hoppas hon ryker snart.

Ja, jag vill inte se henne mer!
Hoppas hon åker ut denna vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in