Citat:
Ursprungligen postat av
Flashig78
Ah... ACA - den åklagare (titeln som inte ens finns i ärendet) som ringde upp dig och viskade i ditt öra. Det kan du inte hänvisa till. Glöm det. De flesta av oss försöker hålla oss till sånt som går att verifiera, men du drar dig inte för att gödsla tråden med icke verifierbara källor. Du är helt osannolik!
Jag håller med dig. Det är ett mycket märkligt beteende att sprida egna trådsanningar i samma andetag som man bryskt ryter åt andra att låta bli. Samtidigt är det väl precis den typen av inlägg som man behöver för att helt kunna avfärda skribenten, om det nu fortfarande finns någon som tvekar efter alla lögner och förfärliga övergrepp som denna riktat mot bla anhöriga och sjuka.
Jag är glad och själv lite stolt över att vi är så många som har civilkurage nog att stå upp mot amoraliskt duperande och manipulerande beteende, även om jag vet att det tär på psyket att gå mot personlighetstörda. Jag har samtidigt en stor förståelse för de som inte orkar.
Beträffande uppgiften om att det är verifierat att endast en person dödade barnen och att det finns forensiska bevis för det, är det naturligtvis rent nonsens. Istället är det själva definitionen på en trådsanning eftersom den just inte går att få bekräftad utanför tråden. Samma sak gäller i stort sätt allt som samma skribent påstår.
De verifierade uppgifterna vi har begränsar sig nästan enbart till -
- Barnens ME-diagnos
- Föräldrarnas barmhärtighetsmotiv
- Att beslutet om morden togs gemensamt under hösten
- Att fötäkdrarna mördade sina barn gemensamt och i samförstånd
De lustiga med just Solglittret är att det är just dessa utanför tråden verifierade fakta , dvs icke trådsanningar, som hon vägrar att acceptera ovh har ktigat emot under över ett år, samtidigt som hon gör allt för att istället plantera in och befästa trådsanningar som inte har någon förankring utanför tråden. En sådan person har naturligtvis förbrukat sin rätt att beskylla andra för att sprida trådsanningar och när detta sker är det bara att lägga huvudet på sned och le lite för sig själv.