• 1
  • 2
2016-09-22, 02:17
Medlem
R.Bloodworths avatar
Hoppas tråden hamnat rätt.

Tycker porr är för mainstream och har egentligen aldrig gillat det. Jag tänkte därför fråga och se om det finns riktigt bra sidor med sexstory? Engelska eller svenska. Jag känner till literotic men skulle vilja ha något annat.

Tacksam för svar. Posta gärna era bästa sidor.
Citera
2016-09-22, 04:16
Medlem
Drinkycrows avatar
Det är väl mest http://www.sexnovell.se/ och till viss mån http://www.sexiganoveller.se/ jag har provat men det är också typ de två första resultaten på google. Innehållet är sjukt ojämn i och med att vem som helst kan lägga upp och väldigt många är dåligt skriva men har ändå höga betyg av någon anledning. Väldigt många av scenariona är helt omöjliga att ens ta på allvar och många gånger uppenbart skrivet av en kille som aldrig verkar ha haft sex i sitt liv, trots att berättaren är kvinna.

Har även kollat runt på engelska men aldrig hittat något med jämn kvalite.

Ett tips skulle väl vara att spara de du tycker är bra i ett word-dokument och sen ge dem en omläsning men letar du nytt får du filtrera rätt mycket.

Edit: Var inne på sexiganoveller.se nu och det var förfärligt låg nivå, kollade två olika noveller med 7 eller mer i betyg och trots de var skrivna av två olika "användare" så lät båda som om de var skrivna av samma 13åriga kille...

Rekommenderar inte den sidan iallafall.
Senast redigerad av Drinkycrow 2016-09-22 kl. 04:33.
Citera
2018-02-26, 23:07
Bannlyst
badmonkey har riktigt bra sexnoveller.

Hittade bara några som jag riktigt gick igång på så tänkte att jag får väl skriva en själv då. Huruvida jag publicerar låter jag vara osagt. Förmodligen inte och om jag gör det blir det inte där.

Då jag kan engelska slog även tanken mig att jag kunde söka på engelska sidor men hittar fan inga sexnoveller från uuutlandet. Är det bara ett svenskt fenomen?
Senast redigerad av Titanicpassagerare 2018-02-26 kl. 23:15.
Citera
2018-02-27, 10:50
Medlem
JavalangIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Det är väl mest http://www.sexnovell.se/ och till viss mån http://www.sexiganoveller.se/ jag har provat men det är också typ de två första resultaten på google. Innehållet är sjukt ojämn i och med att vem som helst kan lägga upp och väldigt många är dåligt skriva men har ändå höga betyg av någon anledning. Väldigt många av scenariona är helt omöjliga att ens ta på allvar och många gånger uppenbart skrivet av en kille som aldrig verkar ha haft sex i sitt liv, trots att berättaren är kvinna.

Har även kollat runt på engelska men aldrig hittat något med jämn kvalite.

Ett tips skulle väl vara att spara de du tycker är bra i ett word-dokument och sen ge dem en omläsning men letar du nytt får du filtrera rätt mycket.

Edit: Var inne på sexiganoveller.se nu och det var förfärligt låg nivå, kollade två olika noveller med 7 eller mer i betyg och trots de var skrivna av två olika "användare" så lät båda som om de var skrivna av samma 13åriga kille...

Rekommenderar inte den sidan iallafall.

Jag håller med. sexnovell.se och sexiganoveller.se var bättre en gång i tiden men på senare år tycker jag att det bara publiceras skräp där så jag är nästan aldrig inne längre. Det finns säkert bättre engelskspråkiga sidor, men det är ju trevligare att läsa på sitt modersmål.
Citera
2018-02-28, 04:06
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JavalangII
Jag håller med. sexnovell.se och sexiganoveller.se var bättre en gång i tiden men på senare år tycker jag att det bara publiceras skräp där så jag är nästan aldrig inne längre. Det finns säkert bättre engelskspråkiga sidor, men det är ju trevligare att läsa på sitt modersmål.

