2019-04-29, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
De verkar mer intresserade av att sitta och gnälla över att de inte har mat. Bada och fjanta sig kan de göra dock, men ingen verkar vilja försöka fånga fisk.

Haha ja, rätt komiskt. ”Jag är så jävla hungrig, hela lag syd har redan ätit upp allt... svältnivå just nu. Vad säger ni? Ska vi gå ut och stå på händer i vattnet och se vem som kan stå längst?”
Citera
2019-04-29, 01:28
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Var du och jobbade i Robinson? Kollade din historik...

Vill inte svara på frågan. Kan säga att jag vet det mesta om produktionen, tävlingar, inspelningarna och deltagarna. Men tycker det är kul att följa tråden och se hur det framställs på TV och hur folk resonerar.

Mvh Screem
Citera
2019-04-29, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Haha ja, rätt komiskt. ”Jag är så jävla hungrig, hela lag syd har redan ätit upp allt... svältnivå just nu. Vad säger ni? Ska vi gå ut och stå på händer i vattnet och se vem som kan stå längst?”

Precis det klippet jag syftade på! Är man på svältgränsen så gör man allt för att få tag på mat. Hade iaf jag gjort. 🤷‍♂️
Citera
2019-04-29, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Vill inte svara på frågan. Kan säga att jag vet det mesta om produktionen, tävlingar, inspelningarna och deltagarna. Men tycker det är kul att följa tråden och se hur det framställs på TV och hur folk resonerar.

Mvh Screem

Så om du vet allt, är det 25 dagar på ön som gått nu eller?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-29 kl. 01:48.
Citera
2019-04-29, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Skillnaden är att de inte säger att en man ska vinna bara för att. Men en del kvinnor i det här programmet gör det, och jag förstår inte varför.

Att män paktar mestadels med män och kvinnor mestadels med kvinnor har ju att göra med att de också umgås mest varandra. Tex Emilio och Lucas i ena änden och Linn, Fia och Bonnie i den andra. Det var inte pakterna jag snackade om utan att det för Jannika i år och Desiree i förra året var så himla viktigt att just en tjej skulle vinna.
De säger så av en strategisk anledning. "Whohoo girlpower, vi tjejer bör hålla ihop så att en tjej vinner". Ungefär så.
Citera
2019-04-29, 01:38
Medlem
Nån mer än jag som inte hittar ”Bakom kulisserna” på tv4play?
Citera
2019-04-29, 01:45
Avslutad
Citat:
De säger så av en strategisk anledning. "Whohoo girlpower, vi tjejer bör hålla ihop så att en tjej vinner". Ungefär så.

Nej, de har sagt så även när de har varit på väg ut ur programmet. Som att det är superviktigt. Det enda viktiga är att väl någon värdig vinner, oavsett kön? Gemensamt av de som nämnt detta är att de verkar vara superfeminister, eller som Jannika kanske hade sagt ”super pussies”.
Citera
2019-04-29, 02:15
Medlem
Screems avatar
Citat:
Så om du vet allt, är det 25 dagar på ön som gått nu eller?

Ungefärligt,men kolla på Bakom kulisserna. Så får du veta lite mer, ifall du är intresserad/nyfiken.
Citera
2019-04-29, 02:16
Medlem
Screems avatar
Citat:

[url="https://www.tv4play.se/program/robinson/11975288"][Bakom kulisserna]

Tyckte det var väldigt bra att de gick igenom vissa saker. Hade dock önskat att de förtydligade vad deltagarna fick ifrån produktionen. Typ som vatten och solkräm.
Senast redigerad av Screem 2019-04-29 kl. 03:01. Anledning: Läste fel och trodde de han skrev "tittar på... "
Citera
2019-04-29, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Personligen älskar jag dessa twister som gör att man egentligen inte kan räkna med något. En riktigt bra säsong av Robinson som TV4 fått till.

Citat:
Precis det klippet jag syftade på! Är man på svältgränsen så gör man allt för att få tag på mat. Hade iaf jag gjort. 🤷‍♂️

Som Lucas gjorde Han stal mat från produktionen
Citera
2019-04-29, 02:49
Medlem
Centipedes avatar
Citat:

Robinson - bakom kulisserna
Citera
2019-04-29, 05:54
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Nej, jag hittar inte heller på appen. Trots länkarna härinne. Skumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in