2019-04-22, 20:11
Medlem
bagarn29s avatar
Emilio är den som jag hoppas ryker först, därefter hans kompis. Tjejerna med kung Linn i spetsen är okej. Alla i Klas gamla lag är mina absoluta favoriter.

Hoppas att Nick och Sebbe kommer in och vänder upp och ner på de båda dekadenta småpojkarna.
Citera
2019-04-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad då ha renarna i?

Vet ni vad en Lapp använder renskinn till?

Nee

Att ha renar i

Jag tyckte det var rätt roligt och visar ju på ett underbart psyke när man kan skoja i allt elände
Citera
2019-04-22, 20:32
Medlem
Jonipoons avatar
Det är ju bedrövligt hur riggad årets expedition är av produktionsbolaget. Det känns som att Mastiff hela tiden väljer tävlingar och twister utefter behov för att jämna ut oddsen om det går lite för bra för vissa deltagare och lag.

Är hela tävlingen uppgjord för att Linn skall vinna? Skulle inte förvåna mig för fem öre, hon har presenterats som underdog under hela tävlingen fram tills nu. Hennes träbit i dagens tävling var antagligen större och mer stabil än de andras.
Citera
2019-04-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag uppfattade inte Thörnmans "jag har renarna inne" skämt, gjord ni?
Det var ju solklart, "vad har norrlänningar renskinn till?". "Jag har dem för att ha renar i dem"""
Citera
2019-04-22, 20:53
Medlem
Tv 4 hade inte råd att skicka hem Robert så då hittade dom på Slutposten.
Citera
2019-04-22, 21:00
Medlem
DoktorNos avatar
Gränslandet och Utposten. Undrar om det kommer att bli fler avstjälpningsplatser för utröstade och utslagna? Blir snart svårt att hålla reda på alla personer och var de är.

Trodde inte att Linn och Fia skulle stå kvar på stolparna så länge som de gjorde. Blev faktiskt lite imponerad. Dock tycker jag det måste bli lite mer fartfyllda tävlingar. Det är en smula enahanda med olika balanstävlingar hela tiden.
Citera
2019-04-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Emilio är den som jag hoppas ryker först, därefter hans kompis.
Ja fy fan vad jag är trött på Emilios jävla imbecilla flin
Citera
2019-04-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Det är ju bedrövligt hur riggad årets expedition är av produktionsbolaget. Det känns som att Mastiff hela tiden väljer tävlingar och twister utefter behov för att jämna ut oddsen om det går lite för bra för vissa deltagare och lag.

Är hela tävlingen uppgjord för att Linn skall vinna? Skulle inte förvåna mig för fem öre, hon har presenterats som underdog under hela tävlingen fram tills nu. Hennes träbit i dagens tävling var antagligen större och mer stabil än de andras.

Behövs ingen större träbit!

Alla vet att ju längre man är desto svårare är det att balansera.

Sedan kan man ju vara värdelös på balans som t ex Matthias men det är absolut inte oväntat att de tre kortaste stod längst i balanstävlingen.

Jämför ex Zlatan och Messi, när det kommer till balans har Zlatan ingen chans p.g.a. sin längd.
Citera
2019-04-23, 01:30
Medlem
Tubleross avatar
Har haft Robinson-koma nu med alla 30 avsnitt i ett helt dygn efter att ha sett första veckan med Carl Hamiltons avsnitt och jag måste bara säga...GE KILLEN EN MEDALJ FÖR FAN!

Han skapade mer drama och intriger på 7 avsnitt än de andra deltagarna lyckats skapa tillsammans på 30 avsnitt. Årets dokusåpadeltagare utav tvekan i mina ögon. Robinson 2019 hade här chansen att bli årets dokusåpa om de bara pungat ut de 4500 punden han ville ha för deras kontraktsbrott men istället så var de för stolta och lät säsongen bli lika fyrkantig och tråkig som de andra säsongerna.

Ni som pissar på Hamilton är nog bara avundsjuka på att någon faktiskt vågar säga sin genuina åsikt rakt ut utan någon censur i TV och dessutom lyckas ha ett väldigt välbetalt jobb vid sidan om. Lite typiskt ”svensson” beteende över det hela. Ni som klagar på CH:s ”mobbning” förresten i programmet verkar ju förövrigt själva vara supersnälla bakom skrivbordet när ni själva ska skriva om Hamilton. Hyckleri..
Senast redigerad av Tubleros 2019-04-23 kl. 01:37.
Citera
2019-04-23, 02:57
Medlem
tastass avatar
Citera
2019-04-23, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Har haft Robinson-koma nu med alla 30 avsnitt i ett helt dygn efter att ha sett första veckan med Carl Hamiltons avsnitt och jag måste bara säga...GE KILLEN EN MEDALJ FÖR FAN!

Han skapade mer drama och intriger på 7 avsnitt än de andra deltagarna lyckats skapa tillsammans på 30 avsnitt. Årets dokusåpadeltagare utav tvekan i mina ögon. Robinson 2019 hade här chansen att bli årets dokusåpa om de bara pungat ut de 4500 punden han ville ha för deras kontraktsbrott men istället så var de för stolta och lät säsongen bli lika fyrkantig och tråkig som de andra säsongerna.

Ni som pissar på Hamilton är nog bara avundsjuka på att någon faktiskt vågar säga sin genuina åsikt rakt ut utan någon censur i TV och dessutom lyckas ha ett väldigt välbetalt jobb vid sidan om. Lite typiskt ”svensson” beteende över det hela. Ni som klagar på CH:s ”mobbning” förresten i programmet verkar ju förövrigt själva vara supersnälla bakom skrivbordet när ni själva ska skriva om Hamilton. Hyckleri..

Det enda nöjet om han hade fått vara kvar hade varit att se hur han blev utklassad av ”korta/tjocka” om och om igen. What goes around comes around.
Citera
2019-04-23, 06:31
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det enda nöjet om han hade fått vara kvar hade varit att se hur han blev utklassad av ”korta/tjocka” om och om igen. What goes around comes around.
Ditt hypotetiska scenario får vi ju aldrig reda på då Mastiff valde att bryta mot kontraktets regler.

Men du kanske har mer insyn i diverse hypotetiska tävlingar än vad alla andra här inne har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in