Citat:
Ursprungligen postat av
insideoutman
Men, du kanske är en av hennes riktiga sanna vänner?
Så rätt du har - idiot. Jag förstår att ditt ego mår bra bakom tangentbordet, din lille keyboard cowboy.
Anledningen till att jag tycker tråden skall stängas är att jag tror den gör mer skada än nytta. Det är bara att läsa in alla sannvänners inlägg. - Helt plötsligt får en förståndshandikappad människa massa uppmärksamhet. Reaktion blir typ: - Ojojoj, det skrivs om mig på FB. Då måste jag vara viktig...
Men de som skriver är folk (förhoppningsvis normalbegåvade men antagligen socialt missanpassade) som gottar sig i andras misär och öser på mer ved på brasan i hopp om det skall ta sig igen.
För vad finns det mer att diskutera? Alla som läst sannvännernas inlägg har väll redan insett att Tessan inte är klok någonstans? Men att hålla på in i absurdum tjänar ingen nytta. Låt de små inavlade kräken i Jörn med omnejd dö bort i tystad.
Och ni som skriver: - För att hon är handikappad slipper hon inte undan. Helt rätt. Staten har dömt henne. Iofs till, enligt mig, ett på tok för lågt straff. Men inte fan är ni domare eller nämndemän bara för att er telefon/dator har bokstäver som kan göra meningar. Och någon gång så måste ni som slänger på ved på brasan inse att ni inte blir bättre människor själva bara för att det finns folk som är dummare.
Och med detta vill jag säga - stäng tråden. Om inte idag så gör det den 25:e när dom vunnit laga kraft.