2019-04-25, 10:55
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Jag gillade att offrets familj godkände domen. Men jag är nyfiken om det är på grund av ekonomiska skäl eller för att de har en känsla för rättvisa. Kanske de kände att han redan suttit länge nog och att det bästa är att skicka hem svinet nu.

Jag läste någonstans att anledningen var att skona barnet från rättegångarna. Han har tydligen någon diagnos vilket gör att han mår dåligt av att vara i rampljuset. Varför plåga honom mer? Det är inte ens säkert att barnet anser det som hänt vara något av vikt.
Citera
2019-04-25, 10:55
Avslutad
Han är garanterat gay eller bisexuell, förstår inte att det finns folk som försvarar det han gjort. Han hade suttit och blängt på unga pojkar där i parken en längre tid och kunde till slut inte hålla sig utan var tvungen att komma fram och tafsa, han hade även sagt typ you s*ck till en av killarna. BH är ett peddo som inte får tjejer och borde sitta i fängelse men klarar sig då alla tror att äldre män inte kan vara kåt.
Citera
2019-04-25, 11:19
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Tror helt ärligt att allt beror på ett missförstånd. En gammal gubbe som trodde sig veta bäst om hur man ska träna och ville visa.

Gubben har för korta shorts för dagens mode men är säkert av samma modell som han haft sedan 70-talet. Dessutom talar han taskig engelska och är hands on, vilket man idag inte bör vara.

Killarna tycker han är jobbig. Morsan blir orolig med all rätt, det finns trots allt freaks. När han greps såg hon säkert en chans att tjäna pengar.

Han har nekat hela vägen. Det finns ingenting i hans förflutna som tyder på att han är intresserad av unga pojkar... däremot finns massor som tyder på att han är intresserad och kunnig inom idrott.

Att familjen accepterade att han dömdes för ringa misshandel snarare än sexuellt ofredande tyder på att de insåg att de inte skulle vinna om en jury blandats in. Då hade de dessutom tvingats betala rättegångskostnaderna.

Gubben själv vill bara hem och lämna detta bakom sig, så han accepterar att bli dömd för ringa misshandel, ett brott han absolut inte begått eller ens anklagats för.

Jag tror han ville hjälpa till men gjorde det på ett sätt som missuppfattades. Det blev dyrt.

Det fetade, han nekade lite väl friskt i början tills de visade filmen från övervakningskameran, då ändrade han sig... Tyvärr så försvann ju all hans trovärdighet när den första lögnen konstaterades...
Citera
2019-04-25, 11:29
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Han är garanterat gay eller bisexuell, förstår inte att det finns folk som försvarar det han gjort. Han hade suttit och blängt på unga pojkar där i parken en längre tid och kunde till slut inte hålla sig utan var tvungen att komma fram och tafsa, han hade även sagt typ you s*ck till en av killarna. BH är ett peddo som inte får tjejer och borde sitta i fängelse men klarar sig då alla tror att äldre män inte kan vara kåt.

Jag är varken fan av BH eller sport i övrigt, men någonstans får vi väl ändå dra gränsen för vad vi vräker ur oss?

"Peddo som inte får tjejer?"
Är det prepubertala pojkar i 8års åldern som säger sig blivit antastade av BH? Om inte så är han väl inte "peddo"?
"Som inte får tjejer?" Var det inte pojkar det handlade om? Blir man homosexuellpedofil bara för att man har dålig dragningskraft på det motsatta könet? Jag trodde det var en läggning man själv hade?

Jag vet inte vad som skett, för jag var inte där, det tror jag inte heller att du var.
Citera
2019-04-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Det fetade, han nekade lite väl friskt i början tills de visade filmen från övervakningskameran, då ändrade han sig... Tyvärr så försvann ju all hans trovärdighet när den första lögnen konstaterades...

Jag vet inte. Vem som helst kan få panik när polisen kommer, särskilt som svensk i utlandet. Att neka tills motsatsen bevisas är ibland bara överlevnadsinstinkt gone bananas.

