2019-04-10, 16:24
Medlem
Alltså det här med att skicka och ta emot intima bilder, ångrar ni inte det?
Skulle aldrig få för mig att göra det. Man vet ju inte vem man skickar till ens, och vad den personen gör med bilderna.
Sannolikt är det många män som utger sig för att vara tjejer som letar upp random bilder och skickar till för utbyte mot bilder.
Inte helt hugget som stucket dock.

En kompis till mig hade en tjej som ringde till honom ibland och ville dela både det ena och det andra utan att dom ens hade träffats.
Den där tjejen va något ut över det vanliga. Nästan på gränsen till extrem, om inte rent av motbjudande från vad jag hörde när hon ringde.
Skämdes så dant att jag nästan ville gå ut från rummet faktiskt.
Så visst finns det extrema tjejer oxå som går i gång på sånt där, men frågan är hur vanligt det är, och är det värt det?
Citera
2019-04-10, 16:52
Medlem
rostigamazons avatar
Måste vara feminister, som inte vågar fråga om det i verkliga livet.
Citera
2019-04-11, 00:56
Bannlyst
Vad gör man när man "ghostar"?
Citera
2019-04-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Tjejer som frågar om kukbilder eller skickar nakenbilder vill aldrig ses. Jag har använt tinder väldigt mycket, i hela världen så har mycket erfarenhet.Man tror att hon är jätte intresserad då hon skickar nakenbilder på sig, men hon vill ändå inte ses och det utan slutar med att hon ghostar.

Frågar hon om kukbild så slutar det med att hon vill ha bild på hela kroppen inklusive ansiktet, vilket ja nekar, och i slutändan ses vi inte. Har provat att inte skicka någon bild, samt skickat bild på min 17cm långa dase, samt skickat fejk på en annans kuk, men i slutändan vill de vill aldrig ses.

De som ses för knulldejt är de som aldrig frågar om ens kukbild, storlek etc, utan vi bestämmer träff och har vanligt civiliserat snack. Har varit på ca 500 dejter och tjejerna som frågar om kukbild, skickar nakenbilder på sig själva, fastän ja själv aldrig skickat något har alltid ghostat i slutändan. Väldigt märkligt detta. Någon som vet varför?

Jag tror att dessa tjejer inte tar tinder seriöst och inte är intresserad att ses, och därför blir dom vulgära för dom ser det som en oseriös knullapp. Dom får någon kick att bara utbyta sexbilder, sexchatta och nöjer sig med det.
17cm? Trodde det var ett krav att ha minst 25cm här på flashback?
Citera
2019-04-11, 02:36
Medlem
Har också erfarenhet av detta från datingsiter.

Killar som vill "byta bilder" vill aldrig ses. En del är dessutom i relationer så det förklarar ju varför i vissa fall.

Tackar nej till detta. Ger mig inget och inte intressant när det är en total främling.
Citera
2019-04-11, 06:12
Medlem
Samma erfarenhet här när det gäller en del killar online. De kan verka jätte intresserade och gulliga mot dig. Först ber de om vanliga bilder men då brukar jag säga att det finns på min profil men då vill de se en ny bild eller så skickar de en vanlig bild på sig själva och skriver nu får du skicka en, gärna lite lättklädd.

När man säger nej då blir det i 100% av fallen otrevliga, slutar skriva och ibland blir man blockad. De är väldigt snabba att flytta konversationen till appar som kik eller messenger oftast efter 1-2 mail.

Tror det är många tjejer som skickar efter att ha blivit charmade av killen innan.
Citera
2019-04-11, 14:38
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyratur
Samma erfarenhet här när det gäller en del killar online. De kan verka jätte intresserade och gulliga mot dig. Först ber de om vanliga bilder men då brukar jag säga att det finns på min profil men då vill de se en ny bild eller så skickar de en vanlig bild på sig själva och skriver nu får du skicka en, gärna lite lättklädd.

När man säger nej då blir det i 100% av fallen otrevliga, slutar skriva och ibland blir man blockad. De är väldigt snabba att flytta konversationen till appar som kik eller messenger oftast efter 1-2 mail.

