Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Ursäkta, men vad syftar du på?
Det är väl nu ett väl belagt faktum att det i tråden förekommit påståenden om blod på golv?
Och nånstans har dessa uppgifter sitt/sina ursprung. Det talas om MV. Det talas om EGT. Eftersom ingenting om blod bekräftats från officiellt håll, så är det väl synnerligen intressant att spekulera i orsaker till varför dessa "blodspår" har droppats här i tråden.
Att jag vänder mig till dig med frågor är inte alls konstigt; du är debattglad, orädd, har dynamiska teorier och har möjlighet att avsätta tid för debatt.
Det räcker långt.
Jag har inte hört talas om mensblod på SDs köksgolv.
Jag kan ha glömt det, jag kan ha missförstått det.
Bara det sätt du angriper mig på genom att begära att jag ska svara på en uppgift som jag aldrig har tagit upp, inte ens tror finns i tråden eller som du vridit på till något annat än den varit från början gör mig otroligt misstänksam.
Jag måste säga att de försök från några skribenter att misstänkliggöra uppgifter som kommit fram i tråden gör mig misstänksam.
Att flera skribenter på flera håll samtidigt försöker "städa bort" dessa bloduppgifter på det sätt som nu pågår, har på mig en motsatt effekt.
Det jag inte har haft särskilt stor tilltro till förut, iaf inte trott har haft någon avgörande betydelse för utredningen, får nu i mina ögon en annan dignitet.