Citat:
Gäller både Negrer och Araber, är alla så pass dåligt uppfostrade så att ingen har lärt dom vett och ettiket?
Alla gånger jag besökt resturanger och fik så har ingen av dom haft särskilt trevligt bordsskick eller hygien. Tuggar med överdrivet öppen mun, tappar aptiten varenda gång dom sitter i närheten. Alla gånger - pratar överdrivet högt på deras modersmål och tar ingen hänsyn till andra gäster, pratar mycket ofta i högtalare av någon märklig anledning.
En annan sak jag funderar på är att ingen av dom heller är särskilt allmänbildade, kortsiktigt tänkade verkar ligga i deras natur och dom förstår inte skämt.
Jag vill diskutera detta här eftersom det inte går att tas irl med dom, har redan frågat vederbörande och det blir ett jävla liv, går inte hålla en normal konversation. Jag kan knappast vara ensam om dessa upplevelser?
Utan att behöva låta taskig så upplever jag dom som rent efterblivna, saknar även förmågan att känna medkänsla.
Alla gånger jag besökt resturanger och fik så har ingen av dom haft särskilt trevligt bordsskick eller hygien. Tuggar med överdrivet öppen mun, tappar aptiten varenda gång dom sitter i närheten. Alla gånger - pratar överdrivet högt på deras modersmål och tar ingen hänsyn till andra gäster, pratar mycket ofta i högtalare av någon märklig anledning.
En annan sak jag funderar på är att ingen av dom heller är särskilt allmänbildade, kortsiktigt tänkade verkar ligga i deras natur och dom förstår inte skämt.
Jag vill diskutera detta här eftersom det inte går att tas irl med dom, har redan frågat vederbörande och det blir ett jävla liv, går inte hålla en normal konversation. Jag kan knappast vara ensam om dessa upplevelser?
Utan att behöva låta taskig så upplever jag dom som rent efterblivna, saknar även förmågan att känna medkänsla.
du menar som att man står där och letar efter det man ska ha på hyllan så kommer det ett vidrigt äckel som tränger sig före fast du uppenbarligen är kund och drar så fort du hittat din produkt, eller att de står efter dig och knuffar på dig att du ska röra dig framåt snabbare för de anser att de själva är smartare eller att du börjar lägga upp dina varor snabbt och smutslimen efter dig anser att han ska lägga upp sina varor samtidigt som du...vad ska man med dessa muslimska skitar till som uppenbarligen är retarderade...sådana som hatar icke smutslimer, som inte följer skitskriften koranen.
eller att de har vinterjackor på fast det är runt 25 grader varmt ute och folk går i Tshirts, så att de stinker svett. Även en blind hatar en muslim och kan identifiera en smutslim, fransman eller latnamerikan.
eller att negern eller smutslimen har mycket hög volym på sin telefon och spelar muslimsk skräp på kommunalt färdmedel för att han är en stinkande skit och kommer frn ett ställe där han bott bland löss och kackerlackor, eller att smustlimen kommer på att hon ska prata högt i sin skittelefon och sätter sig intill dig fast jon suttit någon annanstans men du som vit och icke muslim räknas inte, dessa vidrigaste oh ckligaste varelser och vildar ska deporteras så kan de betee sig som de öckliga och vidriga muslimska varelser oh vildar de är.
Senast redigerad av toxicnegro 2019-04-23 kl. 18:30.
Senast redigerad av toxicnegro 2019-04-23 kl. 18:30.