2019-04-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Jag bär din titel på mig med stolthet.
Men varför rackar man ner på en landsbygd som man hyllar som ”bättre förr”
Citera
2019-04-15, 21:07
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Men varför rackar man ner på en landsbygd som man hyllar som ”bättre förr”
Jag rackar inte ner på något. Jag njuter. Filipstad kommer säkert blomstra nu. Jag önskar dem inget negativt (inget positivt heller). De får väl kämpa sig igenom sin kris precis som alla andra. Spotta i nävarna och börja fixa. Kanske de skulle kunna bygga en stor bordell i mitten av Filipstad med unga filipstadshonor som tar den i tvåan utan kondom. Skulle nog får fart på ekonmin.
Citera
2019-04-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Du tror verkligen att dem kom hit för att arbeta?
Dom arbetar i fan inte i sina egna länder. 75% av dem vuxna männen fördriver större delen av sin dag på kafeer och resten i Mosken, jobbar gör dem någon timme då och då, det är kvinnor och barn som arbetar hårt där nere.

Männen dem tar hand om pengarna och varenda kotte sysslar med affärer och inte ens det är dom duktiga på men det är så dom tänker vara även här tro inget annat.

Varsågod kontakta AF du får ju för fan betalt per kalle, du behöver inte bry dig om något alls AFsäger ingenting om missförhållanden , låt dem komma till dig, dom för med sig de sina och fyller upp din verksamhet ja fy fan dom är alla garanterade ESS dom jobbar hårt kanske ett år max sedan så är du körd, bara bekymmer stölder och en massa skit och att dom käftar med dig och dina kunder. Ja man får vad man betalar för och tyvärr så är livegenskapen avskaffad.
Större delen av invandrare ör kristna från Syrien och norden och de går inte i mosken.
Håller med om det finns mer att önska vad gäller feminismen, men vi för väll lära dem.
Citera
2019-04-15, 21:11
Medlem
Citat:
Jag rackar inte ner på något. Jag njuter. Filipstad kommer säkert blomstra nu. Jag önskar dem inget negativt (inget positivt heller). De får väl kämpa sig igenom sin kris precis som alla andra. Spotta i nävarna och börja fixa. Kanske de skulle kunna bygga en stor bordell i mitten av Filipstad med unga filipstadshonor som tar den i tvåan utan kondom. Skulle nog får fart på ekonmin.
Nej, in med skattekronor så löser det sig. Bordeller är kvinnoförnedrande.
Citera
2019-04-15, 21:13
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nej, in med skattekronor så löser det sig. Bordeller är kvinnoförnedrande.
Skrattekronorna är ju sinade. Därav inga fler skrattekronor till Filipstad. Nejdå bordeller är bra för män och kvinnor också, och Filipstads ekonomi. Du är mansfientlig.
Citera
2019-04-15, 21:14
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Nej, in med skattekronor så löser det sig.
Men nu blir det ju tokigt igen. VAD ska skattepengarna användas till menar du?
Citera
2019-04-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Men nu blir det ju tokigt igen. VAD ska skattepengarna användas till menar du?
Ta hand om invandrarna och rädda landsbygden. Det är invandringen som kan rädda Sverige
Citera
2019-04-15, 21:17
Medlem
Citat:
Skrattekronorna är ju sinade. Därav inga fler skrattekronor till Filipstad. Nejdå bordeller är bra för män och kvinnor också, och Filipstads ekonomi. Du är mansfientlig.
Finns massor med skattekronor i Sverige
Citera
2019-04-15, 21:19
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Finns massor med skattekronor i Sverige
I och för sig, men de verkar tagit slut nu känns det som. Jag tycker vi ska höja företagsskatterna med 180 % men jag verkar ensam om den filosofin här på flashback. Men dessa pengar ska främst fördelas till folket. Inte till kommuner. Jag tycker att skattmasen ska ta EU till hjälp och ta skatt från IKEA, SEB, Nordea, SHB, Trelleborg, Industrivärden, SSAB, ASSA Abloy, Ericcson och från alla multinationella företag i Sverige som inte går Sverige till godo och bara kötta på.
Citera
2019-04-15, 21:21
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ta hand om invandrarna och rädda landsbygden. Det är invandringen som kan rädda Sverige
Men du ser väl att det INTE fungerar? Du ser väl VAD artikeln om Filipstad beskriver? Detta är INTE arbetskraftsinvandring. Det är massimport av arbetslöshet, brottslighet, social oro, inkompatibla kulturer, skenande kostnader och så vidare.
Citera
2019-04-15, 21:23
Medlem
Citat:
I och för sig, men de verkar tagit slut nu känns det som. Jag tycker vi ska höja företagsskatterna med 180 % men jag verkar ensam om den filosofin här på flashback. Men dessa pengar ska främst fördelas till folket. Inte till kommuner. Jag tycker att skattmasen ska ta EU till hjälp och ta skatt från IKEA, SEB, Nordea, SHB, Trelleborg, Industrivärden, SSAB, ASSA Abloy, Ericcson och från alla multinationella företag i Sverige som inte går Sverige till godo och bara kötta på.
Den uppfattningen delar jag inte
Citera
2019-04-15, 21:33
Medlem
Som man bäddar får man ligga.

De får skylla sig själva att de tog in så många. Hoppas de lärt sig något till nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in