2019-04-11, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn

Verifierat konto

@ggreenwald
3 timför 3 timmar sedan

The security state agents for NBC/MSNBC cheering the Trump administration for arresting Assange because they're authoritarians who only pretend to care about press freedom when it advances their partisan interests.This is what happens when news outlets merge with the US Govt

Ett åtal mot Assange kan drabba svenska mediahus - Aftonbladet åsa lindeborg

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/lAnB47/ett-atal-mot-assange-kan-drabba-svenska-mediahus

Två saker min stackars hjärna inte får ihop här.

1. Varför skulle Trump vilja gripa Assange? Är han så pass otacksam för den björntjänst Wikileaks gjorde perukclownen 2016?

2. Varför verkar just Aftonbladet så pass skraja och skitnödiga över att Assange grips? Vad kan det finnas för koppling där?

WTF?
Citera
2019-04-11, 18:29
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Att leva som gömd i en rysk by nånstans i långt ut på landsbygden ger inte samma komfort som han är van vid.

It has never been proven that Assange has even an average intelligence.
Hade han haft det hade han inte fallit i Anna Ardins och Sofia Wiléns honungsfälla från första början.

Det klanteriet truly pisses me off.
Hade karln haft stil hade han inte hoppat i säng med sminkade kalkoner.
Citera
2019-04-11, 18:30
Medlem
Nu först inser idioterna på Aftonhoran att detta kan drabba dem.
Citera
2019-04-11, 18:30
Bannlyst
Din dag förgylldes med andra ord. Tack att du delar med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
En glädjesdag!
Garvade som sjutton när fånet greps.
Jävlar vad ynklig han såg ut.
Om nu britterna skickar skiten direkt till USA så blir lyckan fullständig.
Citera
2019-04-11, 18:31
Medlem
BiggusDs avatar
Är det bara förberedelser till dataintrång USA vill åtala honom för?
Är det inte mycket högre straff för brott mot upphovsrättslagen?
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
En glädjesdag!
Garvade som sjutton när fånet greps.
Jävlar vad ynklig han såg ut.
Om nu britterna skickar skiten direkt till USA så blir lyckan fullständig.

Blir nog mycket knepigt när han nu är åtalad i UK och troligtvis får sitta 12 månader där. Man kan inte skicka iväg honom innan det straffet är avtjänat.
Citera
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Hade karln haft stil hade han inte hoppat i säng med sminkade kalkoner.

Tyvärr är myten om swedish girl fortfarande väldigt levande, särskilt i den engelsktalande världen. Har du sett deras kvinnor?
Citera
2019-04-11, 18:32
Medlem
Sverige har nu frånsagt sig rätten använda ord som demokrati och pressfrihet

Tacka syltryggarna i riksdagshuset för detta men å andra sidan så ser det ju ut som allt fler suktar över brunbyxekalas och där vet man ju hur det är med frihet och demokrati.
Citera
2019-04-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Två saker min stackars hjärna inte får ihop här.

1. Varför skulle Trump vilja gripa Assange? Är han så pass otacksam för den björntjänst Wikileaks gjorde perukclownen 2016?

2. Varför verkar just Aftonbladet så pass skraja och skitnödiga över att Assange grips? Vad kan det finnas för koppling där?

WTF?

På tvåan så "No journalist will be safe from extradition to the US for doing his job’ – Wikileaks editor warns" https://www.rt.com/news/456264-wikileaks-editor-assange-political-persecution/
Citera
2019-04-11, 18:34
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggusD
Är det bara förberedelser till dataintrång USA vill åtala honom för?
Är det inte mycket högre straff för brott mot upphovsrättslagen?
Ja fast svenska rampljusfnask försöker få med ett finger i spelet.

Är det ingen som har info om ludren Anna Ardin och Sofia Wilén ? bild och var de håller hus idag.
Citera
2019-04-11, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Om man tänker sin att Assange trollar fram en massa Hillary mail så kanske han kan få till en kompromiss med Trump. Trump vill ju ha en period till som President, så får han lite info som han kan använda mot demokraterna i valet så...

Jävligt märkligt sätt att försöka fiska röster på i så fall tycker jag. "Fan. Nu har jag det. Jag låter gripa snubben som många anser fixade valet åt mig förra gången helt inför öppen ridå så att min administration sedan kan pressa honom på samma känsliga och skadliga information som rodde hem alltihop åt mig förra gången om mina motståndare. Även det mest inavlade halv-livet i Texas kommer inse att informationen läckte ut för att jag pressade Assange på det, men de där jävla liberalerna kommer ju också framställas i dålig dager när vad det nu än är för snaskens Julian kanske sitter och fiser på blir allmängods. Bingo. Jag har allt som i en liten ask. Muhahahaha!"

Sorry. Köper inte den hypotesen för fem öre.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-04-11 kl. 18:38.
Citera
2019-04-11, 18:36
Medlem
Vaaaa fan Anna Ardin ser ju riktigt bra ut och så präst. Assange?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in