Ja problemet är ju att de som betygsätter på sidorna knappast vet vad bra prosa är. Så betygsättningen kan vara helt off. En dåligt skriven novell kan få bra betyg för att samma personer följer dem. Men folk delar ju iallafall med sig gratis. Att det är så dåligt med noveller betyder att vi alla borde lägga in ett försök åtminstone. Men språk är så personligt använder någon dåliga metaforer om erektioner etc så är det ju avtändande liksom. Vill inte läsa om mastar som åker in i grottor men hur fan annars ska man skriva, men ibland hittar man en schyst bekännelse-stil novell som är bra. Men kunde kvaliten vara konsistent så hade man nog orkat läsa noveller mer.

Efter en diskussion med en vän så bestämde jag mig för att skriva en men som de mesta av mina projekt övergavs det halvvägs. Var någon sida inget beskrivet sex, för många karaktärer, för nära tripprapport. Hoppar i tiden och kvasifilosofiskt existensalism, och försuppen diskbordsrealism . Ja, jag försökte iallafall men jag kunde inte ens skriva något värt att runka till om en fantastisk egenupplevd trekant med två tjejer. Jag vet ärligt inte hur jag skulle beskriva själva sexet på ett erotiskt sätt. Då skrev jag ändå på engelska för att svenska låter bara osexigt.

Ska man skriva snusk ska man ju kunna hålla sig till snusket

Fan om det fanns ett IMDB för sexnoveller så jävlar. Jag föredrar det framför porr men vem hinner hitta en bra en?

(orkade inte kolla hur gammal och oaktuell denna tråd är men någon annan har redan återupplivat den så here I am).
Citera
2018-02-28, 13:28
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicpassagerare
badmonkey har riktigt bra sexnoveller.

Hittade bara några som jag riktigt gick igång på så tänkte att jag får väl skriva en själv då. Huruvida jag publicerar låter jag vara osagt. Förmodligen inte och om jag gör det blir det inte där.

Då jag kan engelska slog även tanken mig att jag kunde söka på engelska sidor men hittar fan inga sexnoveller från uuutlandet. Är det bara ett svenskt fenomen?

De finns säkert på mängder av språk. För några år sedan brukade jag läsa på följande sida.

https://www.literotica.com/stories/

Scrollar man ned där kan man se att det finns massor av berättelser, och att man kan söka på genre, och söka på fritext.
Citera
2018-03-01, 14:12
Bannlyst
felix_t op sexnivell.se har hiarious (förlåt tankar jag ska inte vara glad) noveller. Speceillt gällande "Doktorandes dilemma". Att de har så låga betyg förstå rjag inte.
Citera
2019-02-23, 19:36
Medlem
sexdolls avatar
https://minasynder.se/ verkar vara en av de mest aktiva svenska sidorna som uppkommit på senare år. Mycket incest/tabu bland novellerna dock.
Citera
2019-02-23, 22:38
Medlem
sajebiss avatar
Nu kanske vi inte direkt snackar sexnoveller men det är väl inte helt befängt att tro att FUParna i div. sexualbrott här på Aktuella brott och kriminalfall fungerar som runkvirke för många superpervon.
Citera
2019-03-06, 15:16
Medlem
Sexiganoveller.se är helt klart den bästa webbsidan för sexnoveller. Det finns finns så många olika sorters noveller. Det finns extrem variation, så det finns noveller för alla. Även om man bläddrar tillbaka några eller flera sidor så kan man hitta extremt bra sexnoveller.
Citera
2019-04-23, 15:54
Medlem
sexiganoveller.se har legat nere i några dagar nu. Vet någon vad som hänt? Den är min go-to när jag onanerar
Citera
2019-04-28, 23:40
Medlem
Sex-noveller bra sida med bilder och noveller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem