2019-04-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Varifrån kommer uppgiften om att två stycken kommer diskas? När ska det ske?

Det har visats i trailers för den här veckans program så antar att något händer på söndag.
Citera
2019-04-24, 22:11
Medlem
bagarn29s avatar
Vad hände i dagens program?
Citera
2019-04-24, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
De verkar fattat tycke för varandra. Brokeback Robinson
Trevligt att vi får se lite kärlek i Robinson. Nick och Sebastian kan också ansluta.
Citera
2019-04-24, 23:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaconRosen
När man jämför Robinson med Survivor märker man vilket riggat skit det här är.
Tävlingarna är dessutom fantasilösa så det ryker om det.

Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Ja , jättedåliga tävlingar i år. Ingen variation. Bara balans, balans, balans.

Nu gillar jag förvisso Survivor, men även där är tävlingarna rätt fantasilösa. I lagtävlingarna innan sammanslagningen så avslutas det nästan alltid med ett pussel. Och när det gäller de individuella efter sammanslagningen är det nästan bara statiska tävlingar.
Citera
2019-04-24, 23:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
]Vad blev straffet för att inte äta brownin etc?
Jag hade inte ställt upp[/b]

Det är inte ett dugg tragiskt, du ska få lära dig lita på auktoriteter (dvs samhället=tv4) som vet bättre än du var gränsen går för männischan

Ja, klart som fan de inte har några problem med att äta en brownie. Det skulle naturligtvis ha varit något ännu äckligare än förrätten och huvudrätten, typ grishjärna.
Citera
2019-04-24, 23:45
Medlem
Varför använder de inte fiskespöt?!??!
Citera
2019-04-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det har visats i trailers för den här veckans program så antar att något händer på söndag.

Vart såg du trailern?
Citera
2019-04-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vart såg du trailern?

Var inte det i slutet av förra söndagens avsnitt...
Citera
2019-04-25, 02:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, klart som fan de inte har några problem med att äta en brownie. Det skulle naturligtvis ha varit något ännu äckligare än förrätten och huvudrätten, typ grishjärna.
Grishjärna hade varit hälsofarligt att äta, värsta nivån du kan få serverades på en liknande Robinson tävling förra året, jag minns inte....det var nå svårt utrotningshotade djur+2 redan utdöda arter enligt värdsnaturfonden.. en skål med gubbslem samt nån Leopard-randig stretchbyxa från 80 tale som hade möjlighet att få slukas

Nu var frågan, att inte äta gav alltså inte en svart röst i örådet, så deras incitament var grupptrycket?, för inte fan är en larv värt en svart brownie, det är bara larv att inte klara sig utan om man redan klarat sig så länge utan svensk hemlängtan på menyn

Det ska tilläggas att jag tittade bort under hela inslaget medans jag stekte mina fiskpinnar utan att få efter-rätt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-25 kl. 03:04.
Citera
2019-04-25, 06:25
Medlem
Citat:
Vart såg du trailern?

Den visades när jag såg den här veckans avsnitt på Cmore. ”Senare i Robinson” stod det eller nåt liknande.
Citera
2019-04-25, 06:47
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Jag tyckte det såg ut som om Fia tog ut något ur munnen och slängde på marken under middagen. Undrar om det gör att hon blir diskad i efterhand och därmed en nackdel i nästa tävling. I alla fall en av två som diskas...

Då kanske Lucas också diskas? Han satt ju och slickade av tallriken efteråt och bordsskick ingick väl i reglerna?
Citera
2019-04-25, 06:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Varför använder de inte fiskespöt?!??!
Det slog mig också under onsdagens avsnitt. De pratade om att ransonera maten och letade lite lamt efter cassava men ingen av dom försökte fiska. Är de inte hungriga?
Hade det vart jag hade jag väl stått hela dagarna med fiskespöt, om inte annat för att fördriva tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in