Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Greta är ett "Poster Child" och att Jimmie ens bryr sig om att kommentera hennes enkilda fall säger mer om honom än om henne. Jimmy needs to focus on what's
important, not on what's popular. Such nonsense is for media, not politicians...
Vill Jimmie fortsätta på detta spår så kan han söka jobb på Hänt i Veckan istället snarare än att ha en position som belastar skattekassan.
Det är en riktig iakttagelse. Om hon är oväsentlig så behöver inte en partiledare nämna henne.
Jag såg inte intervjun så jag vet inte hur den gick, någon som vet kan väl skriva varför Jimmie ombads kommentera Jesus, förlåt Greta.
Det som ger Jimmie cred i detta fallet är att det han säger är sant för många av oss, men det är förbjudet att säga. Men Jimmie vågar säga det ingen annan vågar. Jag tror det är +10000 röster här men jag kan ha fel.
När någon gjort en resa som Greta så slutar det f.ö. alltid med en krasch och en mot-effekt. Ingen ska få växa upp till himlen. Kanske öppnade Jimmie ventilen för detta med sitt uttalande.