2019-04-27, 17:32
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Man känner sig till slut som Kalle Anka på julafton. PARA PAPA PARA PAPA!

Jäkligt likt när man tänker lite till på det. Är fågelfan död och nedspikad i marken, eller lever den och vinkar av Kalle när han går till jobbet? Hur är det nu med Hillary och den där domaren etc, lever de eller fortsätter de som vanligt? Är Hillary fängslad eller död, eller är det HON som har försökt göra en kupp mot presidenten genom Muellerutredningen? Vem är Mueller förresten, whitehat eller blackhat? Total exoneration eller 13 angry Democrats?

Spelar ingen roll om ingenting stämmer med någonting öht i QAnon. Trust the plan!

PARA PAPA PARA PAPA ...

Händer det det inget lol. Precis allt är ju sig likt sen Trump
tog över presidentskapet i USA. Har det funnits någon mer
dramatiskt tid i USA inrikespolitiskt än nu??? Ser ni inte det
så är ni fullständigt vilsna. Lika vilsna som dom som tror på
flath Earth. Vi har fått väldigt mkt information genom Q men även
en hel del konstigheter skall medges. I det stora hela mer konstruktivt
även om jag personligen tar in information från andra källor till 90%.
Nu handlar det mera om frågan om det pågår en kamp mellan en politisk
makt elit som försökt med alla medel (nästan) att förhindra att Trump blev
president och sedan efter han blev vald att försöka avsätta honom genom att lura
honom till obstruktion eller perjury trap genom den helt påhittade russian collusion
utredningen eller inte. Detta är var det handlar om nu iaf för mig.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2019-04-27 kl. 17:40.
Citera
2019-04-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Händer det det inget lol. Precis allt är ju sig likt sen Trump
tog över presidentskapet i USA. Har det funnits någon mer
dramatiskt tid i USA inrikespolitiskt än nu??? Ser ni inte det
så är ni fullständigt vilsna. Lika vilsna som dom som tror på
flath Earth. Vi har fått väldigt mkt information genom Q men även
en hel del konstigheter skall medges. I det stora hela mer konstruktivt
även om jag personligen tar in information från andra källor till 90%.
Nu handlar det mera om frågan om det pågår en kamp mellan en politisk
makt elit som försökt med alla medel (nästan) att förhindra att Trump blev
president och sedan efter han blev vald att avsätta honom genom att lura
honom till obstruktion eller perjury trap genom den helt påhittade russian collusion
utredningen.

Om det är någon som tillhör makteliten så är det väl Donald Trump själv.
Citera
2019-04-27, 17:44
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Om det är någon som tillhör makteliten så är det väl Donald Trump själv.
Om han gjort det så hade vi inte sett det vi ser nu.
Till viss del tillhör han en elit men inte den korrumperade
politiska eliten som växt fram under dom senaste årtiondena.
Denna elit som inte kan acceptera att folket i USA valde en annan
än den förutbestämda Hillary Clinton.
Citera
2019-04-27, 18:13
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Om han gjort det så hade vi inte sett det vi ser nu.
Till viss del tillhör han en elit men inte den korrumperade
politiska eliten som växt fram under dom senaste årtiondena.
Denna elit som inte kan acceptera att folket i USA valde en annan
än den förutbestämda Hillary Clinton.

Det tycker jag är en av de saker som talar för att Trump och Q är äkta, just reaktionen på MSM och övriga politiker efter att Trump vann.

Det finns fler videor på Biden, Clinton etc som fick ett kuvert på Bushs begravning men titta på Laura och titta på Jeb Bush i klippet nedan. Undrar vad som stod på brevet de fick.
https://www.youtube.com/watch?v=G1MDbiyQ80g
Citera
2019-04-27, 18:52
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
ja men vänta bara på Muellerrapporten då får vi ju se pedofilerna uthängda o på väg till GuatanamoClinton och Obama och Tom Hanks äter barn Allt detta kommer avslöjas i Muellerrapporten . Som FittaHora har förklarat så jobbar ju Mueller och Trump ihop o ska avslöja allt detta
Observera att jag aldrig har påstått att Muellerrapporten skall avslöja något, framförallt inte svammlet som citeras. Jag har inte heller påstått att Mueller och Trump arbetar ihop. Jag har påstått att Rysslandsutredningen skapades för att officiellt utreda Trump men att inofficiellt utreds andra aktörer (utredningen har fler viktiga taktiska funktioner som jag har berört).

Att Trump skulle påverka Muellers utredning är ytterst osannolikt eftersom det är att likställa med att påverka en utredning mot sig själv. Jag har argumenterat för att Rosenstein användes för att vara kontakt mot Mueller. Jag har en del ny information om detta som jag inte har delgivit ännu.
Citera
2019-04-27, 20:10
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Observera att jag aldrig har påstått att Muellerrapporten skall avslöja något, framförallt inte svammlet som citeras. Jag har inte heller påstått att Mueller och Trump arbetar ihop. Jag har påstått att Rysslandsutredningen skapades för att officiellt utreda Trump men att inofficiellt utreds andra aktörer (utredningen har fler viktiga taktiska funktioner som jag har berört).

