2019-04-08, 00:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av watchoveryou
https://www.youtube.com/channel/UCVQ6FqitqJ22Z7fju9NxSuw

Kanalen innehåller inga videos så jag antar att hona använder kanalen för att prenumerera, kolla videos och kommentera?
2019-04-08, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kanalen innehåller inga videos så jag antar att hona använder kanalen för att prenumerera, kolla videos och kommentera?

Så bara för att hon inte har lagt upp videos ännu så kallar du inte det för hennes kanal?

Rätt säker på att hon kommer lägga upp sina videos där. Om hon nu ens kommer göra några videos överhuvudtaget.
2019-04-08, 15:18
Avstängd
Citat:
Så bara för att hon inte har lagt upp videos ännu så kallar du inte det för hennes kanal?

Va? När fan har jag sagt det?
2019-04-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Va? När fan har jag sagt det?

H*n frågade om Jessica hade en youtube-kanal, och jag länkade den.
"Finns inga videos" skrev du, men det är fortfarande hennes kanal, där jag antar att hon
skulle lägga upp svarsvideos om hon mot förmodan nu skulle göra det.
2019-04-08, 17:18
Avstängd
Citat:
H*n frågade om Jessica hade en youtube-kanal, och jag länkade den.
"Finns inga videos" skrev du, men det är fortfarande hennes kanal, där jag antar att hon
skulle lägga upp svarsvideos om hon mot förmodan nu skulle göra det.

Jag har aldrig ifrågasatt att det skulle vara hennes kanal så jag vet inte vad du svamlar om.
2019-04-09, 09:22
Medlem
Jag såg nyss att Jessica inte är skriven hos sitt ex längre utan nu är skriven i Västerås och har bytt efternamn, kan det vara för att gömma sig för personer som kan tycka illa om henne efter allt som har hänt i detta drama möjligen
2019-04-09, 16:11
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmasfinest
Jag såg nyss att Jessica inte är skriven hos sitt ex längre utan nu är skriven i Västerås och har bytt efternamn, kan det vara för att gömma sig för personer som kan tycka illa om henne efter allt som har hänt i detta drama möjligen

Hon har varit skriven där i 2 månader:

https://mrkoll.se/person/Jessica-Linda-Furu-Morkullegatan-48-Vasteras/bTAQmcYfrulaTbTAQmuerAuerAsqqkcYfrkyqRaQdYQakyqRaQ uerA
2019-04-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon har varit skriven där i 2 månader:

https://mrkoll.se/person/Jessica-Linda-Furu-Morkullegatan-48-Vasteras/bTAQmcYfrulaTbTAQmuerAuerAsqqkcYfrkyqRaQdYQakyqRaQ uerA

Ja, det var såpass, angående efternamnet så kan man väl tänka att skilsmässan gått igenom och hon har gått tillbaka till sin familjs efternamn
2019-04-10, 19:24
Medlem
Jessica skriver massa skit nu tydligen. Nån som vet hennes kanal eller var hon nu skriver?
2019-04-11, 12:49
Medlem
Parasomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Jessica skriver massa skit nu tydligen. Nån som vet hennes kanal eller var hon nu skriver?

På hennes instastory
2019-04-11, 22:13
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Hon gör narr av Chrille för hon kissat rent en gång för några dagar sedan. Men det är väl inte så svårt o va ren med en bäbis i magen. Så jag tar inte de testet seriöst. Nu ska hon kissa 2ggr i veckan påstår hon.

Sen är tvisten om hennes barn över. Det blev delad vårdnad men det har hon inte lagt upp må papper på
2019-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasomni
På hennes instastory
Vad heter hon på Insta då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in