2019-04-22, 17:32
Bannlyst
asså hon säger bara vad andra redan har sagt i flera år. hon har ju inget nytt att komma med. skillnaden är att hon är en skolkare som förlorar värdefull skoltid.
2019-04-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Nej hon är inte utvecklingsstörd men hon är en extremist och högern har blivit totalt tagna på sängen. Högern skulle ha angripit skolplikten. Utan skolplikten hade det här vansinnet aldrig brutit ut. Istället valde man att försvara skolplikten. Grattis! Räkna med kommunism. https://www.youtube.com/watch?v=hKMX8WRw3fc
Klart att hon är utvecklingsstörd. Klarar hon inte svensk grundskola så har hon inte hästarna hemma.

Låt dig inte luras av den gamla myten att folk som är korkade på det ena sättet måste vara smarta på något annat sätt.
2019-04-22, 18:13
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
asså hon säger bara vad andra redan har sagt i flera år. hon har ju inget nytt att komma med. skillnaden är att hon är en skolkare som förlorar värdefull skoltid.

Hur driver man opinion bäst? Man säger bara nya saker eller man säger det man vill ha sagt om och om igen? Det är som om folk i tråden är utvecklingsstörda. I vilka andra ämnen som man vill driva opinion i ska man bara säga nya saker?
2019-04-22, 18:47
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Klart att hon är utvecklingsstörd. Klarar hon inte svensk grundskola så har hon inte hästarna hemma.

Låt dig inte luras av den gamla myten att folk som är korkade på det ena sättet måste vara smarta på något annat sätt.

Det finns i Sverige många exempel på folk som inte passade i grundskolan och gymnasiet, men som senare läste in ämnena och klarade sig på universitetet.

Hon är inte korkad bara för att hon är annorlunda.
2019-04-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det finns i Sverige många exempel på folk som inte passade i grundskolan och gymnasiet, men som senare läste in ämnena och klarade sig på universitetet.

Men förmodligen annorlunda för att hon är korkad?
2019-04-22, 18:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Hur många exempel har du?
2019-04-22, 18:59
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Jag är annorlunda, för jag är både större, snyggare och har mer cash än de flesta. Jag jobbar som mäklare och är också i den mer exklusiva klockbranschen. Men mitt hjärta klappar för Greta. Vem fan behöver utbildning när man är streetsmart liksom, hon är dessutom klimatsmart, hehe.

Jag är streetsmart, slagit mig fram på gatan med knytnävar, i grusgrop, på arenor. Även i affärsvärlden. Mycket kunskap från gatan att hämta! Greta slåss på sitt sätt och hon har också gatan som arena. Håller tummarna att hon gllar Malmö FF. Har hon förresten kille? Någon som vet?

Hon är definitivt inte korkad bara för hon är annorlunda och söt!!!
2019-04-22, 19:01
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Jag är annorlunda, för jag är både större, snyggare och har mer cash än de flesta. Jag jobbar som mäklare och är också i den mer exklusiva klockbranschen. Men mitt hjärta klappar för Greta. Vem fan behöver utbildning när man är streetsmart liksom, hon är dessutom klimatsmart, hehe.

Jag är streetsmart, slagit mig fram på gatan med knytnävar, i grusgrop, på arenor. Även i affärsvärlden. Mycket kunskap från gatan att hämta! Greta slåss på sitt sätt och hon har också gatan som arena. Håller tummarna att hon gllar Malmö FF. Har hon förresten kille? Någon som vet?

Hon är definitivt inte korkad bara för hon är annorlunda och söt!!!

Ser skitbra ut ja - ett helt universum i ögonen.

Fattar faktiskt inte varför några klagar. De får ta av sig bögglasögonen.
2019-04-22, 19:25
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hur många exempel har du?

Ja, det kan kanske räcka med att mitt livs kärlek är i en sådan kategori?

Av olika orsaker fungerade det inte för henne i skolan, men i vuxen ålder har hon studerat utomlands och på komvux med goda resultat. Senare har det blivit juridikstudier och nu arbetar hon hos polisen.

Själv hade jag väldigt svårt i skolan för att det var så mördande tråkigt. En termin hade jag 450 timmars frånvaro, men det gick bra ändå. På samma skola gick en bekant som senare var duktig på universitetet. Hon hade mobbats på en tidigare skola och fick flytta till den där jag gick.

Har du aldrig mött sådana människor? De finns, och är fler än du tror.
2019-04-22, 20:45
Medlem
Men herregud så många avundsjuka komplexfyllda stolpskott i den här tråden. Jag sa för två månader sen att Greta kommer hamna på times 10 i topplista över mest inflytelserika personer på planeten, Sveriges överlägset mäktigaste person. Direkt kom dvärgkukarna på Flashback och skulle sabla ner mig med skitlöjliga argument. Köp lite ostbågar medans ni knappar in ert meningslösa dravvel vetja. IN YOUR FACE är hon nu på topp100 och du är kvar på flashback.
2019-04-22, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grunch
Men herregud så många avundsjuka komplexfyllda stolpskott i den här tråden. Jag sa för två månader sen att Greta kommer hamna på times 10 i topplista över mest inflytelserika personer på planeten, Sveriges överlägset mäktigaste person. Direkt kom dvärgkukarna på Flashback och skulle sabla ner mig med skitlöjliga argument. Köp lite ostbågar medans ni knappar in ert meningslösa dravvel vetja. IN YOUR FACE är hon nu på topp100 och du är kvar på flashback.

Tog en stund innan man förstod den ytliga hypen utomlands, vad blir nästa fenomen som media, sociala medier kan utnyttja på grund folkets naivitet?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6946815/Whos-REALLY-16-year-old-Greta-Thunberg.html
2019-04-22, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grunch
bahahahahaha förste dvärgkuk med ostbågsfärgade tangenter in. Du sitter ju här och gör bort dig. Du är faktiskt i en jämförelse helt meningslös. https://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/xPlMLl/greta-thunberg-utsedd-till-en-av-varldens-mest-inflytelserika-personer

Dina inlägg förtydligar hur lättlurad befolkningen är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in