Tänker mest på hur min farfar lätt hade kunnat hamna i exakt samma sits. Gammal gubbe som tränat hela livet med sm-guld och os deltagande in the good old days. Han vill alltid rätta till och hjälpa kids som i hans ögon gör fel. Och nog fan blir han jobbigare med åldern men det finns inte en uns peddo eller ondska i honom.
Citera
2019-04-25, 11:41
Medlem
Att åka till den här hålan under flera år och besöka parken regelbundet tycker jag räcker för att tro att han var där för att kolla in unga pojkar. Finns ju ingen normal anledning till att hänga där i första taget.
Citera
2019-04-25, 12:19
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Jag är varken fan av BH eller sport i övrigt, men någonstans får vi väl ändå dra gränsen för vad vi vräker ur oss?

"Peddo som inte får tjejer?"
Är det prepubertala pojkar i 8års åldern som säger sig blivit antastade av BH? Om inte så är han väl inte "peddo"?
"Som inte får tjejer?" Var det inte pojkar det handlade om? Blir man homosexuellpedofil bara för att man har dålig dragningskraft på det motsatta könet? Jag trodde det var en läggning man själv hade?

Jag vet inte vad som skett, för jag var inte där, det tror jag inte heller att du var.

Man kan lägga till att om han ville skulle han inte haft några som helst problem med att få fitta. Tevekändis, såg bra ut, singel, även om han var rätt udda. Men uppenbarligen föredrog han sportkalendrar och frimärkssamling.

Eller var han så tafatt i de här sammanhangen att han misslyckades trots bra förutsättning är? Någon som vet om han ja ske ur en microkuk, och därför inte vågat?

Hursomhelst finns det inga som helst reella rykten om att han haft ihop det med någon, vare sig man eller kvinna. Och glöm det där med Lennart Svahn!
Senast redigerad av Livsstilsparasit 2019-04-25 kl. 12:34.
Citera
2019-04-25, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Att åka till den här hålan under flera år och besöka parken regelbundet tycker jag räcker för att tro att han var där för att kolla in unga pojkar. Finns ju ingen normal anledning till att hänga där i första taget.

Det är klart han är skyldig, han är dömd och det finns övervakningsvideos som fällde honom.
BH har aldrig haft tjejer, antagligen för att han inte vill eller inte får tjejer pga sin lama tafatta utstrålning.
Han är ett peddo, när ska folk inse det, han är dömd för det till och med även om han fick ett lågt straff. Dessutom är han kanske inte lika aktiv nu som för 15-20 år sedan då han säkerligen satte på pojkstjärtar i Thailand och Vietnam som alla andra peddogubbar.
Citera
2019-04-25, 12:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
En anställd på Karolinska som ska ha varit med hävdade för mig att det rörde sig om en grön badanka. Jag är skeptisk!
Hamster eller marsvin (levande) har jag hört först av alla historierna.
Citera
2019-04-25, 12:41
Bannlyst
Citat:
Det är klart han är skyldig, han är dömd och det finns övervakningsvideos som fällde honom.
BH har aldrig haft tjejer, antagligen för att han inte vill eller inte får tjejer pga sin lama tafatta utstrålning.
Han är ett peddo, när ska folk inse det, han är dömd för det till och med även om han fick ett lågt straff. Dessutom är han kanske inte lika aktiv nu som för 15-20 år sedan då han säkerligen satte på pojkstjärtar i Thailand och Vietnam som alla andra peddogubbar.
Vadu gormar å raljerar. Brukar vara personer med liknande läggningar som gapar mest. Detta för att lindra det egna suget...
Citera
2019-04-25, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Doris
Vadu gormar å raljerar. Brukar vara personer med liknande läggningar som gapar mest. Detta för att lindra det egna suget...
Brukar det vara så? Har jag aldrig hört. Du har ingen källa som styrker ditt påstående?
Citera
2019-04-25, 13:15
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Du verkar kunnig på området och har säkert bra kontakter i den världen vad jag förstår. Vi andra som är så långt från sådana kretsar det går att komma kan inte ens fantisera om det du uppenbarligen är insyltad i.

Konstaterar dock att Bosse inte dömdes till något straff alls. Du måste ha blandat ihop honom med någon annan av dina polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in