2019-04-25, 21:34
Medlem
VincentLels avatar
Gillar Emilios hållning https://gyazo.com/75dac25f5046ab004f825107dbda6dc4

Kul om det blir lite twistar och sånt så inte laget som är 5 st röstar ut de som är 4 st en efter en.
Citera
2019-04-25, 21:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zharon
Han har väldigt speciell humor, det har jag med - skrattade gott
Vad menar du med speciell?
Citera
2019-04-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Det finns piller man kan få som stoppar mensen, inga problem. Säkerligen käkar alla nån typ av piller/p-piller har spiral eller pstav. Är ingen vettig männisch som deltar där och inte väljer att stoppa mens under tiden!

Okej då kanske de gör så.
Citera
2019-04-25, 22:41
Medlem
mr.demons avatar
Undrar vilka det är som har fuskat och blir diskade?
Citera
2019-04-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Har ställt samma fråga. Undrar även hur de gör med hygienen då. De luktar nog skunk under mensen.
Flashback-kollektivet har en underbar förmåga att zooma in på det som är verkligt viktigt

Under misär-säsongen i träsket var det väl någon kvinnlig deltagare som valde att åka hem pga en jobbig underlivsinfektion. Jag har för mig att hon sa något ganska kärnfullt om statusen på sina blygdläppar, när Paolo blev sur för att hon gav upp.

På temat, så känns det som överhängande risk för "infanterield" (rövskav) när man bor på sand och bara kan tvätta sig i saltvatten. Vi får hoppas att grabbarna slipper det!
Citera
2019-04-25, 23:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar vilka det är som har fuskat och blir diskade?

Ingen aning men jag hoppas att Emilio är en av dem om det stämmer.
Citera
2019-04-25, 23:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
1. Du gör dig bara pinsam.
2. Åt du ej de första rätterna så skulle du få en eller fler nackdelar i ö-rådet. Kanske få en röst emot dig, förlora en dublon eller inte få rösta alls. Det framgick inte. Bara att det var en nackdel.
Givetvis handlade inte utmaningen om att de skulle få en bit kladdkaka. De visste inte ens vad som skulle erbjudas.
3. Sitt inte och cool-gissa med dina fiskpinnetänder utan att ens att kollat villkor eller tävlingen i sig själv.

1: Jag håller på dig, att du ska kunna självuppfölja mig med ett embryo till pinsamhet
2: Tack för upplysningen
3: Den här typen av tävlingar gick alldeles utmärkt att lyssna in villkoren
med slutna ögon, om det inte vore för att det fanns tydligen viktigare saker i livet att tänka på just då
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-25 kl. 23:57.
Citera
2019-04-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
1: Jag håller på dig, att du ska kunna självuppfölja mig med ett embryo till pinsamhet
2: Nej utmaningen handlade om att de skulle få en bit vidrigheter och en belöning efteråt, frågor på det?
3: Den här typen av tävlingar gick alldeles utmärkt att lyssna in villkoren
med slutna ögon, om det inte vore för att det fanns tydligen viktigare saker i livet att tänka på just då

1.Dito.
2. Nej, belöningen var att ej få en nackdel i ö-råd. Med en bit kladdkaka som efterrätt som de ej visste om. Se avsnittet och var ej en "Jag såg ej avsnittet men kaxar mig i gissningar för så cool känner jag mig."
3. Ja men blundrunka då och tänk på dina egna livsproblem.
Citera
2019-04-26, 00:42
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
1. Du gör dig bara pinsam.
2. Åt du ej de första rätterna så skulle du få en eller fler nackdelar i ö-rådet. Kanske få en röst emot dig, förlora en dublon eller inte få rösta alls. Det framgick inte. Bara att det var en nackdel.
Givetvis handlade inte utmaningen om att de skulle få en bit kladdkaka. De visste inte ens vad som skulle erbjudas.
3. Sitt inte och cool-gissa med dina fiskpinnetänder utan att ens att kollat villkor eller tävlingen i sig själv.

Fiskpinnetänder
Citera
2019-04-26, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Mat då? Ingen kan leva på en halv kokosnöt i veckan. Eller kan, det kan man väl. På Utposten har de inte ens några verktyg.

Man ser dem aldrig dricka.

Man ser ju deras vattenflaskor hela tiden, med deras namn på. Dom tar alltid med dom till tävlingar, tex. Du får kika efter lite mer noggrant 😊

Edit: Sorry, du menade nog Utposten, trodde du menade huvudgruppen.
Senast redigerad av MrBollocks 2019-04-26 kl. 01:47.
Citera
2019-04-26, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
Anna är fin o vila ögonen på

Helt underbar att se på! Sämre att lyssna på tyvärr. Sjukt fin i sin solbränna, en del andra lyckas inte ta upp UV-strålning ser det ut som. Tobias och Sophie bland annat, likbleka ju.
Nick och Peter behöver dock inte skämmas för blekhet när de kommer hem till Sverige.
Citera
2019-04-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Renskötaren igår till Robert, jag hoppas att inte du bildar en pakt bakom ryggen på mig nu

”För då blir jag förbannad” 😂 Episkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in