2019-04-24, 14:12
Medlem
JackFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanlasse
Med hänsyn till utredningen och FUP borde väl åtalet också gälla förberedelse till terrorbrott?
Har du läst utredning/FUP?

Inte det? Kanske hålla din käft då.

Det här har ingen politisk koppling alls. Av vapnen var det bara några som fungerade. Glöm inte att nazister har mördat 30-talet människor de senaste 20 åren.
Citera
2019-04-24, 14:54
Medlem
Jag har läst FUP, tvivlar på du har gjort det. I FUP står det att brottsligheten är ideologiskt motiverad vilket normalt kan tolkas som ett politiskt brott. I andra sammanhang nämns också koppling till den autonoma miljön vilket normalt är en omskrivning av vänsterpack och kommunister. Vad detta tänkta brott av kommunister sedan har att göra med att nazister har dödat människor förstår jag inte men det är sannolikt en mental blockering hos dig.
Citera
2019-04-24, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Tack för detta. Vi kan konstatera att det rör sig om en mängd vapen och att kopplingen till vänsterextrema miljön är central. Säkerhetspolisens analytiker kommer att vittna i rättegången. Samtidigt noterar jag att David Bothén kommer att kallas som vittne mot sin kamrat Jonas Linde. Det skapas nog en del osämja mellan forna kamrater på grund av den här stundande rättegången. Det är för övrigt anmärkningsvärt att det uteslutande rör sig om troligen amerikanska vapen. Det låter för mig som att någon har gjort lite resor till staterna för att handla. Frågan är vem som gjort det.

Även Dr. Ingrid Walan som är sambo med David ska väl vittna.
David här begärt ersättning för häktningstiden, de pengarna kommer väl till pass då de flyttat in i nytt hus i Hovslätt de söta små kommunisterna
Citera
2019-04-24, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Har du läst utredning/FUP?

Inte det? Kanske hålla din käft då.

Det här har ingen politisk koppling alls. Av vapnen var det bara några som fungerade. Glöm inte att nazister har mördat 30-talet människor de senaste 20 åren.

Då var det inte så farligt om bara några fungerade, lika bra släppa kommunisten då
Citera
2019-04-24, 15:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Glöm inte att nazister har mördat 30-talet människor de senaste 20 åren.
Om vi för ett ögonblick låtas att det är sant. Vad har det med det aktuella fallet att göra?

Ni vänstertomtar kan inte alltid börja dilla om "nazism" så fort något inte passar. Det framstår bara som löjligt, det funkar inte längre.
Citera
2019-04-24, 15:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gormer
Även Dr. Ingrid Walan som är sambo med David ska väl vittna.
David här begärt ersättning för häktningstiden, de pengarna kommer väl till pass då de flyttat in i nytt hus i Hovslätt de söta små kommunisterna
Aha, ytterligare en vänsterextremist.
Citera
2019-04-24, 15:44
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Ja. Han är frihetsberövad i målet sedan juni förra året. Han var på rymmen i en månad innan polisen lyckades gripa honom. Jag kan även nämna att ett flertal kända vänsterextremister, förutom Bothén och Gerleman, har varit frihetsberövade men misstankarna mot dem är avskrivna.
Vilka då?

Är det någon som sitter på FUP och kan posta? Onödigt att köpa om någon här inne redan har.
Senast redigerad av lillapaddington 2019-04-24 kl. 15:48.
Citera
2019-04-24, 15:53
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ox86
Stämningsansökan TR
https://minfil.com/Ldubhbiend/Jo_nko_pings_TR_B_2199-18_Aktbil_188_pdf
Det är skitsida du skickar oss till, med pop-ups om att godkänna aviseringar.
Citera
2019-04-24, 15:59
Medlem
Sprengtports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Det är skitsida du skickar oss till, med pop-ups om att godkänna aviseringar.
Tänk att det år 2019 finns folk som inte använder annonsblockerare. För mig är sidan helt ren.
Citera
2019-04-24, 16:02
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanlasse
Jag har läst FUP, tvivlar på du har gjort det. I FUP står det att brottsligheten är ideologiskt motiverad vilket normalt kan tolkas som ett politiskt brott. I andra sammanhang nämns också koppling till den autonoma miljön vilket normalt är en omskrivning av vänsterpack och kommunister. Vad detta tänkta brott av kommunister sedan har att göra med att nazister har dödat människor förstår jag inte men det är sannolikt en mental blockering hos dig.

Tanka upp FUP då?
Citera
2019-04-24, 16:26
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyarlahotep
Tanka upp FUP då?
2800 kr. Den som bor i Jönköping får se till att gå till domstolen och kopiera den gratis medelst kamera på plats.
Citera
2019-04-24, 16:38
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
2800 kr. Den som bor i Jönköping får se till att gå till domstolen och kopiera den gratis medelst kamera på plats.

Labanlasse och Schournalisten verkar ju redan gjort detta. Så det är väl bara för dom att börja scanna in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in