2019-04-11, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Media skriver att han riskerar 5 års fängelse, på sin höjd.

Här skrivs det om livstid, tortyr resten av livet, dödsstraff, osv.

Ganska stor skillnad på vad media presenterar och vad som diskuteras här nu.
Langley vill döma honom i WV.
Espionage domstolen......

Ingen har någonsin vunnit ett case.
Citera
2019-04-11, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
Håller med till 100 procent.
En freak show.
Bor du i Sverige har du fått en plats längst fram!
Citera
2019-04-11, 17:39
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jahapp... USA har säkerligen gett Ecuador bra med pengar för att de skulle släppa Assange. Nu är detta det sista vi får se av Assange. Han lär hamna i en svart sopsäck och sedan kremeras. Bokstavligen gå upp i rök.

USA kommer aldrig låta Assange leva efter det han avslöjat och kan fortfarande avslöja.
Jäpp 4.2 biljoner dollar
(FB) Wikileaks grundare Julian Assange eftersökt för våldtäkt i Sverige
Citera
2019-04-11, 17:39
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Visst var han sliten, men att sitta fast inne på en ambassad i flera år tar säkerligen på krafterna.

Ska bli intressant att se ifall Trump reagerar på twitter: kommer han att dundra att nu när JAG är i Vita huset så ska den här mannen dömas så strängt som möjligt som spion och förrädare - kanske t o m till döden? Och kommer han att antyda att "demokraterna och Hillary gjorde ju ingenting för att få honom utlämnad"?

Det är mer än så med honom. Ecuadors uppgifter om irrationellt beteende från hans sida är inte taget ur luften. I intervjuer med honom inifrån ambassaden kan man tydligt se att han har delusions of grandeur.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grandiose_delusions
Citera
2019-04-11, 17:40
Bannlyst
Would you like a cup of tea?

Enligt obekräftade källor så var Julian Assange lurad i fällan av självaste ambassadören.

Han hade frågat JA om han kunde komma till tjänstekontoret under förvändning om senaste nytt som polisen lurpassade och grep honom under tumultartade former när JA steg in hos ambassadörens rum.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Ambassaden bjöd in poliserna.
Senast redigerad av avskildhet 2019-04-11 kl. 17:42.
Citera
2019-04-11, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Han har medverkat till ett synnerligen allvarligt brott mot amerikansk lag. De har all rätt i världen att ställa honom till svars för det. Sen finns det säkert jeppar som kommer att ge honom priser också. Everybody wins. Julian kommer att få många tillfällen att kråma sig i rampljuset. Jag kan tänka mig att den svenska vänstern kommer att förlåta honom hans svinaktiga beteende mot kvinnor också, så jag sätter en peng på att vi snart ser honom hålla väckelsemöten i Globen. Släng in Michelle Obama och klimat-Greta också, och sen den där handbollsspelaren med regnbågsfrisyr som alltid blir kränkt av män. Fy fasen vilken helkväll.

Han brände alla sina broar med vänstern för all tid 2016. Den här mannen kommer aldrig att få några priser eller få hålla några "väckelsemöten" inför PK-hjon i Globen kan jag intyga dig.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-04-11 kl. 17:44.
Citera
2019-04-11, 17:43
Medlem
solitarylabyrinths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det är mer än så med honom. Ecuadors uppgifter om irrationellt beteende från hans sida är inte taget ur luften. I intervjuer med honom inifrån ambassaden kan man tydligt se att han har delusions of grandeur.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grandiose_delusions

Förklarar gärna i detalj vad du menar för jag såg två intervjuer med honom från ambassaden och har inte en blekaste aning vad du gastar om.
Citera
2019-04-11, 17:44
Bannlyst
Nejdå, han kommer att leva inspärrad för resten av hans liv och att begå självmord hade varit det enda rätta utväg från den här cirkusen för hans egen del.

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jahapp... USA har säkerligen gett Ecuador bra med pengar för att de skulle släppa Assange. Nu är detta det sista vi får se av Assange. Han lär hamna i en svart sopsäck och sedan kremeras. Bokstavligen gå upp i rök.

USA kommer aldrig låta Assange leva efter det han avslöjat och kan fortfarande avslöja.
Senast redigerad av avskildhet 2019-04-11 kl. 17:47.
Citera
2019-04-11, 17:45
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solitarylabyrinth
Förklarar gärna i detalj vad du menar för jag såg den intervjun och har inte en blekaste aning vad du gastar om.

Då har du knappast sett intervjun. Stirrig blick, stapplande tal, stort övervärderande av sig själv och hur viktig han är mm mm.
Citera
2019-04-11, 17:46
Medlem
Varför får jag känslan av att alla anklagelser av övriga länder än USA är jävligt framkrystade för att ha en anledning att jaga honom, och hjälpa jänkarna med ett gripande?
Citera
2019-04-11, 17:48
Medlem
Vaa fan tog de honom för?

Fan va ful han har blivit. Han som var hunken
Citera
2019-04-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Så du tycker att det är OK att USA bryter mot varenda internationella regel? Snacka om att vara en tomte...
Vilken regel? Eller menar du regler, lite otydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in