2008-09-10, 13:14
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beewe
Måste bara kommentera. Brukar se en snubbe på Söder , runt Mariatorget, Hornstull så där som är grymt lik Jonas Leksell. Har flera gånger trott/undrat om det kan vara han. Är inte säker. Mannen ser ut att må väldigt dåligt, typ deppresiv, nedgången mager , avmagrat ansikte. Påverkad.. Han lufsar runt i krokarna. När jag ser honom så är han superlik Jonas, men det enda som gör att jag inte tror att det är Jonas är just tanken : inte kan väl det där vara han. " - Eller kan det det?
Mysko inlägg. Hur ska vi kunna veta vem du ser på Söder?
Citera
2008-09-10, 13:50
Medlem
Bisk Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Menar du på fullt allvar att det (om det nu skulle stämma) skulle ursäkta det hela?

inte juridiskt, förstås.
Citera
2008-09-10, 13:51
Medlem
Bisk Ys avatar
Citat:
Måste bara kommentera. Brukar se en snubbe på Söder , runt Mariatorget, Hornstull så där som är grymt lik Jonas Leksell. Har flera gånger trott/undrat om det kan vara han. Är inte säker. Mannen ser ut att må väldigt dåligt, typ deppresiv, nedgången mager , avmagrat ansikte. Påverkad.. Han lufsar runt i krokarna. När jag ser honom så är han superlik Jonas, men det enda som gör att jag inte tror att det är Jonas är just tanken : inte kan väl det där vara han. " - Eller kan det det?

han bor utanför stan. glöm d.
Citera
2008-09-10, 13:55
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisk Y
han bor utanför stan. glöm d.

Han bor väl här på Lidingö!
Citera
2008-09-10, 13:59
Medlem
Bisk Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

nära
Citera
2008-09-10, 14:00
Medlem
Har sett JL i uniform, inte speciellt lång och väldigt smal. Lite kneplund över honom. Verkar ändå ganska sympatisk.
Citera
2008-09-10, 14:47
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Bor han inte på nån ö som det är skitknepigt att ta sig till utan egen båt? Har läst det någonstans.
Citera
2008-09-10, 16:59
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:

Jag bor vid Mariatorget men har aldrig sett Jonas.
Citera
2009-09-13, 13:32
Medlem
Jonas Leksell berättar sin mörka hemlighet

"Det handlar om mobbning. Och det var jag, Bolibompa-Jonas, som var mobbaren."

http://www.aftonbladet.se/debatt/deb...icle5776378.ab
Citera
2009-09-14, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Jag bor vid Mariatorget men har aldrig sett Jonas.

Han är skriven på Ejderstigen 60 i STOCKSUND.. Rätt schysst ställe, där man själv skulle vilja bo någongång i livet
Citera
2009-09-14, 01:31
Medlem
NewGuys avatar
Är Jonas på något sätt släkt med dom rika Leksell?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Laurent_Leksell
Citera
2019-04-18, 08:32
Medlem
ursprungligens avatar
Bumpar tråden lite.

Nu finns det artiklar om att Erik haft hjärntumör, men får man dessa väldigt tveksamma tatueringarna av detta?

https://www.google.com/search?q=erik+leksell&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve d=0ahUKEwi0_5fOgdnhAhWpxMQBHYakAW0Q_AUIDigB&biw=13 66&bih=695#imgrc=H8pVbCwRoEnH_M:

Hur har han dragit på sig dessa? Verkar vara hemgjorda. På anstalt eller psyket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in