2019-04-24, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Har inte sett ett avsnitt efter det jag lämnade om jag ska vara ärlig. Verkar som om många känner likadant. Är det helt segt och tröttsamt i lag syd?

/C
Faktiskt ett riktigt skönt gäng, bästa Robinsonsäsongen på länge. Du har missat bra underhållning, men det går att se i efterhand på Tv4 Play. När du har tjurat färdigt.
Citera
2019-04-24, 07:32
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Faktiskt ett riktigt skönt gäng, bästa Robinsonsäsongen på länge. Du har missat bra underhållning, men det går att se i efterhand på Tv4 Play. När du har tjurat färdigt.
Tittarna verkar dock hålla med CH på denna punkten.

http://mms.se/rapporter-lista.php/?t=tv

Robinson låg konstant på över 800 tusen tittare under tiden CH var med, direkt efter att han lämnade så lämnade även tittare Robinson och programmet har därefter legat konstant på en bit över 700 tusen tittare.

Du kan tycka vad du vill om hans personlighet/åsikter o dylikt men det ändrar inte faktum att han bidrog med stor underhållning under hans tid i programmet.
Citera
2019-04-24, 07:40
Medlem
EdKempers avatar
Man får hoppas att Gränslandet äntrar innan örådet på söndag, så att det inte längre står 5-4...
Citera
2019-04-24, 08:19
Medlem
Någon som fattade varför Klas var tvungen att byta lag? Då han räddades från örråd o sen blev det ingen tävling tsm med nya laget. Utan sammanslagning väntade bakom hörnet. Kändes som att den tvisten inte påverkade något alls. Däremot hoppas jag att både Nick o Sebastian dyker upp snart. Så att alla tråkiga personer som Linn,Lukas,Bonnie,Fia o Emilio åker ut först av alla.
Citera
2019-04-24, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros

Robinson låg konstant på över 800 tusen tittare under tiden CH var med, direkt efter att han lämnade så lämnade även tittare Robinson och programmet har därefter legat konstant på en bit över 700 tusen tittare.

Du kan tycka vad du vill om hans personlighet/åsikter o dylikt men det ändrar inte faktum att han bidrog med stor underhållning under hans tid i programmet.

Nja, det är väl ganska känt att tittarsiffrorna sjunker efter de initiella avsnitten, du kan ju börja med förra årets siffror då som ligger på samma sida du länka.
Tror du överdriver turistens inpact på tittarsiffrorna rejält🤔
Citera
2019-04-24, 08:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Någon som fattade varför Klas var tvungen att byta lag? Då han räddades från örråd o sen blev det ingen tävling tsm med nya laget. Utan sammanslagning väntade bakom hörnet. Kändes som att den tvisten inte påverkade något alls. Däremot hoppas jag att både Nick o Sebastian dyker upp snart. Så att alla tråkiga personer som Linn,Lukas,Bonnie,Fia o Emilio åker ut först av alla.
Han var först upp på ställningen, funderade varför de skulle fortsätta tävlingen men insåg att en till skulle upp.
Citera
2019-04-24, 09:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fem st är det som har blivit utslagna. Anna, Cathrine, Adnilsson, Åsa och Suzanna.
Stämmer men helt otroligt trist upplägg, 47 avsnitt och fortfarande är 15 st. kvar där i någon form.
Två frågor, när är sista avsnittet? Hur många gånger har Anders sagt hörrni?
Citera
2019-04-24, 09:17
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Får lust å spy varje gång jag ser Emilio, en sån jävla fles han är. Och falsk som fan, nu är han så jäkla rädd för sitt skinn den falska juggen (eller vilket öststatsland han nu kommer från)
Citera
2019-04-24, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Får lust å spy varje gång jag ser Emilio, en sån jävla fles han är. Och falsk som fan, nu är han så jäkla rädd för sitt skinn den falska juggen (eller vilket öststatsland han nu kommer från)

Hållet med dig totalt. Hoppas att Nick/Sebastian förnedrar honom totalt i någon tävling. Känns som många i hans lag glidit på räkmackor o inte presterat spec bra på tävlingar. Sen kan inte någon bränna upp Lukas ”Hawaitröja” fast den är väl så ful så elden släcks så fort den hamnar i brasan.
Citera
2019-04-24, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Stämmer men helt otroligt trist upplägg, 47 avsnitt och fortfarande är 15 st. kvar där i någon form.
Två frågor, när är sista avsnittet? Hur många gånger har Anders sagt hörrni?

Final 26 Maj, om jag räknat rätt.

robinsontv4
@ericaamandak Hej Erica! Ikväll går avsnitt 28/51 av Robinson. 😍🥥🌴☀
Senast redigerad av nivijag 2019-04-24 kl. 09:53.
Citera
2019-04-24, 10:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros

Om det är stor underhållning när "Turisten" drygar sig och förolämpar sina lagmedlemmar. Försöker pressa produktionen på pengar, då har det passerat lågvattenmärket för vad som är acceptabelt.

Jag har slutat att titta men det är för att produktionen ändra i skiten stup i kvarten. Det retar mig medan att det sitter en "turist" och tror att han är stor såpastjärna är ju slöseri med tid.
Citera
2019-04-24, 12:26
Medlem
Jonipoons avatar
Tur att Nick fortfarande är med i racet, skönt med en manlig deltagare som faktiskt är manlig, säger vad han tycker och inte låter sig tryckas ner - precis som alla manliga deltagare betedde sig förr i tiden i Robinson. Nuförtiden är ju alla svenska män typ som Robert och Tobias - lugna, emotionella, försiktiga och vill inte trampa någon på tårna.

Carl-Stefan var precis som Nick en underhållande karaktär som behövs för att göra programmet intressant. Det är ju inte kul att se en show med massa tjattriga tjejer som bestämmer över ett gäng mesar till killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in