Citat:
Ursprungligen postat av
JuliusSpengler
Jag skrev om din kompis, inte min. Vilken kognitionsnedsättning lider du av?
Ja. Långt innan smutsvänstern började intressera sig för honom dessutom.
Källa på det?
Hur ska du ha det Julius? Ditt första inlägg angående Alexander löd så här:
Citat:
Ursprungligen postat av
JuliusSpengler
NMR-aktivist? Kan du visa någon bild där han har aktivistnål eller vitskjorta? För inte skulle väl du sitta och ljuga här på Flashback?
Smutsvänstern har ju redan påpekat att bara för att nån har en AFA-flagga eller AFA-tröja så är inte den personen en AFA:it, trots att AFA är ett mycket mer löst sammansatt nätverk än NMR som har en mer tydlig medlemsstruktur. Så att nån har en NMR-tröja eller flygblad som går att köpa på nätet visar väl egentligen ingen som helst koppling till Motståndsrörelsen.
Jag vet inte ifall du metatrollar eller har någon sjuk ironisk ton i dina inlägg, internet kan vara svårt att tyda ibland. Men tycker att du med det första inlägget angående Alexander pekar på att han INTE har någon koppling till NMR iom du frågar efter bevis på att han är aktivist och sedan drar upp exemplet med tjejen som har AFA tröja att de är samma grej med Alexander?
Jag visade dig bevis på hans kopplingar, kamprapporten, afas bild på alexander från nmr demonstration i sthlm, bild från fup när han poserar med tyruna och klassisk nmr flaggpåk.
Citat:
Ursprungligen postat av
JuliusSpengler
Ja. Långt innan smutsvänstern började intressera sig för honom dessutom.
AFA publicerade uthängningsartikel på Alexander 19 augusti 2018. Någon vecka senare, 25 augusti var han på NMR demo i Stockholm tillsammans med andra nazister från Trelleborg. Dessutom kom domen mot Alexander för våldet mot sin moder 2016 i Ystad tingsrätt.
Menar du att Alexander har varit organiserad i NMR men att ni tagit ett snack med han? Att han inte får vara med längre? Men han har alltså varit med efter domen mot sin moder dessutom? Så med andra ord så tillät ni han att vara med trots att han misshandlat sin mamma men sen kicka ni ut han? Hade varit intressant med ett klargörande här.