Det ska bli spännande att se när Sebastion återser Robban och Lappen som snodde hans kokosnötter först i immunitetstävlingen och sen röstade ut honom före Suzana. Klas röstade på Suzana i det örådet och övriga två borde vara Sebastian och Anna.
Det ska bli spännande att se när Sebastion återser Robban och Lappen som snodde hans kokosnötter först i immunitetstävlingen och sen röstade ut honom före Suzana. Klas röstade på Suzana i det örådet och övriga två borde vara Sebastian och Anna.
Har han förlåtit Suzana under tiden i gränslandet bör han väl kunna uppbåda viss förståelse även för Robert och Mathias.
Skulle inte Sebbe och mr Muscle direkt in i Robinsonslutspelet?
Det är väl Peter och den enerverande feministveganen som ska samsas med Robban o renen.
Skulle inte Sebbe och mr Muscle direkt in i Robinsonslutspelet?
Det är väl Peter och den enerverande feministveganen som ska samsas med Robban o renen.
...Peter och Jannika OCKSÅ skickas till Utposten nu? Herregud, vad är detta? Det känns som att produktionen väldigt gärna drar ut på saker, och gör ALLT för att personer som åker ut och röstas ut skall få chans att komma tillbaka. Med undantag av Brigitta och Carl som självmant valde att åka hem, så är det bara ynka 4 personer som fått lämna expeditionen definitivt. Vi befinner oss alltså 28 avsnitt in, och det är fortfarande 16 deltagare med i matchen?
Fem st är det som har blivit utslagna. Anna, Cathrine, Adnilsson, Åsa och Suzanna.
Jag menar, jag tänker främst på Peter och Jannika. Båda de två blev skickade till Gränslandet väldigt tidigt i början av programmet, de var bland de första som åkte dit. Efter det har de båda glidit igenom hela Gränslandet-tiden utan bekymmer, upplägget var ju i princip skapat för att deras hydda inte blev utmanad. Jag tycker att de har förbrukat sina chanser, men nu skall de få komma till Utposten och därmed ha lika stor chans att komma tillbaka som Robert och Mathias, trots att Robert och Mathias kämpat som djur i den riktiga expeditionen.
Jag börjar undra om inte produktionsbolaget gör allt för att maximera tjejers chanser att vinna Robinson.
Vadå orättvist? Alla som fått åka hem har antingen gjort det självmant eller röstats ut och senare förlorat i gränslandet. Att Robban och Mathias inte fick åka till gränslandet beror så klart på att gränslandet var stängt i princip, samt att de heller inte blev utröstade utan kom sist. Mig veterligen har ingen hittils som kommit sist blivit helt ute. Däremot kommer det att ändras nu till sammanslagningen.
Inget nytt under solen direkt. Så har reglerna alltid varit för nya chanser innan sammanslagningen så länge jag kan minnas
Senast redigerad av lefty` 2019-04-23 kl. 21:10.