2019-03-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TragiskPotatis
vilka är med i bff-crew/är dom fortfarande aktiva?

BFF - Bajen Fans Forever

ja, dom är aktiva.
Dom jag känner till i crewt är iaf Hill och Mezz.
Citera
2019-03-19, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedus
BFF - Bajen Fans Forever

ja, dom är aktiva.
Dom jag känner till i crewt är iaf Hill och Mezz.

boss är också med där. tror till å me han e grundare.
Citera
2019-03-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
boss är också med där. tror till å me han e grundare.

Haha nej han är inte grundaren.
Citera
2019-04-05, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angleone
Okej en redliner mao, rörde mig en hel del på röda runt 95-99 men kan inte minnas någon Somer, men det är väll kanske inte så konstig då ofta många sköna graffare glöms bort som inte reppar stenhårt år efter år.

Appropå coke, var det inte han som benämns som graffiti-snubben i en reseskildring från en KGB resa till Norge? Har ett svagt minne av att han presenterade sig som coke iaf.
Länk till video?
Citera
2019-04-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krustader
Länk till video?
De här var innan smarttelefonen gjort sitt intåg, den går att läsa på grönvitdynamik på instagram. del två tar upp hur det går när man inte kan bee sig
Citera
2019-04-10, 05:41
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Äh lägg av! ÖG står för ögruppen,men vilken ö?

LLLLLidingö. ÖnsGangsters
Citera
2019-04-10, 06:30
Medlem
karlsoons avatar
PMS är väll okrönt skönaste crewet med dom skönaste idéerna någonsin.

Scenen dog halvt efter deras uttåg
Citera
2019-04-10, 09:49
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

PMS (Fher) kör ju fortfarande, men inte lika hårt kanske..
Citera
2019-04-10, 19:35
Medlem
Är ni helt sköna i huvudet eller har ni lappar framför ögonen om ni inte bor i Stockholm har jag förståelse... MEN Fher har ju minst 1-10 tags på varje tåg som rullar på röda, åkte blåa igår och märkte att han ligger i på dom utsidorna också! Fher lägger panels, bombar samt lägger andra feta pieces och ligger långt mil långt ifrån ”lat-sidan”. Saden kör ju fortfarande och har saker uppe som syns, sen vill jag tillägga att ni verkar vara helt efterblivna som diskuterar första sidan på denna tråd! Ut ur flashback och sätt på er läs-glasögonen, känns som att vissa här i graff forumet är helt dementa! Rör på er och öppna ögonen!
Citera
2019-04-11, 17:54
Medlem
QCMAGs avatar
Jag hänger inte i Stockholm speciellt ofta. Men jävlar vilken återuppståndelse det verkar vara. Jag har ingen koll på tåg-scenen. Men SAD, CAR, 7DC osv. Verkar ha kört på väldigt bra. Är det någonting som har hänt?
Citera
2019-04-11, 18:19
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Fher som nämnts innan kör ju som sagt fortfarande även Sad och till viss del Oidor.
Citera
2019-04-11, 19:06
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horriblewriter
Är ni helt sköna i huvudet eller har ni lappar framför ögonen om ni inte bor i Stockholm har jag förståelse... MEN Fher har ju minst 1-10 tags på varje tåg som rullar på röda, åkte blåa igår och märkte att han ligger i på dom utsidorna också! Fher lägger panels, bombar samt lägger andra feta pieces och ligger långt mil långt ifrån ”lat-sidan”. Saden kör ju fortfarande och har saker uppe som syns, sen vill jag tillägga att ni verkar vara helt efterblivna som diskuterar första sidan på denna tråd! Ut ur flashback och sätt på er läs-glasögonen, känns som att vissa här i graff forumet är helt dementa! Rör på er och öppna ögonen!

Woooow, vilket "tokigt" inlägg, applåd!

Jag åker mest pendeln, men det är möjligt att han kör hårt på Röda. Känner honom för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in