2019-04-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
(Tänk lite längre, du tror alltså det inte har med knark och sådana uppgörelser att göra för att skjutningen skett i Hammarby sjöstad?)

Jo visst tror jag det men då är det relaterat till det och blåsningen i sig och inte till den som höll i pickan och hans hudfärg.
Citera
2019-04-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bayern
Såhär skriver BO fru på den lokala Facebookgruppen:

Va roligt att du talar med osanning här. Min man är absolut inte kraftigt kriminellt belastad. Han har en dom, som inte ens syns på lexbase längre. Du är välkommen på kaffe när som eftersom vi bor på samma gård så kan du få se att vi är vilken normal familj som helst, med BARN, som nu är livrädda. Vi har ingen hotbild och någon har skjutit i fel dörr. Så jag skulle uppskatta, om du tar och koncentrerar dig på din egen huvudvärk och inte smutskastar oss som är offer.

https://www.facebook.com/groups/sjostaden/permalink/10157072308208187/

Fel dörr? Måste garanterat vara den enda med "qv*ck f*x"- i efternamn i hela byggnaden, området och Stockholm? Världen?

Låter sådär
Citera
2019-04-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomkat
Men har vi svar på varför just hos Fredrik?
Är han dömd för allt det någon tidigare skrev i tråden? Kvinnomisshandel, droger etc. Bevis.

Och någon skrev att det var 3-4:e gången det hände hemma hos dom? Låter väldigt osant. Inget som stått i varken AB, Ex, DN eller lokala tidningarna?

Visst några skott i dörren säger ju ganska mkt. Men vad mer har vi att gå på? Är det en drogskuld? Eller har han retat upp fel personer? Något inom företaget?

Familjen är värst..... tror nog nån inte kan skilja på bröderna ordentligt....😂😂
Citera
2019-04-16, 07:36
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalstar
Så folk skjuter varandra av mångkulturella skäl? Tillåt mig att tvivla starkt på det. Tesen att de skjuter varandra i förorten över tvister gällande knarkförsäljning till en ekonomiskt välbeställd medel/överklass är mer sannolikt.’

Spola helgknarket så påverkas stora delar av problemet.
Såklart är det svenskarnas helgknajk som ligger bakom. Dumma dumma dumma.
Citera
2019-04-16, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Såklart är det svenskarnas helgknajk som ligger bakom. Dumma dumma dumma.
Absolut inte omöjligt. Han har kanske snirtst mer än han kunde betala?
Citera
2019-04-16, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Som jag lärt mej här på B s skjuts det inte i brf. ¨

Du och dina fördomar. En av mina fördomar är att säkerhetsdörrar skyddar.
Varför skulle man annars ha dem och inte vanliga dörrar. Men visst, även
säkerhetsdörrar kommer i nya modeller.
Citera
2019-04-16, 09:57
Medlem
RobertoSavianos avatar
Svårt att köpa att de skulle "råkat skjuta på fel dörr".
Citera
2019-04-16, 10:12
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acool
Familjen är värst..... tror nog nån inte kan skilja på bröderna ordentligt....😂😂

Vem är hans bror?
Senast redigerad av Ostkupa 2019-04-16 kl. 10:33.
Citera
2019-04-16, 10:37
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayern
Såhär skriver BO fru på den lokala Facebookgruppen:

Va roligt att du talar med osanning här. Min man är absolut inte kraftigt kriminellt belastad. Han har en dom, som inte ens syns på lexbase längre. Du är välkommen på kaffe när som eftersom vi bor på samma gård så kan du få se att vi är vilken normal familj som helst, med BARN, som nu är livrädda. Vi har ingen hotbild och någon har skjutit i fel dörr. Så jag skulle uppskatta, om du tar och koncentrerar dig på din egen huvudvärk och inte smutskastar oss som är offer.

https://www.facebook.com/groups/sjostaden/permalink/10157072308208187/

Är det ordet kraftigt man ska uppmärksamma i den meningen månne?

För övrigt, hur många svenssons känner till Lexbase och att domar tas bort efter ett antal år?
Citera
2019-04-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Är det ordet kraftigt man ska uppmärksamma i den meningen månne?

För övrigt, hur många svenssons känner till Lexbase och att domar tas bort efter ett antal år?

Oklart. Nu är hennes inlägg raderat av admin i gruppen. Men det var ett svar på till en person som skrev att BO var kriminell i gruppen.
Citera
2019-04-16, 17:39
Medlem
KXIIs avatar
Har bläddrat igenom tråden lite , vem är denna fredrik? Vad är motivet bakom tror ni?
Citera
2019-04-16, 17:46
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frenchretardt
polisen säger ju att skjutningar har upphörd, hur kan detta hända då? Jag förstår inte hur det kommer sig att polisen säger ett och att det rapporteras något annat, är det media som ljuger nu?

Intressant! Kan du visa på en källa där polisen säger att skjutningar upphört? Kan ju inte tro att du också ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in