Citat:
Ursprungligen postat av
ClariNet
På vilket sätt är det skumt? Du har förmodligen rätt födelsetid på honom.
Känner du till familjen?
Jag har tillgång till folkräkningarna för åren 1970, 1980 och 1990.
Bengt är född 1961.
Han har en syster som fanns i familjen både 1970 och 1980 född 1965.
I en beskrivning över hans trassliga barndom står att föräldrarna skildes när han var 6 år, d.v.s 1967.
1990 står hans mor som gift kvinna 1/5 1960. Hon är alltså inte alls skild.
Från 1970 är mannen i familjen densamme som än idag och heter också Bengt.