Att Trump skulle påverka Muellers utredning är ytterst osannolikt eftersom det är att likställa med att påverka en utredning mot sig själv. Jag har argumenterat för att Rosenstein användes för att vara kontakt mot Mueller. Jag har en del ny information om detta som jag inte har delgivit ännu.
Jaså? Här skriver du
Deep State Robert Mueller agerar under tvång från patrioter, där han låtsas utreda trumpkampanjen men i verkligheten utreds Deep State. Detta gör att hans team kan arbeta relativt obehindrat.
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Och här
Precis vad jag har skrivit i månader; Muellers uppgift är att utreda Deep State.
...
Muellers uppgift är också att fördröja utredningen och hindra Trump från att agera tills efter novembervalet, då trumpadministrationen förväntas få mandat nog att upphäva dödläget som råder i representanthuset och senaten.
...
Muller skall också mata Demokraternas supportrar med flera falska påståenden. Dom måste då dela upp sina resurser för att kunna attackera/protestera dessa. Klassisk Divide & Conquer-taktik.
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Många uppdrag där för Mueller enl dig. Han ska utreda Deep State men nu enl dig alltså inte rapportera om det...??

?

???

Inga påtryckningar heller, säger du nu. Men kommer du ihåg när du skrev detta?
En faktor gällande Robert Mueller som jag inte har tänkt på tidigare angående det faktum att han har varit marinkårofficer är att*eden*man svär är för*livet. Att*bryta*mot eden är*brottsligt. Trumpadministrationen kan ha använt detta faktum som*påtryckningsmedelför att få Robert Mueller att*sammarbeta.
...
Marinkåren är presidentens*egna militärstyrka*och lyder således*direkt*under presidenten.

----

Och när jag nu iaf skriver ett inlögg:

Det finns öht ingen INFORMATION i allt detta QAnon-skit. Bara äckliga fantasier.
Citera
2019-04-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det tycker jag är en av de saker som talar för att Trump och Q är äkta, just reaktionen på MSM och övriga politiker efter att Trump vann.

Det finns fler videor på Biden, Clinton etc som fick ett kuvert på Bushs begravning men titta på Laura och titta på Jeb Bush i klippet nedan. Undrar vad som stod på brevet de fick.

Men det kan inte ha varit många ord på det som överlämnades. Kan det ha varit en bild? Men vad skulle det vara för bild? Såg verkligen skumt ut.
Citera
2019-04-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Vänta lite, vad skulle detta bevisa?
En annan variant av denna:
https://www.youtube.com/watch?v=kPM6oYEdoZQ
Din länkade var som att kolla på en usel version av en plattjordares video.

Vi tar en "lite" bättre video:
More Than One Received the Strange Envelope in the Bush Funeral Brochure
Karen Pence verkar vara i trubbel också
Citera
2019-04-28, 10:15
Medlem
Q post #3326

Citat:
Apr 27 2019

Truth, Transparency, and Equal Justice Under the Law.
DRAIN THE [SWAMP].
United We Stand.
We, The People.
WWG1WGA!!!
Q

'The corrupt swamp' i Washington DC håller på att dräneras. Det tar sin tid men det pågår för fullt..
Citera
2019-04-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Michael Rogers. Vem är Michael Rogers? det är alltså Adm R i Q drops.
Chef för NSA (National Security Agency) från 2014 - 2018. Det var han som uppmärksammade Trump att han var avlyssnad i Trump Tower via en warrant till Trump's kampanj.

Nej, så var det tydligen inte.
Enligt Trump själv så baserade han sina utsagor på ett plötsligt infall.
Detta enligt en denna artikel från Huffpost, som i sin tur hänvisar till en intervju av Sean Hannity från Fox News:
On Thursday night, Trump finally admitted during a 45-minute interview with Fox News host Sean Hannity that he made the allegation based on “a little bit of a hunch.”
https://www.huffpost.com/entry/donald-trump-barack-obama-wire-tapping-sean-hannity_n_5cc2d049e4b08846403c8644
(Notera att jag inte sett intervjun av Sean Hannity)
Senast redigerad av PekkariP1 2019-04-28 kl. 13:45.
Citera
2019-04-28, 14:37
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PekkariP1
Nej, så var det tydligen inte.
Enligt Trump själv så baserade han sina utsagor på ett plötsligt infall.
Detta enligt en denna artikel från Huffpost, som i sin tur hänvisar till en intervju av Sean Hannity från Fox News:
On Thursday night, Trump finally admitted during a 45-minute interview with Fox News host Sean Hannity that he made the allegation based on “a little bit of a hunch.”
https://www.huffpost.com/entry/donald-trump-barack-obama-wire-tapping-sean-hannity_n_5cc2d049e4b08846403c8644
(Notera att jag inte sett intervjun av Sean Hannity)
Att Trump inte hade mycket information om spionaget och kallade det "a bit of a hunch" är väl inget som talar emot att han fick informationen av Michael Rogers.

Att Huff post plockar ett ord ur sammanhanget och skapar ett falskt narritiv är typiskt fakenews. Menar du altså att Trump bara skulle fantiserat ihop att han blev spionerad på och sen bara råkade få rätt?
Citera
2019-04-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Att Trump inte hade mycket information om spionaget och kallade det "a bit of a hunch" är väl inget som talar emot att han fick informationen av Michael Rogers.

Att Huff post plockar ett ord ur sammanhanget och skapar ett falskt narritiv är typiskt fakenews. Menar du altså att Trump bara skulle fantiserat ihop att han blev spionerad på och sen bara råkade få rätt?

Vad är det som säger att Trump hade rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in