2018-03-03, 22:47
Medlem
Craiggs avatar
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.
Citera
2018-03-03, 22:51
Medlem
Halloween2s avatar
Finns två sorts ''kvinnor'' som dras till araber.

16åriga fjortisar som alltid har en monster i handen , cigg i andra. Och alltid mjukisbyxor.

Eva på 50+ som driver Vistårinteut och Skickamigistället.
Citera
2018-03-03, 22:56
Medlem
hejonlineAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

16åriga fjortisar som alltid har en monster i handen , cigg i andra. Och alltid mjukisbyxor.

Finns måna snygga arabkillar enligt mig. Och inget av ovanstående stämmer in på mig, förutom cigg i handen, #fjortis
Citera
2018-03-03, 22:57
Medlem
Mojokiis avatar
Jag attraheras helt klart inte av arabiska killar. Inte för att jag har problem med hudfärgen, utan för att jag känner att det finns en massa risker i samband med det och helt enkelt är för rädd för den potentiella kultur och attityder en sådan person kan ha. Om jag någonsin hade dejtat en arabisk kille så hade det endast varit för att han var oerhört försvenskad, och jag hade behövt kontinuerliga bevis på det för att känna mig trygg. Men sen menar jag inte den där varianten av svensk som går på "pk-överdrifter" heller och tycker att allt bara är rasism.
Citera
2018-03-03, 22:59
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Ja, jag tror det stämmer ganska bra.

Men till ts. Jag tror att de som vet "lite mera" om islam och speciellt vad islam gör mot kvinnor och samhällen passar sig nog för dom arabiska killarna, "no offense".😐

Edit. Jag hatar islam för allt hemskt den gjort mot kvinnor världen över i namnet av Allah.
Senast redigerad av Feministerna 2018-03-03 kl. 23:06.
Citera
2018-03-03, 23:01
Avslutad
De tycker nog betydligt sämre än er nu än för tio år sedan
och ni har bara er själva och era "brushur" att tacka för det.
Citera
2018-03-03, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
De tycker nog betydligt sämre än er nu än för tio år sedan
och ni har bara er själva och era "brushur" att tacka för det.
Problemet är att det blir en nedåtgående spiral

Ju mer dissande från svenskor, desto mer bittra och arga araber som våldtar.
Citera
2018-03-03, 23:08
Medlem
Så länge du är charmig ska det inte vara några problem. Fares-bröderna lär bada i svensk fitta.
Citera
2018-03-03, 23:09
Bannlyst
Vad tycker TS om arabiska kvinnor som gillar svenska män?

Vad tycker TS om arabiska kvinnor utan slöja?

Svenska tjejer som tycker om arabiska män måste ha väldig låg iq och vara fula som fan.
Citera
2018-03-03, 23:09
Medlem
NickyPs avatar
Finns vissa svenska tjejer som gillar arabiska män, som de nämns ovan. Men majoriteten gör inte.. Kan bero på hedersmord och gruppvåldtäckter som tillhör den muslimska vardagen tyvärr.. No ofence!
Citera
2018-03-03, 23:10
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.

Välkommen. Hoppas rasismen snart är borta. Som svensk tjej skäms jag för att det finns individer som särskiljer pga etnicitet. Ni har en fantastiskt kultur och gastronomi. Vad har vi? Arabiska exotiska män är välvårdade och tar hand om sitt yttre, kan ni lära svenskar?
Citera
2018-03-03, 23:15
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejonlineAP
Finns måna snygga arabkillar enligt mig. Och inget av ovanstående stämmer in på mig, förutom cigg i handen, #fjortis

Vill du att din dotter slutar sitt liv inlåst med en Burqa på sig?.

Om det är så att du stödjer islam på något sätt så är du en misogynist gris och jag struntar i om du är kvinna eller ej!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in