2019-04-18, 18:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Det handlar väl främst om personliga integriteten och inte att dölja Donald Trumps brottslighet.

Vi får väl hoppas det.
Citera
2019-04-18, 19:00
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Så Q kommer först med en helt misslyckad nedräkning från 21 till 0 där ingenting händer. Detta i likhet med andra mer precisa löften om datum som visat sig helt fel. Q fortsätter sen med att lägga till 2, 4, 21, 23, 25 eller 27 dagar (beroende på hur man tolkar det). Deep State (som ingen tycks kunna förklara vilka de är) blir helt panikslagna (trots Q:s urusla track record på tidigare profetior och att ingen riktigt kunna visa någon panik trots alla påståenden) och skickar någon att döda 50 personer i Nya Zeeland. Det var nog en av de mest fantasifulla teorier jag läst.

Är det Deep State som i fortsatt panik försökte bränna ner Notre Dame också? Eller är det icke Q-relaterat?

Tror du inte Deep State existerar?
Citera
2019-04-18, 19:12
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Det handlar väl främst om personliga integriteten och inte att dölja Donald Trumps brottslighet.
Skydd av identiteter verkar vara en liten del av det som censureras. Merparten verkar vara skydd av pågående brottsutredningar/åtal och skydd av åtalsjuryarbeten.

Det verkar som en mängd åtal är aktuellt för individer och/eller organisationer som inte har med trumpadministrationen att göra. Vart har vi hört den teorin förut?

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Robert Mueller
Utreder officiellt trumpadministrationens kopplingar till Ryssland. Inofficiellt utreds Deep State för dessa kopplingar.
Skrivet i juni 2018.
Citera
2019-04-18, 19:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname

Ingen aning, alla verkar ju ha egna definitioner på vad/vilka deep state är så frågan känns närmast meningslös.
Citera
2019-04-18, 19:38
Medlem
Citat:

Svår fråga att svara på eftersom ingen kunnat definiera Deep State här inne. Men du kanske har svaret? Exakt vilka ingår i Deep State och på vilka exakta sätt är de onda? Har du ett bra svar kan jag svara på ifall jag tror de existerar eller inte.
Citera
2019-04-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Skydd av identiteter verkar vara en liten del av det som censureras. Merparten verkar vara skydd av pågående brottsutredningar/åtal och skydd av åtalsjuryarbeten.

Det verkar som en mängd åtal är aktuellt för individer och/eller organisationer som inte har med trumpadministrationen att göra. Vart har vi hört den teorin förut?

Skrivet i juni 2018.

Fittahora: ”Brett Kavanaugh
Deep State domare som av Donald Trump utsetts till ny domare i högsta domstolen. Genomgår nu en omfattande granskning för att kunna tillsättas som domare (vilket inte kommer ske)”

Också skrivet i juni i 2018

Med tanke på dina senaste tillkortakommanden (bland annat avslöjad att du som en av få som inte visste att Assange befann sig på Ecuadors ambassad i London) och citat som dessa borde du kanske tagga ned ditt självgoda beteende...
Citera
2019-04-18, 19:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Och då stryker man hela sidor?
Citera
2019-04-18, 22:15
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Svår fråga att svara på eftersom ingen kunnat definiera Deep State här inne. Men du kanske har svaret? Exakt vilka ingår i Deep State och på vilka exakta sätt är de onda? Har du ett bra svar kan jag svara på ifall jag tror de existerar eller inte.

Ska man hårddra det så är det väl mer korrekt att säga korruptionsträsk och lobbyism än Deep State men eftersom problemen vuxit sig så stora i USA+populistisk presidentkandidat blev uttrycket populärt. Det är väl det här sedvanliga tjafset om globalism vs nationalism som gör att de som simmar i det där lobbyist och korruptionsträsket (Deep State) inte blir populära hos högern och patrioter bakom Trump.
Nej jag har inga bättre svar än så
Senast redigerad av withnoname 2019-04-18 kl. 22:22.
Citera
2019-04-18, 22:18
Medlem
Om Lobbyism = Deep State.

Deep State = Trump.

Q har vaknat från sin dvala igen.

3314
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Apr 2019 - 9:52:02 PM
MUELLER BLOCKADE END.
Fake investigations by committee members will not delay what is about to be unleashed.
Q

3313, har också postats idag.
Citera
2019-04-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ska man hårddra det så är det väl mer korrekt att säga korruptionsträsk och lobbyism än Deep State men eftersom problemen vuxit sig så stora i USA+populistisk presidentkandidat blev uttrycket populärt. Det är väl det här sedvanliga tjafset om globalism vs nationalism som gör att de som simmar i det där lobbyist och korruptionsträsket (Deep State) inte blir populära hos högern och patrioter bakom Trump.
Nej jag har inga bättre svar än så

Så din fråga är alltså om jag tror att lobbyism och korruption existerar? Ja, det tror jag existerar.
Citera
2019-04-19, 07:45
Medlem
Q-troende förtvivlade efter att Muellerrapporten publicerats. ha ha https://www.thedailybeast.com/qanon-believers-crushed-after-mueller-report-fails-to-lead-to-hillary-clintons-arrest?ref=scroll
Citera
2019-04-19, 08:55
Medlem
"Lugnet före stormen"
"Invagga fienden i trygghet"
Etc...

Jo, ny Q post.

3315
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 19 Apr 2019 - 4:53:00 AM
Rod's departure next?
Q

Rod's Departure?
Var kommer det ifrån?
Helt nytt?
Nej.
Trump har för avsikt att nominera Jeffrey A. Rosen till denna position. Detta tillkännagavs 19 Februari 2019.

https://www.politico.com/story/2019/02/19/jeff-rosen-deputy-attorney-general-1188450
Senast redigerad av Piii... 2019-04-19 kl. 09:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in