2019-04-18, 10:23
Medlem
Får man på kronan så kan man nog vara ganska nöjd
Citera
2019-04-18, 11:01
Medlem
Undrar hur under vattnet de är. Om det blir på håret med nyemission för att klara sig. Om tekniken hade varit så fantastisk så hade ju någon gigant köpt anoto nu, 140 miljoner är ju ingenting för ett stort bolag att betala.

Jag hävdar åter att tekniken och produkterna inte är efterfrågade.
Citera
2019-04-18, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Möjligt, NE paniken brukar eskalera samtidigt som mkt negativt skrivs. Man behöver inte ha bråttom att köpa för det kommer förmodligen bli NE runt kronan och von kommer släppa nya förhoppningar så klart framöver men den kommer ligga runt kronan länge nu tills allt NE är överstökat.
NE runt kronan? Kursen är ju runt kronan nu. NE rabatt på minst 25% är väl standard och historiskt har kursen alltid sökt sig ner till emissionskursen och lägre
Citera
2019-04-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bibendum8877
NE runt kronan? Kursen är ju runt kronan nu. NE rabatt på minst 25% är väl standard och historiskt har kursen alltid sökt sig ner till emissionskursen och lägre

Jo men det kommer bli rekyl upp härifrån, så runt kronan borde NE kurs landa på.

Har inte köpt nåt än men tänker göra ifall kronan och under.
Citera
2019-04-18, 14:26
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Jo men det kommer bli rekyl upp härifrån, så runt kronan borde NE kurs landa på.

Inget talar för en rekyl uppåt, och även NE-pengar och eventuella lån kommer sina innan årets slut!

Anoto är helt enkelt inte ett livsdugligt bolag!
Citera
2019-04-18, 14:36
Medlem
Citat:
Kommer insiderköp så blir det hopp annars är det nog slut, det bästa är nog att ha en chanspost och se vad som händer.

Det kommer inte ta slut garanterat, har ännu inte köpt men kommer göra. Ett host om orders och Anoto flyger igen.

Om man nån gång ska äga Anoto så är det på dessa nivåer.

Äger bara 1000 aktier hittills med gav på 1,270 tror även det kommer positivt i samband med NE samt att Anoto har en plan för detta.

Mycket kk snack och sura miner men det är trots allt ett bolag med stora kunder som kan vända skutan fort.

Tror även jag att marknaden dissat pennan hittills pennan men saker kan förändras fort i denna branschen och mkt pengar instoppade under åren...Det får vi gratis som köper nu.
Citera
2019-04-18, 14:51
Medlem
Citat:
Det kommer inte ta slut garanterat, har ännu inte köpt men kommer göra. Ett host om orders och Anoto flyger igen.

Om man nån gång ska äga Anoto så är det på dessa nivåer.

Äger bara 1000 aktier hittills med gav på 1,270 tror även det kommer positivt i samband med NE samt att Anoto har en plan för detta.

Mycket kk snack och sura miner men det är trots allt ett bolag med stora kunder som kan vända skutan fort.

Tror även jag att marknaden dissat pennan hittills pennan men saker kan förändras fort i denna branschen och mkt pengar instoppade under åren...Det får vi gratis som köper nu.

Jag tror i alla fall att det är slut och att du kastar pengarna i sjön, även om du klokt nog verkar köpa småposter. Och vad tjänar det till att sitta med 1000 st? Om kursen så skulle gå upp 200-300% från nu, vilket redan det är osannolikt, blir ju avkastningen för dig ändå bara småpengar, nån eller några tusenlappar. Det är för lite pengar för den risk som det innebär att äga skiten. Nej, Anoto ska man akta sig för, det visar redovisningen, VDs återkommande lögner och halvsanningar och tomheten i orderstocken.
Citera
2019-04-18, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Jag tror i alla fall att det är slut och att du kastar pengarna i sjön, även om du klokt nog verkar köpa småposter. Och vad tjänar det till att sitta med 1000 st? Om kursen så skulle gå upp 200-300% från nu, vilket redan det är osannolikt, blir ju avkastningen för dig ändå bara småpengar, nån eller några tusenlappar. Det är för lite pengar för den risk som det innebär att äga skiten. Nej, Anoto ska man akta sig för, det visar redovisningen, VDs återkommande lögner och halvsanningar och tomheten i orderstocken.

Visserligen lögner från herr von genomsyrar hela caset men vem vet om han blir utbytt på stämman tex? Vad händer med kursen då?

Tänk om von idioten har ett kort i bakfickan då? vad händer med kursen då?

Nej jag tror att Anoto är för stort nu för kk samtidigt som börsvärdet suger hästballe milt uttryckt så kommer det inte att vara en dålig affär att köpa på kronan.

Jag kommer köpa på kronan iallafall om jag får tillfälle. Vons lögner har gett bolaget dagens värdering men ändras det på nåt sätt så flyger anoto igen.

De smarta köper när det ser som värst ut.
Citera
2019-04-18, 15:13
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:

Blir det NE nu gissar jag teckningskursen blir 75öre eller nåt sånt, det måste finnas en morot för att man ska teckna sig.
Citera
2019-04-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Blir det NE nu gissar jag teckningskursen blir 75öre eller nåt sånt, det måste finnas en morot för att man ska teckna sig.
Historiskt har Anotokursen alltid gått ner till teckningskursen eller lägre. Med så många genomförda NE så måste väl det vara en hyfsat säker indikator??
Jag köper när vi gått ner till teckningskursen eller under
Citera
2019-04-18, 15:22
Medlem
Jag tror det bara är ett utdraget farväl. Finns ingen efterfrågan på produkterna.

Misstänker även att produkterna inte fungerar så bra.
Citera
2019-04-18, 15:37
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Visserligen lögner från herr von genomsyrar hela caset men vem vet om han blir utbytt på stämman tex? Vad händer med kursen då?

Tänk om von idioten har ett kort i bakfickan då? vad händer med kursen då?

Nej jag tror att Anoto är för stort nu för kk samtidigt som börsvärdet suger hästballe milt uttryckt så kommer det inte att vara en dålig affär att köpa på kronan.

Jag kommer köpa på kronan iallafall om jag får tillfälle. Vons lögner har gett bolaget dagens värdering men ändras det på nåt sätt så flyger anoto igen.

De smarta köper när det ser som värst ut.
Tänk istället att vd kanske har varit den bäste för företaget, att med en annan vd hade allt redan varit i likvidation. Sparkar de honom nu återstår det kanske endast ett stort tomrum som ingen kommer kunna göra något åt.
Vd suger men det finns för lite som säger att denne är det egentliga problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in