Citat:
Varför mal du om S när den första källan skriver om att det är tre som beskrevs nerbäddade?Bjurfors och Hemnet. Letsdoit har en planskiss. Develi minns säkert inte bara den öppna planlösningen. Såg du inte själv när huset var ute till försäljning?
Du har konstaterat att Scheeles uppgift om ”nedbäddade” avser bara barnen och att poliserna i Polistidningen ser rakt på Hannas ansikte som är vänt mot dörren. Nä, fotänden av sängen var inte vänd mot dörren.
Du har konstaterat att Scheeles uppgift om ”nedbäddade” avser bara barnen och att poliserna i Polistidningen ser rakt på Hannas ansikte som är vänt mot dörren. Nä, fotänden av sängen var inte vänd mot dörren.
Det är väl i stort sett samma uppgifter oavsett.
Här har du en till.
Gixanlixan 18 jan:
Citat:
"Har blivit godkänd att göra inlägg nu, och vill därför dela med mig från säker källa som befann sig på platsen:
Barnen och mamman låg nerbäddade i sina respektive sängar, och pappan var hängd."
Barnen och mamman låg nerbäddade i sina respektive sängar, och pappan var hängd."
Citat:
19 jan:
Citat:
"Det ska finnas någon slags förklaring om vad som inträffat/ eller varför. Svar ja."
Vet du om det fanns video eller avskedsbrev?
Citat:
"Min källa är inte desinformerad. Min källa har sett kropparna så som dom blev funna med egna ögon men vill dock inte dela med sig mer om hur kropparna ser ut, däremot har källan bekräftat att det inte varit stökigt.
2. Hur menar du att jah svävar på målet?
"Jag bekräftar i mina inlägg igår att mannen hittats hängd och att barnen och mamman hittats i sina sängar. Jag bekräftar även att man har efterlämnat ett slags avsked med förklaring om vad som skett. Sedan om det är en video eller ett brev har jag inte bekräftat men det har polisen själv bekräftat idag.
Då det inte finns så många som befann sig i huset med samma info som min källa, så finns det mycket stor risk att jag röjer denna och gör jag det riskerar källan att förlora sitt jobb då det är enkelt att spåra fram vem det är som har läckt."
2. Hur menar du att jah svävar på målet?
"Jag bekräftar i mina inlägg igår att mannen hittats hängd och att barnen och mamman hittats i sina sängar. Jag bekräftar även att man har efterlämnat ett slags avsked med förklaring om vad som skett. Sedan om det är en video eller ett brev har jag inte bekräftat men det har polisen själv bekräftat idag.
Då det inte finns så många som befann sig i huset med samma info som min källa, så finns det mycket stor risk att jag röjer denna och gör jag det riskerar källan att förlora sitt jobb då det är enkelt att spåra fram vem det är som har läckt."