2019-04-15, 16:25
Medlem
Någon som kan hinta lite mer om var jag ska leta efter denna?
Ska väl vara i spragleröd.
Hade jag haft hälsan så skulle jag vandrat runt någon dag och säkerligen hittat själv.
Men som det är för tillfället så orkar jag bara vara ute en liten stund.
Citera
2019-04-16, 00:00
Medlem
Ghottis avatar
Följer.....vill gärna veta också
Citera
2019-04-16, 11:23
Medlem
DenSomSokers avatar
Bland de mer kända objekten och ni hittar inte? Googlade och fann både beskrivning och koordinat på någon minut. Har känt till platsen läge och det är inte mycket att se, plomberat sedan länge.
Citera
2019-04-16, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Bland de mer kända objekten och ni hittar inte? Googlade och fann både beskrivning och koordinat på någon minut. Har känt till platsen läge och det är inte mycket att se, plomberat sedan länge.

Bara att dela med dig då.
Mina google-skills fungerar inte på detta.
Citera
2026-08-15, 19:51
Medlem
Hallåja. Ser ut som en rätt död tråd, skadar inte att ge ett försök på lite liv här.

Har någon annan funderat på att få upp plomberingen? Skriv gärna om det här isåfall 😋
Citera
2026-08-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxxzin64
Hallåja. Ser ut som en rätt död tråd, skadar inte att ge ett försök på lite liv här.

Har någon annan funderat på att få upp plomberingen? Skriv gärna om det här isåfall 😋

Hört att kommunen eller vem det nu är som äger stället, är jäädrigt snabb med att gjuta igen stället efter man öppnat.. Börjar man borra en kväll och kommer tillbaka dagen därpå så ska det redan va igengjutet..

Skadar inte att försöka!!
Vore en DRÖM att komma in där.
Citera
2026-08-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreze
Hört att kommunen eller vem det nu är som äger stället, är jäädrigt snabb med att gjuta igen stället efter man öppnat.. Börjar man borra en kväll och kommer tillbaka dagen därpå så ska det redan va igengjutet..

Skadar inte att försöka!!
Vore en DRÖM att komma in där.
Javisst vore det häftigt. Fler som är villiga att hänga på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in