2019-04-14, 12:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Någon av er gamla SY-rävar som vill dela med sig av er något nytt? När våren kommer återgår jag alltid till att lyssna på TTA, Boat Club et al. Northern Tropic med en folle i vitan (för att intala sig att man är ung) satt som ett smäck.
Citera
2019-04-15, 10:43
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Någon av er gamla SY-rävar som vill dela med sig av er något nytt? När våren kommer återgår jag alltid till att lyssna på TTA, Boat Club et al. Northern Tropic med en folle i vitan (för att intala sig att man är ung) satt som ett smäck.

Antar att du har koll på Oktoberklubben?
Citera
2019-04-15, 11:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Antar att du har koll på Oktoberklubben?
Mycket bra! Mer käre skotittare.
Citera
2019-04-15, 12:53
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Mycket bra! Mer käre skotittare.

Kanske lite norsk disco skulle kunna passa herrn?

Prins Thomas har precis släppt nytt som är mycket fint.
Citera
2019-04-15, 14:10
Medlem
f0elets avatar
Citat:

Det Lilla Extra har en del fina releaser. Särskilt EPn 'Allt under himlens fäste' från 2014. Lite Studio möter Boat Club Kolla in om du inte redan gjort. Mythologen's platta från 2017 är riktigt bra den också.
Senast redigerad av f0elet 2019-04-15 kl. 14:15.
Citera
2019-04-15, 19:28
Medlem
inpersonas avatar
Citat:

Lidija (tsm med jj-Jocke, proddad av honom också tror jag) släpper väl nåt nytt snart, om jag inte minns fel.
Senast redigerad av inpersona 2019-04-15 kl. 19:44.
Citera
2019-04-16, 13:26
Medlem
Fred Friendlys avatar
Tack för tipsen! Ser att SHXSX-osv lirar snart, tips skottittare. Lidija har jag inte hört tidigare. Hittar på soundcloud men ej på spotify. Drog igång KILLS igår. Åldrats likt ett bättre vin. Good times!
Citera
2019-04-17, 19:15
Medlem
inpersonas avatar
Citat:
Tack för tipsen! Ser att SHXSX-osv lirar snart, tips skottittare. Lidija har jag inte hört tidigare. Hittar på soundcloud men ej på spotify. Drog igång KILLS igår. Åldrats likt ett bättre vin. Good times!
Here you go. Bara en låt men ändå:
https://open.spotify.com/artist/55MuQJW71eCpIo11t7RZld?si=h9vwm1T9TVyj5FqGuSUBxg
Citera
2019-04-18, 10:19
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Var spelar dom någonstans?
Dom var sjukt bra när jag som dom på Norberg, men efter första albumet har jag inte riktigt tyckt att dom levererat.
Citera
2019-04-18, 12:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Dom var sjukt bra när jag som dom på Norberg, men efter första albumet har jag inte riktigt tyckt att dom levererat.
Hypnotic Woods.
Citera
2019-04-18, 12:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Hypnotic Woods. Håller med dig om att de inte levererat. Är mestadels första albumet jag återkommer till.
Citera
2019-05-06, 22:55
Medlem
eutanasis avatar
TR lägger upp en ledtråd på att de har något på gång? https://www.instagram.com/p/BxCKdWchWwS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in