Citat:
Ursprungligen postat av
stroganof
Seriöst en bild, är redan där fel, men det är ok. Men att tjejen undrar varför? Ja vad tror du, du har bara en jävla bildx jag kanske vill veta hir du ser ut innan jag lägger ner mer energi. Jag har liksom 500 matchningar. Och har inte tid att slösa på fel tjej. Väljer hellre då en av mina 1000 match som har flera bilder.
Tjejer med enbart än bild eller där man inte ser hur hon ser ut kan va de bästa kapen. Hon får knappt någon matchning ellee inteesseade snygga män pga ingen bild, så då äre lätt arr haffa henne pga liten konkurrens äcen om hon är en 9poängare
Men vafan, man vill ju inte flasha att man hänger där liksom! Så då tar man en bild där man inte syns så jäkla bra så man slipper bli igenkänd och sen om man är intresserad av en kille så kan man ju skicka fler bilder. Fan vad du överdriver med dina matchningar..lek inte.

Och jo, vi med en bild som inte syns så bra får visst det matchningar med snygga killar, och förutom det, så är det inte bara tinder vi snackar om, finns en hel del andra sidor med där man kan snacka utan att matcha först.. och där kan ju tjejen ta initiativ själv och skriva direkt till killen om hon ser att han är het liksom och fånga hans intresse på det sättet istället för att bara luta sig tillbaka och vänta! Easy peasy lemon squeezy liksom
Och angående kukbilder så är det kul att titta på, känns som man får en liten makt över snubben när man får honom att skicka intima bilder på sig själv, och som att man ger en liten order...känner mig dominant och bossig när jag säger åt honom att göra det mohaha