2019-04-28, 22:08
Medlem
ColaKexs avatar
3 (!!!) extraröster...seriöst tv4?!? Nog för att jag inte gillar Lukas men det där tilltaget med extrarösterna var ju bara ett stort skämt. Anna skulle röstats ut ikväll men tv4 ville inte sabba återföreningen med Sebastian. Nu lär pakterna skifta kommande vecka dock. Anna kommer ju joina Sebastian och Nick iaf!
Citera
2019-04-28, 22:08
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Vad hände med Adnilsson ?

Han åkte ut mot Sebastian i gränslandet. Numera har han tagit över Mannerströms kök efter att ha varit anställd en dag. 👌
Citera
2019-04-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nej, det är ju det som är poängen. Inget hade ändrats om L&E hade berättat. Som sagt, vad var L&E:s tanke?
Att få de andra att tro att de inte är så duktiga i tävlingssammanhang. Frågan är ju varför tjejerna gick med på att hålla tyst.
Citera
2019-04-28, 22:11
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Han åkte ut mot Sebastian i gränslandet. Numera har han tagit över Mannerströms kök efter att ha varit anställd en dag. 👌
Tack så mycket, han blir en kökschef där sen👌
Citera
2019-04-28, 22:13
Medlem
Det såg ut i trailern som att Nick kommer gråta och vara besviken på Sebastian. Hoppas verkligen inte att Nick åker snart eller att Sebastian sviker honom. De har ju sagt att de ska hålla ihop en... Det blir en nagelbitare.

Och jag avskyr verkligen Utposten. Produktionen är helt dumma i skallen. Nästa vecka verka de vara i någon bur också.

Mina favoriter just nu är Nick, Sebastian, Tobias, Klas, Peter och Robert.

Synd även att Lucas fick åka. Men vem vet han kanske kommer till utposten med årets "briljanta" upplägg..
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-28 kl. 23:07.
Citera
2019-04-28, 22:18
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Tröttsamt att produktionen fortsätter styra spelet.
Anna hade med 100% säkerhet åkt ut om dom inte hade slängt in den där lådan 1 timme innan örådet.

Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Ja, fy helvete så dåligt. Kan köpa 1 röst, men 3? Kom igen....

Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Lite märkligt är det att programledaren ska avslöja hemligheter som förstör vissas taktik i det sociala spelet. TV-4 äcklar mig med sin fittighet.

Helt rätt i det här fallet. Man ska fan inte fuska sig till en halv miljon. Dessutom blev det bättre tv än att helt sonika bara skicka hem dom.

Jag är nog en bra människokännare. Sen första början har jag avskytt Emilio och Lukas. Hela det laget faktiskt. TjockisLinn ibland.
Citera
2019-04-28, 22:24
Medlem
greta75s avatar
Fåniga straffet och produktionens focus på lögnen är helt ointressant. Men jag är säker på att de blev lurade att ljuga.

Det viktiga som hände idag var att produktionen ville ha Anna kvar och gav Sofie 3 extra röster. De gillade säkert Lucas också men han fick åka till förmån för tråk-Anna bara för det skulle bli reunion med Sebastian.

End of story.
Citera
2019-04-28, 22:26
Medlem
Frågan är varför de inte skickades hem direkt, vad gjorde advokat Hamilton som var så mycket värre då?
Citera
2019-04-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
3 (!!!) extraröster...seriöst tv4?!? Nog för att jag inte gillar Lukas men det där tilltaget med extrarösterna var ju bara ett stort skämt. Anna skulle röstats ut ikväll men tv4 ville inte sabba återföreningen med Sebastian. Nu lär pakterna skifta kommande vecka dock. Anna kommer ju joina Sebastian och Nick iaf!
Det är ju så jävvla uppenbart att det är produktionen som styr och bestämmer vilka dom tycker ska vara kvar.
Hittar på och delar ut dubloner.
Det var ingen slump att Sofie hittade lådan.
Citera
2019-04-28, 22:31
Medlem
Pumpkings avatar
Forna lag Syd, med Emilio och Lucas i spetsen, är så fruktansvärt korkade att klockarna står fan stilla. Att de nu senast först får för sig att simma ut till en jävla båt när det nu är förbjudet - okej? Sedan blir de synade av Anders, som frågar: kommer ni berätta detta för gruppen? "Ja, det kommer vi." Varför svarar de så? Om de nu nojar över att berätta om det? De kunde sagt till Anders: "Det får vi diskutera, vi vill inte ge de andra någon extra anledning till att rösta ut oss." Eller så hade de bara tagit det och varit öppna med vad de gjort. Men istället väljer de det tveklöst sämsta alternativet. Hur kan de utfå från att Anders inte kommer nämna något om det? En av de mest uppenbara frågorna från honom är väl t ex "Lucas hur kändes det att inte ens kunna vara med och tävla om immunitet?" Men den frågan kunde de inte ens föreställa sig skulle komma? Istället skulle de försöka mörka sin simtur och med 100% sannolikhet sätta sig själva i en sämre situation genom att framstå som lögnare. Och inte bara lögnare, utan lögnare utan mening och helt jävla hjärndöda.

Men det var bara nu. Inte nog med det så tycker de, med Bonnie i spetsen, att det känns rimligt att kränga all mat direkt och inte ens ransonerna och spara inför kommande måltid. Vem gör så? Så gör man knappt ens i sitt vardagsliv - man vill inte stå utan mat om man inte hinner gå till affären innan de stänger, utan ser till att man har någon typ av backup. Men nej. De lever på en ö med bara koko och knappt det och de ska käka upp allt direkt. Ska de behöva vara med i Expedition Koncentrationsläger innan de fattar att de måste lära sig ransonera?

Eller efter att Carl lämnat och de har fått i uppdrag att välja ut en person som de ska avvara. Anders frågar dem: "Vem i lag syd har ni valt?" "Carl." svarar Emilio. Carl är inte där. Carl har lämnat programmet. Han är på väg hem till London. Honom vill lag Syd avvara. Okej, de kanske trodde att han fanns med i kulisserna på något sätt. Men tanken att de inte skulle kunna välja Carl eftersom han inte längre är kvar på Fiji måste ändå ha kommit över dem, och de har tänkt på ett andra alternativ? Nejdå, det har de självklart inte gjort. De måste ställa sig i klunga och börja diskutera vem de istället ska välja.

Det laget är så korkat att jag blir fundersam över om det verkligen är Expedition Robinson jag tittar på eller bara andrahandssorteringen av Ex on the Beach där deltagarna inte bara är korkade utan dessutom saknar gymkropparna och överkroppstatueringarna. Jösses. Ge mig styrka.
Citera
2019-04-28, 22:38
Medlem
Angående maten så finns det ingen anledning att ransonera för maten tar aldrig slut.

Det var ju som när han samiske mannen kom och bar på en fisk som var stor som en jävvla säl!
Hehe den här hade simmat upp på stranden därborta...säkert lappjävel!
Citera
2019-04-28, 22:40
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Fåniga straffet och produktionens focus på lögnen är helt ointressant. Men jag är säker på att de blev lurade att ljuga.

Det viktiga som hände idag var att produktionen ville ha Anna kvar och gav Sofie 3 extra röster. De gillade säkert Lucas också men han fick åka till förmån för tråk-Anna bara för det skulle bli reunion med Sebastian.

End of story.

Om du är säker på detta vore det kul att veta vad du grundar detta på. Vet du någonting som vi andra inte vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in