Tror det är många tjejer som skickar efter att ha blivit charmade av killen innan.
Tror det är för att de är rädda att bli catfishade, det är därför de ber om kik och messenger fort, många bögar som lurat dom typ innan och de har blivit traumatiserade Det är vad jag har fått höra av snygga killar iallafall.. anledningen till att dom vill ha en lättklädd bild är för att se om din kropp är fin, många tjejer kanske har en snygg profilbild och ser smala ut men är lite småfeta irl...killen vill ju inte lägga ner tid på en brud han sen inte kommer vilja ha liksom. Det är anledningen till att dom vill se fler bilder och på kroppen med Men jag håller med om att det är jobbigt när de ska ha skitmånga bilder, men jag tar det som att de tycker att jag är het och inte kan få nog
Citera
2019-04-11, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Tror det är för att de är rädda att bli catfishade, det är därför de ber om kik och messenger fort, många bögar som lurat dom typ innan och de har blivit traumatiserade Det är vad jag har fått höra av snygga killar iallafall.. anledningen till att dom vill ha en lättklädd bild är för att se om din kropp är fin, många tjejer kanske har en snygg profilbild och ser smala ut men är lite småfeta irl...killen vill ju inte lägga ner tid på en brud han sen inte kommer vilja ha liksom. Det är anledningen till att dom vill se fler bilder och på kroppen med Men jag håller med om att det är jobbigt när de ska ha skitmånga bilder, men jag tar det som att de tycker att jag är het och inte kan få nog

Så störigt när tjejen undrar varför jag frågar om mer bilder när hon bara har en selfie på enbart fejset . Då unmatchar jag pga idioti.
Citera
2019-04-11, 16:01
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Så störigt när tjejen undrar varför jag frågar om mer bilder när hon bara har en selfie på enbart fejset . Då unmatchar jag pga idioti.
Nämen oj är det sant??! Jag brukar också bara ha en bild, då får han väl skylla sig själv att han går miste om ett kap, en nyfiken man är en intelligent man tänker jag liksom... man vill ju inte ha en fjortis som är ivrig efter att få ligga, det får gärna ligga lite mer personlighet bakom ytan för att jag ska bli intresserad
Citera
2019-04-11, 16:03
Medlem
Kvinnor frågar endast om detta för att förnedra och känna makt över män.
Citera
2019-04-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Nämen oj är det sant??! Jag brukar också bara ha en bild, då får han väl skylla sig själv att han går miste om ett kap, en nyfiken man är en intelligent man tänker jag liksom... man vill ju inte ha en fjortis som är ivrig efter att få ligga, det får gärna ligga lite mer personlighet bakom ytan för att jag ska bli intresserad

Seriöst en bild, är redan där fel, men det är ok. Men att tjejen undrar varför? Ja vad tror du, du har bara en jävla bildx jag kanske vill veta hir du ser ut innan jag lägger ner mer energi. Jag har liksom 500 matchningar. Och har inte tid att slösa på fel tjej. Väljer hellre då en av mina 1000 match som har flera bilder.

Tjejer med enbart än bild eller där man inte ser hur hon ser ut kan va de bästa kapen. Hon får knappt någon matchning ellee inteesseade snygga män pga ingen bild, så då äre lätt arr haffa henne pga liten konkurrens äcen om hon är en 9poängare
Citera
2019-04-11, 17:38
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Seriöst en bild, är redan där fel, men det är ok. Men att tjejen undrar varför? Ja vad tror du, du har bara en jävla bildx jag kanske vill veta hir du ser ut innan jag lägger ner mer energi. Jag har liksom 500 matchningar. Och har inte tid att slösa på fel tjej. Väljer hellre då en av mina 1000 match som har flera bilder.

Tjejer med enbart än bild eller där man inte ser hur hon ser ut kan va de bästa kapen. Hon får knappt någon matchning ellee inteesseade snygga män pga ingen bild, så då äre lätt arr haffa henne pga liten konkurrens äcen om hon är en 9poängare
Men vafan, man vill ju inte flasha att man hänger där liksom! Så då tar man en bild där man inte syns så jäkla bra så man slipper bli igenkänd och sen om man är intresserad av en kille så kan man ju skicka fler bilder. Fan vad du överdriver med dina matchningar..lek inte. Och jo, vi med en bild som inte syns så bra får visst det matchningar med snygga killar, och förutom det, så är det inte bara tinder vi snackar om, finns en hel del andra sidor med där man kan snacka utan att matcha först.. och där kan ju tjejen ta initiativ själv och skriva direkt till killen om hon ser att han är het liksom och fånga hans intresse på det sättet istället för att bara luta sig tillbaka och vänta! Easy peasy lemon squeezy liksom

Och angående kukbilder så är det kul att titta på, känns som man får en liten makt över snubben när man får honom att skicka intima bilder på sig själv, och som att man ger en liten order...känner mig dominant och bossig när jag säger åt honom att göra det mohaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in