Ja Glendale, Vad ska man säga? Är du missnöjd med din egen läsförståelse, eller är du bara väldigt osugen på att sanningen ska komma fram? Du säger:
Citat:
Jag förstår inte vad du säger. Kan du försöka att skriva tydligt och korrekt?
Vad är fakta ? Vad är obekräftat/bekräftat? Om du inte kan göra det så är det väl lika bra att du lämnar tråden som du har lovat/hotat med ett antal gånger?
Först skrev jag nedanstående:
Citat:
Fakta är:
SD hjälpte LW lösa mystar inför norgeresan och kolla om hon uppfyllde planerade challenges.
SD och LW har haft en tät kontakt hela tiden sedan 2017.
Stark indikation som har övertygat mig:
Det finns inget som tyder på att SD ska ha försökt få träffa LW den aktuella kvällen.
SD och LW träffades enstaka dagar före mordet. Kanske under helgen.
Har hört, men vet ej om sanningshalt:
Berättar jag ej, men det finns mycket, men trådsanningar har vi tillräckligt av, eller hur?
Edit: De har hela perioden haft tät kontakt, inte bara sedan 2017.
När sedan Ozzy kom med följdfråga som antydde hen ej förstått sista stycket så svarade jag:
Citat:
Det var inte tydligt nog alltså.
Som fakta kom två punkter. Det är sådant jag har egen insyn i och kan få i god för.
Sedan två punkter som jag ser som bekräftade, och som jag väljer att se som bekräftade saker, men jag förlitar mig på andra.
Och så finns mycket som är sannolikt, troligt och rimligt, men där jag inte har samma nivå av insikt, och därför väljer att inte dela då det KAN vara fel.
Så för dig Glendale så provar vi versaler:
DET SOM FÖLJER DEN UNDERSTRUKNA RUBRIKEN SOM AVSLUTAS MED KOLON "
Fakta är:" AVSER FAKTA.
NÄSTKOMMANDE UNDERSTYKTA RUBRIK ÄR: "
Stark indikation som har övertygat mig:" DÄR HAR JAG ANGETT SÅDANT JAG HAR STARK INDIKATION PÅ, MEN INTE SITTER PÅ HELA BEVISNINGEN SJÄLV KRING. SAKER JAG LITAR PÅ MEN EJ KAN GÅ I ED FÖR.
OSV.
Jag anar att du fortfarande inte fattar, och sannolikt är det av ovilja. Har du skäl att frukta sanningen? (Önskar inget svar på det. Frågan är retorisk (googla det).
För övrigt ordentligt osnyggt av dig att klippa ihop olika inlägg som du gjorde 00:39. Det är lätt för andra att tro du citerade mitt inlägg när du klippte som Sigvard Marjasin.
Och den som skrev från detta konto i natt har nog lämnat för gott nu, men jag är fortfarande kvar
Skickat från min iPhone