• 1
  • 2
2019-04-24, 16:29
Medlem
Hej!

Jag har nyligen köpt en sån där "Fleshlight" aka lösvagina. Det har varit helt jäkla underbart om jag får uttrycka mig lite vulgärt eftersom att jag har alltid haft en sådan prestationsångest kring sex. De tjejer jag haft sex med har kuken alltid dött under samlag. Dock hade jag bra sex med mitt ex men resterande har varit jobbigt rent ut sagt.

Jag känner att denna leksaken hjälper faktiskt en mot prestationsångest då man inte har någon människa framför sig men de känns likadant som en fitta.
Ett tag trodde jag att jag var homosexuell eller liknande men de stämde aldrig då jag alltid sökt mig efter tjejer och haft massa fantasier med dem.

Någon annan som känt likadant att det hjälpt på traven med "the real deal" i efterhand?
Citera
2019-04-24, 17:32
Medlem
Finnj-vels avatar
Jag lider av en annan sorts prestationsångest, jag blir så jävla kåt så när jag har sex så kommer jag nästan direkt. Det fungerar sådär om jag runkar före, men inte tillräckligt bra... Har testat krämer men det fungerar inte. Jag köpte iallafall en sexleksak och jag använder den varje dag, men ändock så kommer jag direkt med en riktig fitta.
Citera
2019-04-24, 17:43
Medlem
DudeConfuseds avatar
Tja
Aa jag hade det dåligt ställt med tjejer under en längre tid efter jag och Exet gjort slut.

Träffade ett par donor efter henne men det blev ingen rajtantajtan så att säga, ingenting om man gemför
med Exet.

Jag hade ''tappat'' allt. Jag köpte en lösvagina och maxade den i olika ställningar till olika porrfilmer.
Två månader senare träffade jag en underbart fin tjej. Jag visste sen innan att sex är svårt nuförtiden.
Så jag lät henne suga av mig ett par gånger först innan vi hade sex och innan hon och jag hade sex, berätta jag för henne att jag va orolig för att ha sex.

Hon köpte det direkt och vi hade världens sämsta sex, in och ut sen slak. Frustrerad la jag mig bredvid, ilsken och irriterad.
-''JAG KAN JU FÖRFAN DET HÄR. VADFAN ÄR FELET.''
-''Ta det lugnt, det kommer. Ge det tid''

Okej tänkte jag. Vi fortsatte ha sex, tillslut efter två tre gånger kunde jag komma. På vad det kändes som, tre sekunder.

Efter vi gjort så ett par gånger, tagit det chill så började själva sexdriftenipredatorn hoppa igång igen.

Jag börja djura mig som innan. Det tog aldrig slut. Jag var tillbaks. Vi lyckades.
_________

Mitt tips är då att hitta en stadig partner och berätta läget för henne.
Citera
2019-04-24, 17:53
Medlem
Ziayas avatar
Alltså, har du legat med en riktig kvinna efter dockan och märker att du presterar bättre? Eller känner du ingen prestationsångest med dockan och tror att du inte kommer att få det med the real deal?
Citera
2019-04-24, 18:16
Medlem
Fistkramps avatar
Passa dig för denna ondska! Fleshlight är riktigt tajt och när du väl får doppa veken i en riktig fitta så kommer det kännas ingenting. Då menar jag verkligen ingenting och analen kommer bli ditt huvudobjekt för ejakulation.
Citera
2019-04-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubleproduction
Hej!

Jag har nyligen köpt en sån där "Fleshlight" aka lösvagina. Det har varit helt jäkla underbart om jag får uttrycka mig lite vulgärt eftersom att jag har alltid haft en sådan prestationsångest kring sex. De tjejer jag haft sex med har kuken alltid dött under samlag. Dock hade jag bra sex med mitt ex men resterande har varit jobbigt rent ut sagt.

Jag känner att denna leksaken hjälper faktiskt en mot prestationsångest då man inte har någon människa framför sig men de känns likadant som en fitta.
Ett tag trodde jag att jag var homosexuell eller liknande men de stämde aldrig då jag alltid sökt mig efter tjejer och haft massa fantasier med dem.

Någon annan som känt likadant att det hjälpt på traven med "the real deal" i efterhand?

Jag har köpt en lösröv i silikon (en kvinnlig alltså) denna ger mig njutning varje gång, självklart håller jag den välgömd från min fru, då hon typ anser att jag är otrogen om jag kollar på porr. En sådan kan jag rekommendera! Den väger typ 7 kilo och ser exakt ut som en kvinna som står på alla fyra.
Citera
2019-04-24, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Alltså, har du legat med en riktig kvinna efter dockan och märker att du presterar bättre? Eller känner du ingen prestationsångest med dockan och tror att du inte kommer att få det med the real deal?
Kan man int prestera så lär nog fleshlighten dissa å hånskratta rakt i fejjan. Sånna ärom, djävla pack.....
Citera
2019-04-24, 22:20
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Doris
Kan man int prestera så lär nog fleshlighten dissa å hånskratta rakt i fejjan. Sånna ärom, djävla pack.....
Klart. Varför ska dockan respektera nån som inte behärskar knullkonst?
Citera
2019-04-24, 22:25
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Jag lider av en annan sorts prestationsångest, jag blir så jävla kåt så när jag har sex så kommer jag nästan direkt. Det fungerar sådär om jag runkar före, men inte tillräckligt bra... Har testat krämer men det fungerar inte. Jag köpte iallafall en sexleksak och jag använder den varje dag, men ändock så kommer jag direkt med en riktig fitta.
Har du prövat alkohol? Kanske inte optimal lösning om man har sex ofta, men jag brukar i alla fall få jucka på med all världens kraft redan efter 5-6 öl. Runt 2-3 brukar vara optimalt, då hamnar jag i det läget att jag kan knulla hur mycket som helst och själv kunna bestämma när jag ska komma genom att fokusera på att bli upphetsad.
Citera
2019-04-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Passa dig för denna ondska! Fleshlight är riktigt tajt och när du väl får doppa veken i en riktig fitta så kommer det kännas ingenting. Då menar jag verkligen ingenting och analen kommer bli ditt huvudobjekt för ejakulation.

Tack för tipset! Men det är väl lite beroende på kvinna tänker jag?
Vissa kvinnor är mer tight än andra right? =)

Syftet med denna leksak var att jag skulle känna mig mer säker då min kuk har slakat under sex tidigare, de var riktigt jobbigt rent psykiskt. Tror denna leksak kan hjälpa mig på traven faktiskt.
Citera
2019-04-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagligmaffia
Jag har köpt en lösröv i silikon (en kvinnlig alltså) denna ger mig njutning varje gång, självklart håller jag den välgömd från min fru, då hon typ anser att jag är otrogen om jag kollar på porr. En sådan kan jag rekommendera! Den väger typ 7 kilo och ser exakt ut som en kvinna som står på alla fyra.

Ok! Har den hjälpt dig att bli mera säker när det väl kommer till the real deal?
Citera
2019-04-26, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubleproduction
Ok! Har den hjälpt dig att bli mera säker när det väl kommer till the real deal?

Säker? Det handlar mer om att få tillfredsställa sig själv utan att ständigt få höra ”inte så hårt” eller att hon får ont när man pressar in den lite för långt. Sen jag köpte denna är det första gången jag fått vara med om ”balls-deep” vilket är nice. Yes, jag har en skitfet kuk som många gånger ställer till det i sexlivet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in