2019-04-28, 21:59
Medlem
tuffkatts avatar
Tre extraröster är ju bara löjligt, det var ju avgjort på förhand med i och med att det stod mellan Anna och Lucas. Givet att deltagarna röstar på "sina egna" vilket de gjorde hade det varit matematiskt omöjligt med annan utgång så varför ens ha en omröstning? Trött man blir.
Citera
Medlem
Blä så dåligt....
Hon hittade en låda direkt och det "råkade" ligga 3! röster i ….suck
Kunde de inte vara lite mindre uppenbara i produktionen
Citera
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Tror du verkligen dom hade röstat annorlunda om dom sagt det till dom?
Nej, det är ju det som är poängen. Inget hade ändrats om L&E hade berättat. Som sagt, vad var L&E:s tanke?
Citera
2019-04-28, 22:01
Medlem
Jag trodde faktiskt att Sophie skulle rösta på Anna för att ställa sig in hos motståndarna.

Tre extraröster är annars en orättvis twist. Bara i årets Robinson.
Citera
2019-04-28, 22:02
Medlem
DyslexiKungens avatar
Vad hände med Adnilsson ?
Citera
2019-04-28, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag trodde faktiskt att Sophie skulle rösta på Anna för att ställa sig in hos motståndarna.

Tre extraröster är annars en orättvis twist. Bara i årets Robinson.

Men hon var väl inte tvungen att använda ALLA i dagens öråd eller?
Citera
2019-04-28, 22:05
Medlem
Vad var det Emilio och Lukas hade gjort?

Tycker det var dumt val att rösta ut Lukas. Hade varit smartare att rösta ut Linn som är så duktig i tävlingar.
Citera
Medlem
Riktigt idiotiskt att ljuga om det. Fattar inte hur de tänkte.

3 extra röster är riktigt bullshit. En röst kan man köpa, men 3?
Det är en ENORM fördel. Och det slänger man bara fram sådär? Och hittas så där lätt?
Nä riktigt unket gjort av produktionen.
Citera
Medlem
Jannebigplays avatar
Nu har jag inte kollat klart kvällens avsnitt än men jag kan inte låta bli att störa mig på avsaknad av ett socialt spel från i princip samtliga. Lag nord har i princip gett upp eftersom de är i numerärt underläge 4vs5 och sitter på stranden och deppar. INGEN försöker gå till Emilio och Lucas och få dem att rösta ut en av de tre tjejerna i lag syd som totalt dominerar just nu. Emilio och Lucas måste ju inse att så fort lag Nord är ute så är det dem som kommer ryka direkt efteråt och kvar kommer de tre tjejerna stå.
Senast redigerad av Jannebigplay 2019-04-28 kl. 22:11.
Citera
2019-04-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Var hon inte? Det antog jag.
Citera
2019-04-28, 22:07
Medlem
Dags för Svenska Robinson att ta över konceptet "Hidden idol", Då måste pakter eventuellt splita sina röster och det blir ett helt annat spel. De gör det för svårt för deltagarna att kunna spela ett spel.
Citera
2019-04-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nej, det är ju det som är poängen. Inget hade ändrats om L&E hade berättat. Som sagt, vad var L&E:s tanke?

??? Va spelar det för roll? Lag syd var övertag i antalet så dom båda grabbarna skulle sitta säkert. Varför ska dom skjuta sig själv i foten å snitcha ner sig själva om dom fick att alla som var vittnen till det att hålla tyst om det? Dom tänkte väl ett steg längre i deras analys om situationen. Tycker inte alls det var helt irrationellt.

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Stod det något om det i brevet? Om det inte stod något om det så tror jag nog hon va tvungen använda alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in