2019-04-23, 18:44
Medlem
Med tanke på maktbalansen och hur självgoda vissa i lägret är nu ska det bli jävligt intressant att se reaktionerna imorn.
Citera
2019-04-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Ja, och därför är det jättekonstigt att Suzana inte visade minsta tecken på besvikelse med tanke på hur lätt hon har omfamnat offerrollen tidigare. Men det jag reagerade mest på var Jannikas motivering, då det lät som att det var världens självklaraste val att välja en gren där Suzana är totalt chanslös. "Peter har störst chans där", eller hur hon motiverade det. Och Suzana bara köpte det...?

Jag hade ändå förväntat mig nån sorts tack (förslagsvis en neutralare tävling) från en feminist som ivrigt talar om att "en tjej ska vinna".

Ja, hon har ju sagt flera gånger att det viktigaste är att en tjej vinner, henne själv.
Citera
2019-04-23, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Ja, hon har ju sagt flera gånger att det viktigaste är att en tjej vinner, henne själv.

Låter som ett riktigt systerskap. Men som sagt, Suzanas uteblivna reaktion förbryllar mig.
Citera
2019-04-23, 19:02
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja det är faktiskt riktigt orättvist.

Citera
2019-04-23, 19:04
Avslutad
Citat:

Har aldrig förstått människor som resonerar så. Varför är det viktigare att en tjej vinner? Var samma sak förra året när Desiree propagerade för hur viktigt det är att en tjej vinner. Är inte det viktigaste att den mest värdiga vinner, oavsett kön? Ofta man ser feminister säga att kvinna på X position är viktigast. Saknar all form av logik...
Citera
2019-04-23, 19:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Citera
2019-04-23, 19:37
Medlem
Enmansdemos avatar
När Thörnman möter upp Robban i utposten
"Helvetes förbannade jävlar skit fasen!"
eller vad det var
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-23 kl. 19:48.
Citera
2019-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Ja, snacket till Suzana var ju bara skitsnack. Hon vet att Peter är mycket starkare i tävlingar och ser störst chans hos honom.
Citera
2019-04-23, 19:47
Medlem
DoktorNos avatar
Verkar just nu som att de flesta, från Skelöga till Emilio, tror att just det är dom själva som är på väg att "ryka". Undra om det är det någon av de kvarvarande som är säker på att inte bli utröstad i nästa öråd?
Citera
2019-04-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Försöker du idiotförklara dig själv eller? Du ser Carl Hamilton som tönt och intelligensbefriad vilket bara höjer hans värde.

1. För att du ens bryr dig.
2. För att du är ofrivilligt intresserad.

Varför har ni som pissar på CH bakom tangentbordet inte själva någonting bakom pannbenet?

För att han är en liten attentionwhore som veckor efter att han åkt ut fortfarande sitter och lägger upp insta-story efter insta-story om andra deltagare.
Han bara måste krama ut de sista dropparna ut sina 15 minuter innan alla glömt bort den lilla lögnaren.
Citera
2019-04-23, 19:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag tror jag hörde fel initialt....att Anna som hästjej hade blivit tvungen att avliva sin gamle krake, men
hon pratade i själva verket om Taiboxning, Malmömål är svårt

Jag trodde Tjorven var 30, och Klas 39
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-23 kl. 20:04.
Citera
2019-04-23, 19:56
Medlem
Hell Månsson.
Kedjepolarnas återkomst.
Fast i homoerotisk tappning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem