2019-04-21, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Emilio? Jävla liten skolpojke som knappt blivit torr bakom öronen, otroligt enerverande parodi på en göteborgare.

Emilio är ju kung! Alltid glad å skön.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Frågan var inte om du mår bra. Frågan du ställde var varför det är negativt att vara PK. Svaret är att i gängse mans mening betyder det att man är en inställsam knähund som anpassar sig efter rådande mainstream-åsikter. Det är inte positivt, försök fatta. Nu när det är utrett kan vi droppa detta.

Dock så skulle jag säga att PK är bra i vissa sammanhang, tex på viss jobb relaterade saker. Dock på ens fritid anser jag man skall icke vara PK.
Citera
2019-04-21, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Spekulation:
Om nya lag Nord får lägga en hemlig röst i Syds kommande öråd, tror jag att de lägger den på Anna. De tar nog chansen att försöka få ut den starkaste i motståndarlaget. Tror inte Kung Linn vill möta Anna one-on-one senare i tävlingen. Tror dock inte den rösten får nån betydelse, jag tror Suzana får flest röster av egna laget - om hon inte vinner immunitet, men det vore ju en sensation.

Suzana måste ryka. Sen så hänger nog renen löst.
Citera
2019-04-21, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Tycker Bonnie ser bättre ut än Åsa, Åsa ser lite ut som en tonårspojke.
Den enda som ser bra ut i Robinson är programledaren Anders. Åsa ser ut som en söt tjej som ska börja 6an till hösten. Men visst, tänder man på extremt barnsligt utseende så kan jag förstå. Nick verkar gilla lammkött, han stirrade ju som fan på henne.
Citera
2019-04-21, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Den enda som ser bra ut i Robinson är programledaren Anders. Åsa ser ut som en söt tjej som ska börja 6an till hösten. Men visst, tänder man på extremt barnsligt utseende så kan jag förstå. Nick verkar gilla lammkött, han stirrade ju som fan på henne.
Det undgick inte mig heller. Han är ju förlovad med en 25-åring, gammgubben.
Citera
2019-04-21, 12:59
Medlem
Just nu på Tv4 Play Robinson bakom kulisserna.
Citera
2019-04-21, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
satan i gatan , ingen aning om att så många bakom programmet.
Citera
2019-04-21, 13:45
Medlem
Bakom kulisserna säger Anders att dom har en sammanslagningstävling där dom ska stå på en liten yta, säkerligen en repris från ifjol. Då äre balans som gäller 😁😂 Robert å renmannen 😂
Han sa även att dom kommer va typ 11-12 pers.
Citera
2019-04-21, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Bakom kulisserna säger Anders att dom har en sammanslagningstävling där dom ska stå på en liten yta, säkerligen en repris från ifjol. Då äre balans som gäller 😁😂 Robert å renmannen 😂
Han sa även att dom kommer va typ 11-12 pers.

Blir förvånad om Robert ens kommer kunna upp på den där stocken och lyckas ställa sig upp.
Citera
2019-04-21, 17:50
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Tack för tipset! Det var riktigt kul att se, snacka om storproduktion. 130 pers är inblandade.
Citera
2019-04-21, 19:52
Medlem
Jag såg Klas och Clara Henry på vad som såg väldigt mycket ut som en date igår på Söder....
Citera
2019-04-21, 19:56
Medlem
dialektikers avatar
Ser på "Robinson bakom kulisserna". Blir det inte hett att bo i de där containrarna?
Citera
2019-04-21, 20:07
Medlem
dialektikers avatar
Och varför bor Anders så fint då, som kungen i produktionsteamet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in