2019-04-20, 19:45
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Gillade Kung Carl och det han bidrog med i årets serie. Det vill säga en katalysator som man adderar för att det skall hända något i en omgivning som annars befinner sig i Status Quo. Alltså klassiskt röra om i grytan strategi.

Men gällande "Korta tjocka" så måste sägas att han hade helt fel. Även om jag inte förstår mig på, men respekterar, tuff-negerkilles beundran av hennes kropp och då framförallt hennes bajlåda, så måste man säga att hon imponerat storligen både i det sociala spelet men också och framförallt i tävlingarna.

Carl vem? Någon som varit med i årets Robinson?
Nåväl, Linn, kort eller tjock må hon vinna.
Citera
2019-04-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Han är ju den enda som inkluderar henne?

En gång har han bett henne att lyssna bättre och anledningen att du inte ser någon annan säga något i den stilen är för att de inte ens pratar med Suzana.
jo lite kan jag hålla med om det. Men Suzan tex föreslog att satsa lite på upplägget med maten var det ingen som lyssnade och det gick ju som det gick också. Det hade dock inte spelade någon roll då hon föll på både smak och upplägg. Anders påpekade även vikten av det. Suzanas förslag viftades bort fort med kommentaren "jag jobbar inte så". Häxan ljög också, hon provsmakade inte sin egen mat.
Citera
2019-04-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Nej, nästan vem som helst kan inte bli modell. Att Åsa är snygg tycker nog de flesta normala som har ögon som kan urskilja symmetri. Snart säger du väl att nicoline från förra året är ful som är en 10 poängare. Du har verkligen ingen smak haha. Tur det finns losers som dig som tar valrossarna med orcansikte, så får vi andra de snyggaste brudarna. Betahanne.

Men klart som fan NÄSTAN vem som helst kan bli modell? Vi lever i 2019, PK eliten kräver att modeller ska spegla verkligheten och majoriteten av folket.
Nej, dom flesta anser nog INTE hon ser bra ut, men visst finns det folk som anser det. Det förnekar jag ej, men majoriteten säger nog nej tack. Nicoline ser mycket bättre ut än Åsa, visst e dom små lika men Nicoline ser mycket bättre ut. ”Haha”. Det är väl snarare du som är betahane som är kvinnornas bitch som höjer kvinnors utseende trots du ljuger dom rakt i ansiktet? Våga säg sanningen för fan. Sträck på dig. Och ja, om du anser att om man inte gillar pinnar så får man resterande av kvinnorna? Nice, vi har en deal. Behåll pinnarna , din riktiga betahane.
Citera
2019-04-20, 20:17
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Suzana är pantad, stor offerkofta har hon också. Dialekten gör inte saken bättre. Skulle inte orka med henne en enda dag.

Nä fyfan. En riktig gnällfitta är vad hon är.
Citera
2019-04-20, 20:28
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det var en typiskt politiskt korrekt definition. Du får givetvis kalla färgen röd för blå, men resten av mänskligheten kommer kalla den röd.

Wiki citerar flera källor:

Vem av oss ligger närmast den gängse definitionen?

Jag har mina åsikter, och kallas "PK" på grund av dem. Ärligt talat bryr jag mig inte om definitioner enligt ordböcker, eller enligt andra. Jag lever efter mina principer, har mina åsikter och mår bra.
Citera
2019-04-20, 20:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Carl vem? Någon som varit med i årets Robinson?
Nåväl, Linn, kort eller tjock må hon vinna.

Carl är "turisten" som bara chillade och var dryg. När han blev putt så ville han 45' annars ville han åka hem.
Citera
2019-04-20, 20:29
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vill inte vara någon trådpolis men ni två kanske kan ta er diskussion om vad som är PK/icke PK på telefon, via mail eller nåt?

Det är lite för mycket off topic i den här tråden.

Du har så rätt, ursäkta att vi störde.
Citera
2019-04-20, 23:31
Medlem
farlings avatar
Veckans robinsontävling med tillhörande twist är den bästa jag sett hittils.
Gillar när det rörs om lite i grytan så att de tävlande ställs inför oväntade utmaningar.
Linn växer mer och mer, hon och Emilio är mina favoriter ftf.
Citera
2019-04-21, 00:33
Medlem
Slackern Tobias fås ses som favorit.
Citera
2019-04-21, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Jag har mina åsikter, och kallas "PK" på grund av dem. Ärligt talat bryr jag mig inte om definitioner enligt ordböcker, eller enligt andra. Jag lever efter mina principer, har mina åsikter och mår bra.
Frågan var inte om du mår bra. Frågan du ställde var varför det är negativt att vara PK. Svaret är att i gängse mans mening betyder det att man är en inställsam knähund som anpassar sig efter rådande mainstream-åsikter. Det är inte positivt, försök fatta. Nu när det är utrett kan vi droppa detta.
Citera
2019-04-21, 01:02
Avslutad
Spekulation:
Om nya lag Nord får lägga en hemlig röst i Syds kommande öråd, tror jag att de lägger den på Anna. De tar nog chansen att försöka få ut den starkaste i motståndarlaget. Tror inte Kung Linn vill möta Anna one-on-one senare i tävlingen. Tror dock inte den rösten får nån betydelse, jag tror Suzana får flest röster av egna laget - om hon inte vinner immunitet, men det vore ju en sensation.
Citera
2019-04-21, 06:12
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Veckans robinsontävling med tillhörande twist är den bästa jag sett hittils.
Gillar när det rörs om lite i grytan så att de tävlande ställs inför oväntade utmaningar.
Linn växer mer och mer, hon och Emilio är mina favoriter ftf.

Emilio? Jävla liten skolpojke som knappt blivit torr bakom öronen, otroligt enerverande parodi på en göteborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in