Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
Vet du om polisen kallade bärgaren till förhör eller om han fick
göra som dalaan, ringa upp polisen å påminna dom om sin existens?
Och vem "sprang" på vägen?
Spekulationerna nedan gäller "tabuspåret".
Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
SD är festlig eller snarare retsam och störig. Tur man inte har några band till den där fjanten. Att han aldrig tröttnar på att lägga ut bilder.
Trots alla retsamheter från SD och konstigheter med honom, kan jag fortfarande inte släppa UlW och barnen. Har de verkligen alibin till 100?
Ser framför mig (hemska tanke), hur största sonen får spel och drämmer en *hantel i huvudet på mamma hemma i köket. Hon springer skadad ut mot planket med sonen efter sig och skriker för full hals. Sonen får panik och drämmer till ordentligt så hon dör till slut. Ännu mer panik! Ringa pappa som får komma och hjälpa. UlW tänker ut en plan som de ska följa. Flyttar henne till en annan plats några dygn och sen tillbaka till planket en natt.
Jag skäms över tankarna, men tänk om det inte är SD som är mördaren. Förlåt mig för fantasierna, alla oskyldiga.
*Hade sonen hantlar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
Kanske LW skulle sätta upp en födelsedagscache ändå och någon hjälpte henne, men plötsligt så exploderade hjälparen?
Hur är det med offrets barn? Jag undrade för länge sen om någon visste ifall LW:s stora son (som osedvanligt snabbt blivit ännu större) hade hantlar hemma. Nu känns min fråga aktuell igen för att jag såg att sonen hade tagit bort en tyngdfull bild på sitt Instagram.
MV skrev i ett tidigt inlägg att man funnit blod (uppgift från säkra källor) i och utanför LW:s bostad, en uppgift som hen i och för sig backade ifrån ett par månader senare. Då handlade det mer om fimpar och snus, eller vad det var. Kanske hade någon sagt att det fanns en "naturlig" förklaring till blodet, typ näsblod. Om det nu fanns något blod öht, den uppgiften är väl inte bekräftad, snarare dementerad.
Det är det där alibit som skaver, finns det något starkare än det MV nämnde i ett inlägg, det vill säga att sonen hade sovit hos pappan.