2019-04-28, 21:45
Medlem
Tröttsamt att produktionen fortsätter styra spelet.
Anna hade med 100% säkerhet åkt ut om dom inte hade slängt in den där lådan 1 timme innan örådet.
Citera
2019-04-28, 21:45
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Haha så jäkla styrt å riggat av produktionen. Pinsamt

Ja, fy helvete så dåligt. Kan köpa 1 röst, men 3? Kom igen....
Citera
2019-04-28, 21:46
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Lite märkligt är det att programledaren ska avslöja hemligheter som förstör vissas taktik i det sociala spelet. TV-4 äcklar mig med sin fittighet.
Citera
2019-04-28, 21:48
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Lite märkligt är det att programledaren ska avslöja hemligheter som förstör vissas taktik i det sociala spelet. TV-4 äcklar mig med sin fittighet.

Ja.Ruttet är bara förnamnet.
Citera
2019-04-28, 21:48
Medlem
Citat:

Ja eller hur, "Survivor" är 100a gånger bättre än denna skiten.

edit:
Har tyckt att det ändå har varit helt okej innan, riggat javisst, detta var dock extremt 3 jävla röster plus Anders utspel.
Senast redigerad av skyw 2019-04-28 kl. 21:51.
Citera
2019-04-28, 21:51
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Tycker inte det är det minsta konstigt. I ö-rådet så har alltid programledaren, oavsett vem det varit, sammanfattat veckan och vad som lett fram till att personerna som sitter i ö-rådet just sitter där, och vilka som fått immunitet och varför. Därför var det ganska givet att en så stor händelse som diskning för grovt regelbrott skulle tas upp på ö-rådet. Det som är otroligt är att Lucas och Emelio trodde att detta inte skulle tas upp. Dessutom efter det att dom sagt till Anders att dom skulle berätta detta för de övriga.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-04-28 kl. 22:00.
Citera
2019-04-28, 21:52
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Förresten vad hade grabbarna gjort för att få det straffet?
Citera
2019-04-28, 21:52
Medlem
Citat:

Håller med, produktionen bestämmer vem som ryker. Dessutom försöka hetsa fram bråk oxå ? Löjligt när dom inte klarade av hetsaren nummer 1 ( calle). DubbelmorL.
Citera
2019-04-28, 21:53
Medlem
Enmansdemos avatar
regin av Tv4 funkar exemplariskt, Sofie råkar hitta tre extra röster...och hon råkar
bli mest upprörd över båtlögnen, Tv4 har satt igång en kedjereaktion som ska leda till att
grabbarna bög ska få röster, för någon måste agera kontrahent åt Anna för spänningens skull
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-28 kl. 21:56.
Citera
2019-04-28, 21:53
Medlem
Citat:
Förresten vad hade grabbarna gjort för att få det straffet?

Dom simmade ut till ngn segelbåt å snackade lite med kaptenen. Och tydligen enl Anders så va dom i båten ? Men emilio och Lucas nekar det hårt.

Tror mer på emilio å Lucas än råttTV4
Citera
2019-04-28, 21:54
Medlem
S.O.Stolps avatar
Jag fattar inte varför dom inte berättade om diskningen. Det hade ju inte spelat någon roll om dom gjorde det. Bonnie vann och det var ingen hemlighet. Sen om dom förlorade eller blev diskade... Vad var taktiken?
Citera
2019-04-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag fattar inte varför dom inte berättade om diskningen. Det hade ju inte spelat någon roll om dom gjorde det. Bonnie vann och det var ingen hemlighet. Sen om dom förlorade eller blev diskade... Vad var taktiken?

Tror du verkligen dom hade röstat annorlunda om dom sagt det till dom? Med produktionens bomb att ge Sophie ( aka en sida) 3 fking extra röster så äre ju redan kört för den starkaste utan immunitet som ej ingår i den pakten ? Simpel matte, nu försöker bar aprodiktionen få det till att dom får skylla sig själva lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in