• 1
  • 2
2019-04-09, 01:39
Medlem
kalkryggars avatar
Slynor är nice att sätta. Flickvänner är såklart nice också. Men knark-slynor går fetebort. Då tar jag hellre en runk.
Citera
2019-04-09, 02:15
Medlem
grungewhores avatar
Jag går igång på flickvänsmaterial. Slynor är värdelöst. Kanske främst för att jag inte går igång på utseende utan personlighet, och slynor har oftast en jävligt usel personlighet.
Citera
2019-04-09, 02:35
Medlem
Psykosams avatar
Jag älskar slynor, helst slyniga unga tjejer med daddyissues och problembild hemma. 100% röker.

Dessa fångar jag upp i närheten av skolor med sprit.

Slynknulla är det bästa som finns. Jag själv är en manlig knark och psyk slyna.
Citera
2019-04-09, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Du har en poäng där faktiskt! Kan fu inte dela med dig av nån historia med en riktig slyna? 😉

Det jag skrev om att jag inte ville att någon random slyna skulle läsa, syftade jag på att jag inte ville skriva på ett sett så att någon av dom skulle känna igen sig.

Har massor av historier egentligen, träffat många slynor vissa är bättre en andra.
Tycker mest om att träffa "slynor" som det går att prata med, och som har en egen åsikt oavsett vad det är.

En slyna utan någonform av självsäkerhet är tråkigt.
Har sas träffat ganska många slynor...

Är ganska tillbakadragen av mig som person, svårt att hitta slynor ibland ;(

Min favoritslyna var en jag träffade för ett par år sedan.
Vi har fortfarande kontakt, men inte så ofta.

Hon kunde ändra sig i humöret väldigt fort. Antagligen någon form av diagnos bakom,vet inte.
Vår kontakt har inte varit så stor, men hon brukade ringa ibland sent på kvällen.

Jag sa typ:
- vafan ringer du nu för ?
- missa nattbussen behöver sova!
- ta en taxi istället jag kan bjuda.
- snälla, kan inte jag få sova hoss dig jag vill bara vila ett tag utan kläder.

Vafan säger man då lixom? Värsta fällan!

Just hon och jag har inte haft sex så mycket, har hänt några gånger. (känt varandra länge)

Just det med slynigheten är att : OM jag säger nej kommer den riktiga slynam fram.
Brukar låta ungefär:
- Snälla
- Nej!
- Vi kan ha sex
- Är trött ska sova
- Du får spruta var du vill, tycker om att svälja
Citera
2019-04-09, 16:57
Medlem
Det där med spruta var du vill känner jag igen. En annan brud jag träffa sa att hon läste till massör och att hon behövde nån att träna på. Tog inte lång tid innan hon började gå uppåt ljumskarna och sen bollarna. Slutade med sex och när hon red mig kände jag att jag snart skulle komma och sa det, då fråga hon om jag ville komma i hennes mun och att jag skulle säga till när hon skulle hoppa av och sätta sig på knä
Citera
2019-04-09, 22:18
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Brukar i regel äckla mig på slynor.
Men självklart har det åkt med några sådana.
Nej jag lägger min röst på flickvänsmatrial brud som man lär upp hur man vill ha det.
Blir aldrig helt perfekt , men de blir det sällan med en slyna heller
Citera
2019-04-11, 14:47
Medlem
jag vet inte om jag kan räknas som slyna då jag inte varit med så många.
men för att ge ett perspektiv från en "slyna" så är det för mig mer attraktivt att tillhöra någon rent sexuellt, typ slav.

Jag har svårt för att få känslor för någon som skulle kunna utvecklas till förhållande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in